AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Aaaaarghhhhhh!! Kjenner ikke meg selv igjen!! Brøler i raseri til bilen fordi parkeringssensorene lager et himla helvetes spetakkel fordi det er is på sensorene 👹 Brøler til naboen (selvsagt for meg selv i bilen) fordi han skulle forbi før jeg fikk rygget ut 👹 Er rasende forbanna (inni meg) på samboeren min som på ett eller annet tidspunkt har tatt isskrapa fra bilen min 👹👺👹👺 Skal på butikken men sitter sinna i bilen og ser på alle vgs-elevene som går inn, og jeg ORKER IKKE FLOKKER MED UNGDOMMER NÅ 👹💩 Føler jeg holder på å miste det totalt her, selv om ingen ser hvor sint jeg egentlig er 👹 Anonymkode: 583d6...bca
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 hvor kommer dette sinnet fra da TS? Siden det er tydelig at du er sint men på "alt" må det jo ligge der basert på noe annet? Hormoner, stress, latent? Anonymkode: ee0f4...72a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hvor kommer dette sinnet fra da TS? Siden det er tydelig at du er sint men på "alt" må det jo ligge der basert på noe annet? Hormoner, stress, latent? Anonymkode: ee0f4...72a Ts skjønner jo at det er hormonelt. Hvis ikke hadde hun ikke nevnt graviditeten 😊 Føler med deg TS. Selv gråt jeg bare, og skvatt til og ble redd hele tida. Bedret seg når ungen ble født. Anonymkode: 9bda2...918 1 10
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Det her er jo ikke normalt.. Snakk med helsepersonell. Hvis du blir så ustabil av hormonene, så sørg for å minimer sjansen for at det vedvarer etter fødsel. Ikke noe mindre hormoner i sving da.. Anonymkode: 9ee43...c35 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): hvor kommer dette sinnet fra da TS? Siden det er tydelig at du er sint men på "alt" må det jo ligge der basert på noe annet? Hormoner, stress, latent? Anonymkode: ee0f4...72a Selvsagt er det hormonene, haha. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det her er jo ikke normalt.. Snakk med helsepersonell. Hvis du blir så ustabil av hormonene, så sørg for å minimer sjansen for at det vedvarer etter fødsel. Ikke noe mindre hormoner i sving da.. Anonymkode: 9ee43...c35 Ikke normalt fordi du aldri har opplevd det, eller? Jeg er jo ikke ustabil når jeg ikke har problemer med å holde det inni meg, sitter jo ikke og kjefter om jeg er blant folk liksom. Anonymkode: 583d6...bca 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aaaaarghhhhhh!! Kjenner ikke meg selv igjen!! Brøler i raseri til bilen fordi parkeringssensorene lager et himla helvetes spetakkel fordi det er is på sensorene 👹 Brøler til naboen (selvsagt for meg selv i bilen) fordi han skulle forbi før jeg fikk rygget ut 👹 Er rasende forbanna (inni meg) på samboeren min som på ett eller annet tidspunkt har tatt isskrapa fra bilen min 👹👺👹👺 Skal på butikken men sitter sinna i bilen og ser på alle vgs-elevene som går inn, og jeg ORKER IKKE FLOKKER MED UNGDOMMER NÅ 👹💩 Føler jeg holder på å miste det totalt her, selv om ingen ser hvor sint jeg egentlig er 👹 Anonymkode: 583d6...bca At du blir sinna for dette, når det er du som har vikeplikt. Viser at dette ikke er helt normalt. Anonymkode: fbc33...8c2 1
Maleficenta Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor kommer dette sinnet fra da TS? Siden det er tydelig at du er sint men på "alt" må det jo ligge der basert på noe annet? Hormoner, stress, latent? Anonymkode: ee0f4...72a hun er gravid, så hormoner åpenbart 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 Ok. Kjedelig innlegg. Anonymkode: 78b7a...ee5
Crobern Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Kjedelig innlegg. Anonymkode: 78b7a...ee5 Men interessant nok til at du kommenterer det. 2
