AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei! Jeg har siden sommeren datet en mann i 40 årene. Vi har det veldig hyggelig sammen og har snakket litt om å flytte sammen til sommeren. I helgen skulle han vise meg noe på Snapchat og da så jeg at han følger blant annet unge frøken Spetalen som NETTOPP fylte 20 år, samt Raad og noen sånne influenser damer som er veldig utseende og kroppsmoderert og fokusert. Han har en datter selv på 13 år og jeg synes det er meget spesielt at han sitter og glaner på feks Spetalen på 19 år. Jeg vet ikke engang om det her er normalt. Anonymkode: e8f7d...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Kanskje han følger for å se hva eventuelt datteren utsettes for? Eller kanskje datteren hans har bedt han om å følge disse? Selv følger jeg et par influensere som jeg ellers aldri ville ha fulgt fordi datteren min har spurt om jeg kan det. Og jeg titter innom Sophie Elise innimellom fordi datteren min følger henne, og jeg vil se hva hun da blir "utsatt" for.. Om han følger fordi han selv har lyst til å se lettkledde bilder av jenter han kunne vært faren til, så syns jeg det er kvalmt og et stort red flag for min del... Men du får jo ikke vite hans motiv uten å snakke med han om det. Så ta den praten du Anonymkode: bc837...c93 3 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 De der kommer opp på min Snapchat uten at jeg følger dem. Utrolig irriterende. Anonymkode: 049fb...b6b 10
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Kleint og umodent, i alle fall. Regner med at du sikkert får de vanlige kommentarene om at du er sjalu/usikker, at menn "trenger" noe pent å se på, at det er ren biologi og helt "naturlig" at menn blir tiltrukket av yngre kvinner osv. Så kan du jo du vurdere om du vil ha en mann som er så offer for sine egen "biologi" at han ikke kan eller vil ha styring over dette, som muligens har tendenser til å objektivisere kvinner, og som er såpass emosjonelt umoden at han ikke forstår hvorfor dette kan oppfattes som problematisk, for ikke å snakke om hvor kleint det er at han følger disse slik at alle Snapchatforbindelsene hans kan se det...... Anonymkode: b4648...762 6 9
spinner Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Se på det som en IQ test. Mannen tilber sminke og plastikk . Løp 12 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De der kommer opp på min Snapchat uten at jeg følger dem. Utrolig irriterende. Anonymkode: 049fb...b6b Han følger dem, de ligger ikke bare på random storyer. Anonymkode: e8f7d...fd8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 Jeg tenker det ikke er så farlig. En ting er hva han ser på som lett underholdning, en annen ting er hva han vil ha i den virkelige verden. Jeg følger selv Oskar W, men vil ikke ha han. Er sammen med en vanlig mann på 46. Er kvinne på 42…. Anonymkode: 0305e...b25 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 Turnoff Anonymkode: 2a699...b24 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har siden sommeren datet en mann i 40 årene. Vi har det veldig hyggelig sammen og har snakket litt om å flytte sammen til sommeren. I helgen skulle han vise meg noe på Snapchat og da så jeg at han følger blant annet unge frøken Spetalen som NETTOPP fylte 20 år, samt Raad og noen sånne influenser damer som er veldig utseende og kroppsmoderert og fokusert. Han har en datter selv på 13 år og jeg synes det er meget spesielt at han sitter og glaner på feks Spetalen på 19 år. Jeg vet ikke engang om det her er normalt. Anonymkode: e8f7d...fd8 Hadde min mann fulgt alle disse gakk-gakk-damene, så ville jeg ha mistet respekten for ham. Anonymkode: fdcac...5c1 3 4
Fant80 Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Man følger da virkelig folk man hverken liker,eller ønsker en relasjon med. Jeg følger f.eks Erna Solberg. Donald Trump. Elon Musk og en rekke andre jeg overhodet ikke liker. Liker bare å se hva de lirer ut av seg. 2 1
Maleficenta Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje han følger for å se hva eventuelt datteren utsettes for? Eller kanskje datteren hans har bedt han om å følge disse? Selv følger jeg et par influensere som jeg ellers aldri ville ha fulgt fordi datteren min har spurt om jeg kan det. Og jeg titter innom Sophie Elise innimellom fordi datteren min følger henne, og jeg vil se hva hun da blir "utsatt" for.. Anonymkode: bc837...c93 yeah right.... 13 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 Fant80 skrev (Akkurat nå): Man følger da virkelig folk man hverken liker,eller ønsker en relasjon med. Jeg følger f.eks Erna Solberg. Donald Trump. Elon Musk og en rekke andre jeg overhodet ikke liker. Liker bare å se hva de lirer ut av seg. Ja det er greit nok, men hva skal en 40 åring se hva en 20 åring lirer ut av seg? Anonymkode: 07b89...15f 8 1
norw Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 Les gjerne noen av de første innleggene før dere svarer.
Fant80 Skrevet 11. desember 2023 #14 Skrevet 11. desember 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er greit nok, men hva skal en 40 åring se hva en 20 åring lirer ut av seg? Anonymkode: 07b89...15f Det er jo et poeng. Har ikke noe godt svar på stående fot. Er 40ish selv,å kan ikke se hvorfor jeg skulle følge de. Annet en at jeg var fan da,eller noe sån. Er jo noen som kontakter disse personene ved DM osv,forsøker å etablere noe slags forhold med de. Ja de finnes,og de fleste vet det. Vet ikke hvor stort ego,eller hvor psykopat man må være (etter min mening) for å gjøre dette. Noe jeg ALDRI kunne gjort selv. Endret 11. desember 2023 av Fant80 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Skrevet 11. desember 2023 Dette er slut shaming! Dette handler ikke om å menn følger disse damene. Dette er rett og slett kvinne mobbing på sitt verste — altså slut shaming. Anonymkode: 4b34b...47c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Skrevet 11. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er slut shaming! Dette handler ikke om å menn følger disse damene. Dette er rett og slett kvinne mobbing på sitt verste — altså slut shaming. Anonymkode: 4b34b...47c Slut…t Anonymkode: cfc84...dc3 8 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #17 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja det er greit nok, men hva skal en 40 åring se hva en 20 åring lirer ut av seg? Anonymkode: 07b89...15f Av samme grunn som de inne i tråden til Sophies elise, og andre - underholdning. Anonymkode: ce422...f9e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Skrevet 11. desember 2023 Jeg følger eldre menn som er 20+ eldre enn meg, like ille? Anonymkode: ce422...f9e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #19 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er slut shaming! Dette handler ikke om å menn følger disse damene. Dette er rett og slett kvinne mobbing på sitt verste — altså slut shaming. Anonymkode: 4b34b...47c På sitt verste faktisk, det finns mye verre enn dette. Det er kvinner som blir behandlet som om de ikke er mennesker som fortjener normal respekt på grunn av at folk syns de er stygge og mobber dem hver bidige dag, på verst vis, fysisk. Å ingen steder sto det noe om hvor mye intimitet ts tror disse kvinnene har med noen, kun at de er mye fokus på utsendet, noe det faktisk er, utsendet deres er i mange tilfeller reklame. Hvem følger du siden du er så opptatt av å lage ståhei av at noen undrer seg hvem han hun dater følger med på og hvorfor? Eller har du opplevd slutshaming selv og dette treffer deg på noe vis? Anonymkode: 7e28e...bcd 3
Anonymbruker*** Skrevet 11. desember 2023 #20 Skrevet 11. desember 2023 Jeg støtter ikke eller er fan av, men titter innom Sophie Elise sin Snapchat fra tid til annen. Det er også noen amerikanske tenåringsjenter som er såkalt childinfluencere jeg sjekker innom med jevne mellomrom. Kall det morbid nysgjerrighet. Av samme grunn som jeg ser enkelte dokumentarer eller orker å høre på hva kristenkonservative/høyreradikale har å si. Nå er jeg kvinne, men det virker nok uansett merkelig enkelte av de tingene jeg ser på. Grunnlag for skepsis og spørsmål i datingfasen vil jeg si det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå