Gå til innhold

Mann i 40 årene som følger Sophie Spetalen, Isabel Raad osv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Slut…t

Anonymkode: cfc84...dc3

Seriøst? 

Anonymkode: 4b34b...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og hadde syntes det hadde vært en uting. Er gift med en mann på samme alder, og hadde blitt uvel om han hadde fulgt disse damene. Har ikke noe problem med at han følger kvinner i seg selv, men disse kvinnene du nevner hadde ikke bidratt til noe relevans i hans liv. Han må gjerne følge kjente skuespillere om han liker en film/serie, men å følge noen kun fordi de ser digge ut er ekkelt. Ville aldri fulgt unge menn på grunn av utseendet heller. Da føler jeg meg ekkel. 

Men, det er jo helt og holdent opp til deg. Er jo ikke ulovlig, bare ekkelt.

Anonymkode: e62ff...2d2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 timer siden):

Man følger da virkelig folk man hverken liker,eller ønsker en relasjon med. Jeg følger f.eks Erna Solberg. Donald Trump. Elon Musk og en rekke andre jeg overhodet ikke liker. Liker bare å se hva de lirer ut av seg.

Dette handler ikke om sjalusi eller usikkerhet fra min side, men et ønske om å ha en partner med samme verdier som meg. En mann på nesten 50 som sitter og følger med på 19/20 år gamle jenter på Snapchat som kun deler kropp og meningsløshet er turn off. Hva får han ut av å se på det? Hun legger ikke ut noe spesielt interessant, hva er det som er så spennende at han må abonnere på henne, ikke bare innimellom av ren nysgjerrighet titter innom en gang i blant hvis hun helt random popper opp som forslag. 
Jeg skjønner jo at fyren ikke følger henne fordi han vil ha henne. 

Anonymkode: e8f7d...fd8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde min mann fulgt alle disse gakk-gakk-damene, så ville jeg ha mistet respekten for ham. 

Anonymkode: fdcac...5c1

Og jeg ville mistet respekten for noen som kalte andre gakk-gakk-damer. Vi har alle vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han følger dem, de ligger ikke bare på random storyer. 

Anonymkode: e8f7d...fd8

Han følger de ikke bare. Han sitter og runker til de i skjul

Anonymkode: f1eda...fa8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger han til alt han ser? Da kan det hende at han ikke legger så mye i det. Men om han har en dedikert interesse for influencere/plastbabes, hadde jeg synes det var turn off, og jeg er nærmere disse jentene i alder... 

Anonymkode: c7e60...95d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (2 timer siden):

Og jeg ville mistet respekten for noen som kalte andre gakk-gakk-damer. Vi har alle vårt.

Problemet er at disse damene er forbilder for mange unge jenter. Hva skal helt vanlige jenter tro når en styrtrik, veldig pen nittenåring ødelegger utseendet sitt med gigalepper? Nettopp - at de ikke er bra nok som de er, men må operere seg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han følger de ikke bare. Han sitter og runker til de i skjul

Men hva som er pent med plastansikt, egentlig? Disse damene var mye penere før de begynte å operere seg. Det samme gjelder også Sophie Elise, Carina Dahl og resten av plastgjengen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men hva som er pent med plastansikt, egentlig? Disse damene var mye penere før de begynte å operere seg. Det samme gjelder også Sophie Elise, Carina Dahl og resten av plastgjengen.

Gudene vet. Jeg synes det er helt forkastelig med de jentene som stapper trynet fullt av plastikk.

Når skal de innse at ducklips ser helt jævlig ut?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På sitt verste faktisk, det finns mye verre enn dette. Det er kvinner som blir behandlet som om de ikke er mennesker som fortjener normal respekt på grunn av at folk syns de er stygge og mobber dem hver bidige dag, på verst vis, fysisk.

Å ingen steder sto det noe om hvor mye intimitet ts tror disse kvinnene har med noen, kun at de er mye fokus på utsendet, noe det faktisk er, utsendet deres er i mange tilfeller reklame. 

Hvem følger du siden du er så opptatt av å lage ståhei av at noen undrer seg hvem han hun dater følger med på og hvorfor? Eller har du opplevd slutshaming selv og dette treffer deg på noe vis? 

Anonymkode: 7e28e...bcd

Det er vel ikke slutshaming om man reagerer på at en 40 år gammel mann følger med på fjortiser som en ekkel creep. Ta deg sammen.

Anonymkode: eee98...eb4

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke slutshaming om man reagerer på at en 40 år gammel mann følger med på fjortiser som en ekkel creep. Ta deg sammen.

Anonymkode: eee98...eb4

Jeg sa jo det ikke var slutshaming? Hvorfor skal jeg skjerpe meg? 

Anonymkode: 7e28e...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gudene vet. Jeg synes det er helt forkastelig med de jentene som stapper trynet fullt av plastikk.

Når skal de innse at ducklips ser helt jævlig ut?

Men hva er galt med Isabel som blir nevnt i tråden? Hun har nylig fjernet fillers og er en helt annen, hardtarbeidende person nå enn det hun ble kjent for. Jeg er en voksen dame med store barn, men Isabel er en av få influencer i dag som skal få være et forbilde for mine barn. Skal ikke sammenlignes med mange andre norske influencere i dag.

Anonymkode: c80c3...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille her er jo at han kunne fulgt noen som faktisk er digg. Sophie Stray er utrent og har fyrstikkben, og Raad har aldri vært digg. 

Drøssevis av digge jenter der ute han kunne fulgt istedetfor, og nei det er det ingenting galt med. At du får dårlig selvfølelse av at det finnes bedre damer enn deg er jo ikke hans feil. Han har uansett ikke sjangs på disse jentene uansett så du har jo ikke noe å frykte.

Anonymkode: 1d67b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann med slike holdninger og interesser hadde jeg avsluttet med. Ikke vits å kaste bort mer tid på.

Anonymkode: a630c...5c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn kunne valgt ville de selvfølgelig hatt disse jentene. Ikke oss kvinnfolk på 35 år +. De må nøye seg.. gud vet hvem de ser for seg når de har sex.

Jeg hadde også mistet respekten her. 

Anonymkode: a2023...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille her er jo at han kunne fulgt noen som faktisk er digg. Sophie Stray er utrent og har fyrstikkben, og Raad har aldri vært digg. 

Drøssevis av digge jenter der ute han kunne fulgt istedetfor, og nei det er det ingenting galt med. At du får dårlig selvfølelse av at det finnes bedre damer enn deg er jo ikke hans feil. Han har uansett ikke sjangs på disse jentene uansett så du har jo ikke noe å frykte.

Anonymkode: 1d67b...4a4

For man føler seg så elsket når partneren kun er sammen med en fordi han ikke får noe bedre.

Er det plastdamer på 19 dere vil ha, så får dere jo for pokker holde dere single til dere finner en sånn som vil ha dere. Finner dere ingen? Da får dere være alene resten av livet da. Vi vanlige dødelige damer, har ingen plikt til å stille opp son tømmestasjon for dere, når dere har kåtet dere opp på babes på Instagram. 

Av respekt for oss helt vanlige damer, så får dere bruke høyrehånda helt til dere finner deres egen babe. 

Anonymkode: 50363...395

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...