AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei Vi har vært så "heldige" å fått covid i hus og både jeg og mannen min har ligget rett ut. Vi har en snart 7 mnd gammel baby som nå har fått feber. Er det noe spesielt jeg bør følge med på mtp babyen? Anonymkode: 036aa...ad2
Gipetto Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 (endret) Mat er ikke superviktig, men sjekk at baby får i seg nok væske. Vær påpasselig på tissebleier, er de våte? Hvor lang tid ca mellom hver våte tissebleie? Så lenge dere får kontakt med baby og hen får i seg nok væske er dere good. Baby og covid er beintøft, her sov nesten ikke minste på to døgn.. god bedring! Edit: vi brukte også en kombinasjon av paracet og nurofen for å få feberen ned, dette i samråd med legevakt. Endret 11. desember 2023 av Gipetto
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Vår fikk korona når hun var 4 mnd. Gikk helt fint. Vi fulgte med på feberen, og sørget for at hun fikk i seg nok væske (gikk greit for vår del siden hun drakk mme). Ellers lå hun for det meste på meg og sov siden hun ble snørrete og tett. Fikk paracet når feberen ble for høy. Anonymkode: 112cc...d21
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Feber og væske! Anonymkode: 00763...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå