Gå til innhold

Lesbisk og veldig nervøs rundt sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg vil få ut av dette innlegget, men føler vel et behov for å være ærlig og dele anonymt.

Jeg er en 21 år gammel lesbisk kvinne. Jeg strevde mye med å finne ut av seksualiteten min de siste 7-8 årene og den siste tiden har jeg endelig vært mer åpen og rett frem om det. Jeg har også end opp i en større omgangskrets på studie og her er det liksom mer "normalt" å være homofil eller bifil, så det føles mye enklere.

Så til saken: Jeg har aldri gjort noe med en kvinne, aldri en gang hatt ett ordentlig kyss med en kvinne. Fantaserer en del om sex med kvinner men jeg er redd og nervøs for hva jeg skal gjøre i virkeligheten. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, akkurat hva jeg skal gjøre, om jeg er flink til sex osv. 

I mine egne fantasier er jeg ofte dominant og liker "å gi". Men jeg vet ikke hvordan jeg i det hele tatt skal nærme meg sex i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg driver med og er veldig nervøs rundt alt, mens det føles som alle andre på min alder allerede er godt kjent med dette.

Beklager langt innlegg.

Anonymkode: 20ac1...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt lik første gangen jeg skulle ha sex med en annen jente. Fant fort ut at å spørre hva som er godt underveis er overraskende koselig å snakke underveis og spørre hva den andre parten liker. Gjør det fremdeles med dama etter flere år sammen og helt ærlig er det noe av det jeg synes kvinner er bedre på enn menn (har hatt sex med begge deler). 

Anonymkode: 4cc57...602

• Hjerte 1
Skrevet

Hei TS

Du er helt normal og det er ikke gitt at du vet hvordan det er å være med en annen jente, men om jeg skal snakke av egne erfaringer. Jeg var heldig og traff en jeg var åpen og ærlig med, hun ga meg innsikt og kanskje den beste opplæring jeg kunne fått. Hun var ikke veldig erfaren, men ville gjerne gi meg det hun visste og sammen var vi leken i over et år, da traff hun jenten hun idag er samboer med. Vi er fortsatt gode venner. 
Ønsker deg uansett lykke til og kos deg.

Anonymkode: 09f80...bdd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg var helt lik første gangen jeg skulle ha sex med en annen jente. Fant fort ut at å spørre hva som er godt underveis er overraskende koselig å snakke underveis og spørre hva den andre parten liker. Gjør det fremdeles med dama etter flere år sammen og helt ærlig er det noe av det jeg synes kvinner er bedre på enn menn (har hatt sex med begge deler). 

Anonymkode: 4cc57...602

Takk for råd ❤️

- TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei TS

Du er helt normal og det er ikke gitt at du vet hvordan det er å være med en annen jente, men om jeg skal snakke av egne erfaringer. Jeg var heldig og traff en jeg var åpen og ærlig med, hun ga meg innsikt og kanskje den beste opplæring jeg kunne fått. Hun var ikke veldig erfaren, men ville gjerne gi meg det hun visste og sammen var vi leken i over et år, da traff hun jenten hun idag er samboer med. Vi er fortsatt gode venner. 
Ønsker deg uansett lykke til og kos deg.

Anonymkode: 09f80...bdd

Takk❤️

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...