Bålkaffe Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Hormonene under graviditet kan føre til sånne svingninger, gitt. Men ville uansett ha kontakta legen for å sjekke om det er noe som kan hjelpe mot sånne svingninger, uansett. Klem! ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): At du blir sinna for dette, når det er du som har vikeplikt. Viser at dette ikke er helt normalt. Anonymkode: fbc33...8c2 Åja, så det er Statens Vegvesen som avgjør om det er normalt å bli overveldet av hormoner i svangerskapet eller ikke? Den er grei! Bålkaffe skrev (13 minutter siden): Hormonene under graviditet kan føre til sånne svingninger, gitt. Men ville uansett ha kontakta legen for å sjekke om det er noe som kan hjelpe mot sånne svingninger, uansett. Klem! ❤️ Takk! 🥰 Gikk heldigvis fort over, var godt å bare skrive det ned. Innser jo selvsagt at det ikke er rasjonelt, men heftige hormoner kombinert med høyt stressnivå er ikke en god kombo, haha! Anonymkode: 583d6...bca
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Åja, så det er Statens Vegvesen som avgjør om det er normalt å bli overveldet av hormoner i svangerskapet eller ikke? Den er grei! Takk! 🥰 Gikk heldigvis fort over, var godt å bare skrive det ned. Innser jo selvsagt at det ikke er rasjonelt, men heftige hormoner kombinert med høyt stressnivå er ikke en god kombo, haha! Anonymkode: 583d6...bca Det er helt normalt å ha hormoner å kjenne på et veldig skiftende humør. Men å bli så rasende på alt mulig.. Anonymkode: fbc33...8c2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt normalt å ha hormoner å kjenne på et veldig skiftende humør. Men å bli så rasende på alt mulig.. Anonymkode: fbc33...8c2 Hvor har du det fra da? At jeg er rasende på alt mulig? Anonymkode: 583d6...bca
Bålkaffe Skrevet 11. desember 2023 #14 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt normalt å ha hormoner å kjenne på et veldig skiftende humør. Men å bli så rasende på alt mulig.. Anonymkode: fbc33...8c2 Men å bli rasende på alt mulig er noe som er ganske vanlig når man er gravid og hormonene er all over the place. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har du det fra da? At jeg er rasende på alt mulig? Anonymkode: 583d6...bca Du skriver det selv. Anonymkode: fbc33...8c2
Bålkaffe Skrevet 11. desember 2023 #16 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skriver det selv. Anonymkode: fbc33...8c2 parkeringssensorene på bilen, naboen, samboeren som har fjerna isskraperen og gjenger med ungdommer på butikken er altså "alt mulig" i denne verden å bli rasende på? Jøssenavn 2
Bålkaffe Skrevet 11. desember 2023 #17 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi. Hvorfor er du sint da? Anonymkode: 2fec4...40b Du kan vel lese på tittel og posten, det er svar på spørsmålet ditt der. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Skrevet 11. desember 2023 Så lenge du holder det for deg selv, går det vel bra. Hvis du lar det gå ut over samboer, kollegaer osv, så bør du oppsøke hjelp. Graviditet, mensen osv er ikke en unnskyldning for å oppføre seg dårlig mot andre. Anonymkode: 99aee...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #19 Skrevet 11. desember 2023 Bålkaffe skrev (20 minutter siden): parkeringssensorene på bilen, naboen, samboeren som har fjerna isskraperen og gjenger med ungdommer på butikken er altså "alt mulig" i denne verden å bli rasende på? Jøssenavn Når Ts blir rasende kke sinna og frustrert men rasende. Så er det garantert mer. Anonymkode: fbc33...8c2 1
Bålkaffe Skrevet 11. desember 2023 #20 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når Ts blir rasende kke sinna og frustrert men rasende. Så er det garantert mer. Anonymkode: fbc33...8c2 Ja, det kalles å være gravid, å ha hormoner, sikkert ispedd med litt stress. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå