Gå til innhold

Erfaringer med danskebåten i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med å ta danskebåten i januar? Er det veldig bølger på havet og urolig? Tenkte å ta Bergen-Hirtshals

Anonymkode: 190a4...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli avlyst pga blåst og høye bølger. 

Anonymkode: 3ae0d...5b6

• Liker 2
Skrevet

Mye dårlig vær. Kjedelig om du blir sjøsyk. Alkohol er en dårlig kombo om du blir sjøsyk

Anonymkode: d9020...86c

• Liker 1
Skrevet

Tok den i desember for mange år siden, og det er det aller verste jeg har opplevd. Mye verre enn togtur i India med diaré og ingen sitteplass, som er den nestverste reisen jeg har vært på . Jeg tar aldri danskebåten igjen etter den opplevelsen. 

Anonymkode: 09bf6...cb4

• Liker 1
Skrevet

Om du er sjøsyk, anbefales ikke. Har vært noen år siden, nesten ramlet ned fra sengen om natten og gangen var flere ganger oppkastet (ikke av meg), aldri mer uten at jeg absolutt nødvendig må. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har reist i januar flere ganger. (Men da Oslo -København.) 
Det varierer veldig hvor mye sjø det er. Men ofte er det mer sjø på vinter enn ellers. 

For vår del har det betydd at vi spiser tidlig, før man er i åpen sjø, og ligger på lugaren resten av turen. 

Men det har gått veldig greit.

Anonymkode: 18e19...e28

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger er det ok vær men stortsett litt bølger. Noen ganger er det heltnforferdelig ala båten burde ALDRI lagt til sjøs....!

Anonymkode: 12d4f...ccf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 1.48):

Har noen erfaring med å ta danskebåten i januar? Er det veldig bølger på havet og urolig? Tenkte å ta Bergen-Hirtshals

Anonymkode: 190a4...c47

Den båten der er sååå elendig og utrolig dårlig mat at jeg anbefaler ikke den om det er januar eller juli. Den båten var bra for 20 år siden, nå er det bare blitt en transportetappe for småtjukke lastebilsjåfører.

Anonymkode: d23f4...946

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

transportetappe for småtjukke lastebilsjåfører.

Anonymkode: d23f4...946

Det er rart, jeg alltid ser der nesten bare godt voksne damer som tar seg noen glasser i baren og etterpå svinger seg "sensuelt" på dansegulvet alene med tanke å tiltrekke... noen av de lastebilsjåfører kanskje ? 🤭😉

Anonymkode: bebf3...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...