AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Dere som skal kutte ned på alkohol eller kutte det helt ut…..spiser dere likørsjokolade? Hva med sauser med alkohol i? Bare nysgjerrig på alkoholen dere snakker om er all alkohol eller kun den som helles i glasset. Anonymkode: 935aa...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg har kuttet ut alkoholdrikking. Altså drikking av stoffet. Bryr meg ikke om litt likør i en konfektbit eller en vinskvett i en saus. Så fanatisk er jeg ikke. Det er dessuten svært sjelden jeg spiser likørkonfekt eller rødsvinssaus. Husker ikke sist gang. I sauser tror jeg dessuten at alkoholen fordamper under koking. Anonymkode: df8a6...1ed 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Del Skrevet 19. desember 2023 I sauser som kokes er alkoholen ofte fordampet, vel. Jeg tenker ikke på saus som alkohol, eller dersom det er rom i kaken. Kutter heller litt i inntak av vin og brennevin. Anonymkode: 3dbfc...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Del Skrevet 19. desember 2023 All alkohol Anonymkode: a5d1a...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Del Skrevet 19. desember 2023 Sånne ting ville aldr bekymret meg. Faktisk ikke tenkt på problemstillingen engang før jeg leste denne tråden. Anonymkode: 081e0...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Del Skrevet 22. desember 2023 Fanatisme er noe jeg generelt styrer unna Anonymkode: e78ab...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå