AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Det er så vanskelig å finne gaveideer til han jeg nylig har blitt sammen med. Jeg har så lyst at gaven skal treffe, at han skal bli rørt eller ihvertfall glad, men jeg kommer ikke på noen glupe idéer. Jeg tror jeg ender opp med å kjøpe noe han trenger til hobbyen sin, men det har han sagt han ønsker seg, så det blir liksom ikke noen særlig overraskelse.. kan det likevel være en fin gave? Jeg lurer på å kjøpe to søte nissefigurer i tillegg, en nissejente og en nissegutt, som skal forestille oss to. De står og holder på et hjerte hver. Kanskje kan det bli et minne han tar fram hver jul, og tenker på oss to og den første julen vår sammen? Eller er det få menn som liker sånt? Gi meg gjerne tips og råd😅 Anonymkode: 19159...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg gir min nye kjæreste et gavekort på middag på en restaurant jeg ønsker at han skal få prøve ut (en av mine favoritter) Kjempevanskelig å kjøpe noe til han synes jeg. Restauranten ligger på en strand så jeg har lagt gavekortet i en krukke med sand fra stranden og litt strå. Anonymkode: faa60...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Nei herregud dropp det med nissene, menn tenker ikke sånn og han ville tenkt wtf bare og tenkt du var litt crazy om du fortalte hvordan du tenkte Anonymkode: 3cd4a...3a2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg gir min nye kjæreste et gavekort på middag på en restaurant jeg ønsker at han skal få prøve ut (en av mine favoritter) Kjempevanskelig å kjøpe noe til han synes jeg. Restauranten ligger på en strand så jeg har lagt gavekortet i en krukke med sand fra stranden og litt strå. Anonymkode: faa60...0cc Det høres ut som en veldig fin gave😊 Gir du beløp på gavekort som skal holde til han, eller til dere begge? Kreativt med krukken med sand i😊 Anonymkode: 19159...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 51 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så vanskelig å finne gaveideer til han jeg nylig har blitt sammen med. Jeg har så lyst at gaven skal treffe, at han skal bli rørt eller ihvertfall glad, men jeg kommer ikke på noen glupe idéer. Jeg tror jeg ender opp med å kjøpe noe han trenger til hobbyen sin, men det har han sagt han ønsker seg, så det blir liksom ikke noen særlig overraskelse.. kan det likevel være en fin gave? Jeg lurer på å kjøpe to søte nissefigurer i tillegg, en nissejente og en nissegutt, som skal forestille oss to. De står og holder på et hjerte hver. Kanskje kan det bli et minne han tar fram hver jul, og tenker på oss to og den første julen vår sammen? Eller er det få menn som liker sånt? Gi meg gjerne tips og råd😅 Anonymkode: 19159...938 Fleshlight Anonymkode: de0ae...3b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fleshlight Anonymkode: de0ae...3b0 Det tenkte jeg også ville passe å gi til en ny kjæreste😂🔦🎯 Anonymkode: 8720c...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei herregud dropp det med nissene, menn tenker ikke sånn og han ville tenkt wtf bare og tenkt du var litt crazy om du fortalte hvordan du tenkte Anonymkode: 3cd4a...3a2 Min mann hadde elsket det. Synd jeg ikke gjorde noe slikt. 😆 Men det er også en mann som ga meg brudekjole første jula etter vi møttes. Jeg bare tenkte "Oi shit, han har ikke skjønt at vi kvinner ikke går i slike kjoler utover når vi gifter oss.", takket pent, men trodde det var en blemme. Det var det ikke. Det var hans måte å fortelle meg at han var seriøs angående en fremtid med meg. Jeg giftet meg med ham i den kjolen også. Kan være bom, men som en liten søt ekstragave kan vel de fleste menn takle slikt, selv om det ikke er deres greie. Klare å anse det som søtt. Så kan han jo også være som min mann. Om jeg hadde gjort slikt vår første jul hadde de nissene fått hedersplassen i over 20 år nå. Endret 11. desember 2023 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 Trolltunge skrev (10 timer siden): Min mann hadde elsket det. Synd jeg ikke gjorde noe slikt. 😆 Men det er også en mann som ga meg brudekjole første jula etter vi møttes. Jeg bare tenkte "Oi shit, han har ikke skjønt at vi kvinner ikke går i slike kjoler utover når vi gifter oss.", takket pent, men trodde det var en blemme. Det var det ikke. Det var hans måte å fortelle meg at han var seriøs angående en fremtid med meg. Jeg giftet meg med ham i den kjolen også. Kan være bom, men som en liten søt ekstragave kan vel de fleste menn takle slikt, selv om det ikke er deres greie. Klare å anse det som søtt. Så kan han jo også være som min mann. Om jeg hadde gjort slikt vår første jul hadde de nissene fått hedersplassen i over 20 år nå. Mannen din høres helt herlig ut🥰 Så romantisk med brudekjolen😍 Jeg vet ikke helt hva min kjæreste ville syns om disse nissene, han er ikke så «julete» av seg heller. Også kan han være litt vanskelig å lese reaksjonen på i forhold til gaver. Han er generelt ikke så opptatt av ting og gaver, så han er litt vanskelig å kjøpe til😆 Men han får noe han ønsker seg, så dette er evt en tilleggsgave ja. Klarer ikke bestemme meg🙈 Anonymkode: 19159...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå