Gå til innhold

Noen mnd til jeg fyller 40. Lite "tett" nettverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann, bare så det er sagt. Har to kompiser pluss en del bekjente. Bare jevnlig kontakt med den ene kompisen og det kan bli interessant å se hvordan det utvikler seg når han straks flytter et par mil vekk til et mer upraktisk sted mtp reiser. Han bryr seg ikke nevneverdig om at jeg har bursdag og har bare gratulert noen få ganger iløpet av 12+ år. Han vet nok hvilken mnd i hvert fall, bør huske at jeg blir 40, evt at det kommer fram at jeg er 39 iløpet av de neste mnd. Jeg kan nesten ikke hinte/si for mye om at jeg snart blir 40. 

Jeg har tidligere håpet litt på at vi kan ha en fest hos ham når jeg fyller 40. Vil tro at han synes det er ålreit å ha en fest og bruke dette som en grunn til å ha fest, men så er det det at han flytter snart. Kanskje vi kan ha en fest der, men beliggenheten er mer upraktisk. Fest hos meg går dessverre ikke. 

Hvordan ville dere håndtert en slik situasjon med få venner og litt dårlige utsikter? Bare droppet fest og heller spise ute med disse kompisene, kanskje gå ut på byen etterpå? Litt stusselig om dette blir kjent blant de bekjente.

Anonymkode: 757e6...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nylig en tråd hvor en var skuffet over at hun ikke fikk overraskelsesfest. 

Men nei, når man blir 40 så ligger ansvaret hos en selv. Det forventes at du tar initiativ og organiserer festen. Det kan jo være hos kompisen din, men du må være pådriver 

Anonymkode: 52d28...729

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo hyggelig å gå ut og spise? Jeg ville gjort det. Jeg hadde aldri forventet at en venn arrangerte noe hjemme hos seg for å feire meg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Er jo bare å spørre? 
Evt leie en plass og invitere venner og bekjente til 40 årsfeiring der du bor? 

Anonymkode: ade00...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...