AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Som overskriften sier. Meg og eksen var sammen i ca et halvt år. Det var et avstandsforhold. Nå bor vi i samme område. Det ble slutt for nesten 1 år siden, men vi har holdt litt kontakt og møttes/besøkt hverandre noen ganger etterpå. På lørdag var jeg på besøk hos eksen. Det var hyggelig og vi pratet om ganske personlige ting, det ble flere klemmer, som til slutt førte til klining og sex. Vi var begge tydelige på at det ikke er forelskelse følelser inne i bildet, men at vi er veldig glad i hverandre. Vi er begge der at vi ikke ønsker forhold (med noen), men tror ingen av oss heller hadde lukket muligheten om man virkelig fant kjemien der ute med noen. Vi begge trives godt med sexen, og vi har god sex sammen. Jeg foreslo om han vil treffes nå og da for litt kos, noe han selvfølgelig ikke takket nei til 😉 spørsmålet mitt er: Er det noen har som har erfaring med eks og sex? Hvordan har det utspillet seg i lengden? Noen som som endte med å få følelsene tilbake igjen? Jeg er selvfølgelig litt blandet til det, men allikevel ganske trygg på hva jeg vil og hvor jeg er i livet nå 🙂 Anonymkode: 51792...aed
Enmanelskeråhate Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Så lite eks som dette er så kan det vel ikke være noe problem 1
aksase Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 (endret) Høres ut som det er rikelig med følelser her. Dere trives sammen, har gode samtaler, er glad i hverandre og har god sex sammen. Det er nok mange samliv og ekteskap som er bygget på langt dårligere forutsetninger enn dette. Jeg har ikke selv erfaring på området "sex med ex", men jeg vil tro at for minst en av dere, vil det bli vanskelig å skille på sex og følelser. Nå vet ikke jeg hvem av dere som gjorde det slutt, men hvis det var deg, kan det godt være at ex'en din fortsatt har et håp om å komme sammen med deg igjen. Selv om han sier noe annet, er han kanskje fortsatt forelsket i deg, og sier ja takk til alt som kan gi ham tid sammen med deg, i håp om at det skal bli dere to, igjen. Da kan det være veldig vanskelig følelsesmessig for han når du sier at du ikke vil være "sammen" med ham, men som samtidig viser at du vil være sammen med ham, ved å tilby ham det mest intime og nære to mennesker kan ha sammen, nemlig sex. Folk er forskjellige og jeg tar kanskje feil, men jeg tror at det bare er to måter dette kan lykkes for dere. Det ene er å bli sammen som par og fortsette livet sammen. Det andre er å bryte med hverandre og i hvert fall slutte med "dating" og sex. En mellomting blir høyst sannsynlig veldig vanskelig for en eller begge parter. Endret 11. desember 2023 av aksase
Cor Cubiculum Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Et halvt års avstandsforhold er nærmest bare for en flørt å regne. Den gjennomsnittlige forelskelsen har jeg hørt varer et års tid, da med tett kontakt. Var bruddet den gang av typen "skilles som venner", eller var det en som brøt til stor fortvilelse for den andre? Er dere begge i samme modus, kan jeg ikke forestille meg hva problemet med å møtes slik som du har foreslått skulle være. Dessuten er det ikke alltid at dype kjærlighetsforhold starter med yrende forelskelse. En gang i blant vokser den gradvis fram fra vennskapelige varme følelser for hverandre. Men vil du ha sex med noen du IKKE føler noe som helst for? Hvis svaret er nei, så "risikerer" du at dette forholdet til eksen vil vokse til noe mer. Men den risikoen vil du ha med ALLE andre også. Så om du IKKE er klar for forhold og ikke vil risikere noe, er sølibat alternativet. Om du ikke da vil ha bare følelsesløse ONS. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå