AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Er likblek og skal bade i klorbasseng innendørs. Fungerer det med selvbruning, eller kommer fargen til å flakke av huden i møte med kloren i bassenget, og danne en stor brun skygge rundt meg i bassenget? 😂 Og når jeg går opp ser jeg ut som en panda med flekkvis selvbruning? 😂 Anonymkode: b46d2...7ee
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er vinter, du tilhører et nordisk folkeferd, vi er faktisk hvite. Tror du noen i svømmehallen bryr seg om de hvite er hvite og de mørke er mørke? Du har enten for lav selvfølelse eller er for forfengelig. Har du noen gang sett en fotomodell som har solet seg? I svømmehallen går vi for å svømme, ikke for studere kropper. Dessuten solbruning og solarium gikk av moten for mange år siden. Kosmetikk forurenser vannet, styr unna, du er god nok som du er. Anonymkode: c03ca...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er likblek og skal bade i klorbasseng innendørs. Fungerer det med selvbruning, eller kommer fargen til å flakke av huden i møte med kloren i bassenget, og danne en stor brun skygge rundt meg i bassenget? 😂 Og når jeg går opp ser jeg ut som en panda med flekkvis selvbruning? 😂 Anonymkode: b46d2...7ee Hvem bryr seg om fargen din. At du gidder.. Men ja, tror det fort smitter av i vann. Anonymkode: 0093c...543 2
Trish Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Vask deg med såpe først, så kommer det som ligger oppå huden av. Hvis resten forsvinner iløpet av badingen så er det ikke merkbart. Sånn er min erfaring ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #5 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 14.27): Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er vinter, du tilhører et nordisk folkeferd, vi er faktisk hvite. Tror du noen i svømmehallen bryr seg om de hvite er hvite og de mørke er mørke? Du har enten for lav selvfølelse eller er for forfengelig. Har du noen gang sett en fotomodell som har solet seg? I svømmehallen går vi for å svømme, ikke for studere kropper. Dessuten solbruning og solarium gikk av moten for mange år siden. Kosmetikk forurenser vannet, styr unna, du er god nok som du er. Anonymkode: c03ca...b6a Jeg er nå en gang forfengelig da, og noen trenger kanskje en liten oppfriskning for å vise seg i bikini. 😕 Anonymkode: b46d2...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #6 Skrevet 13. desember 2023 Klor kan misfarge fargepigmentene i selvbruningen.. Anonymkode: 81065...7e8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #7 Skrevet 13. desember 2023 Dropp krem før du bader i klorbasseng, du forurenser vannet. Anonymkode: a7fb6...249
candykiss Skrevet 13. desember 2023 #8 Skrevet 13. desember 2023 Om du dusjer vekk overskuddsfargen først, (Noe jeg regner med du gjør) etter mellom 6 til 8 timer, eller på morgenen om du sover med den, blir det ingen fare☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå