AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 M 36 her. Jeg har en nabo, ei dame som nå er i slutten av 60-åra, som alltid har vært litt flørtete. Kommet med kommentarer, men det har alltid bare vært tull og morsomt. Fram til jeg ble singel tidligere i år. Nå begynner det å bli rart. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, hun har f.eks. sagt "jeg kunne ikke komme inn til deg før, men nå er du enslig så jeg håper døra er åpen" og så tar hun meg lett på låret. Tror dere at det bare er tull og hun drar det lenger eller tror dere hun mener noe med det? Anonymkode: 47fe7...4d0
Kryneren Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Det høres ikke greit ut Om det bare er en sjargong, skjønner jeg likevel om du føler deg invadert. Hvis hun fortsetter, tror jeg at jeg ville satt en grense Hvordan du kan si det, er ikke så enkelt. Men avvent litt, det kan hende det ikke skjer noe mer 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Nå er jeg kvinne, men har opplevd det samme fra menn. De har alltid og uten unntak flørtet for å få meg til sengs. Så jeg antar at det du opplever, ts, er akkurat det samme. Min erfaring er at jeg må si tydelig fra, men veldig ulikt hvordan de takler det. Noen tar diskrete avvisninger, andre tåler hverken det eller klar tale, og noen har også valgt å baktale meg for nabolaget (der jeg bodde før) i frykt for at de selv skulle bli avslørt i deres forsøk på å gå bak sine koners rygg. Om du ikke er en av de som drømmer om sex med en så mye eldre kvinne, så antar jeg dette er ubehagelig. Jeg ville nok sagt klart fra neste gang, men da forsøkt å si at du velger å ta det som et kompliment fra henne, men at du ikke har noe ønske om noe nærmere kontakt enn et ordinært naboskap med henne, og at du tar for gitt at hun vil respektere det slik at dere kan ha et greit naboskap også i fremtiden. Og så hadde jeg bare sagt at hun måtte gå, fordi du skal rekke noe (og ikke gitt henne tid eller rom for å argumentere med deg!). Anonymkode: 773c1...066 8
Gjest ufiltrert Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Bare si "sorry ass men jeg foredrar full tanngard på blowjoben" xD
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Jeg må si at så lenge jeg visste det var tull så har det bare vært morsomt. Jeg tåler grove spøker, det er bare gøy. Men nå virker det mer som flørting. Og jeg vet ikke lenger hva hun mener. Anonymkode: 47fe7...4d0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 7 minutter siden, ufiltrert said: Bare si "sorry ass men jeg foredrar full tanngard på blowjoben" xD Har nå hørt at tannløs blowjob skal være ganske spesielt 😂 Anonymkode: 47fe7...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 30 minutter siden, Kryneren said: Det høres ikke greit ut Om det bare er en sjargong, skjønner jeg likevel om du føler deg invadert. Hvis hun fortsetter, tror jeg at jeg ville satt en grense Hvordan du kan si det, er ikke så enkelt. Men avvent litt, det kan hende det ikke skjer noe mer Hvorfor er ikke det greit? Tilbud om litt ifra erfaren mus er vel bare hyggelig Anonymkode: 7ad9b...731 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Om du ikke er en av de som drømmer om sex med en så mye eldre kvinne, så antar jeg dette er ubehagelig. Anonymkode: 773c1...066 Ikke noe jeg drømmer om, men hun er da i god form for alderen og hvis hun flørter så vet jeg ikke om jeg ville ha sagt nei. Jeg prøver bare å bli klok på situasjonen. Det er ganske forvirrende både mentalt og fysisk. Anonymkode: 47fe7...4d0
Bamseklemmer Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): M 36 her. Jeg har en nabo, ei dame som nå er i slutten av 60-åra, som alltid har vært litt flørtete. Kommet med kommentarer, men det har alltid bare vært tull og morsomt. Fram til jeg ble singel tidligere i år. Nå begynner det å bli rart. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, hun har f.eks. sagt "jeg kunne ikke komme inn til deg før, men nå er du enslig så jeg håper døra er åpen" og så tar hun meg lett på låret. Tror dere at det bare er tull og hun drar det lenger eller tror dere hun mener noe med det? Anonymkode: 47fe7...4d0 Dette er jo så normalt som det kan bli, og dette var jo et tydelig hint.. selv om hun fleiper. Min erfaring er at alle som flørter med meg, er ikke akkurat ferdig med sexlivet. Det merkes godt når hun er forførende i praten og sugen for sex. De er ikke vulgære i praten, og spør aldri direkte før de er helt sikre om det fører til noe mere. Det er også derfor de sender små hint og flørt, med en humoristisk vri. Mest for å se om du tar hintet, eller om det finnes muligheter mellom dere. Men også fordi at humor knekker alle koder og kleinheter.. Tenk hvis hun hadde spurt deg direkte, og du ikke likte henne i det heletatt? Det hadde blitt pinlig for henne, ikke sant? Det er hovedsaklig derfor, enkelte av oss bruker litt humor.. så humoren blir brukt som en del, av at sexen skal bli munter😉
Kryneren Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er ikke det greit? Tilbud om litt ifra erfaren mus er vel bare hyggelig Anonymkode: 7ad9b...731 Fir noen kan det sikkert være spennende og pirrende. Jeg ville ikke likt der, og jeg aner at ts heller ikke satte pris på det. Men jeg kan ta feil. Jeg får snakke utfra meg selv.
Irak Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): M 36 her. Jeg har en nabo, ei dame som nå er i slutten av 60-åra, som alltid har vært litt flørtete. Kommet med kommentarer, men det har alltid bare vært tull og morsomt. Fram til jeg ble singel tidligere i år. Nå begynner det å bli rart. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, hun har f.eks. sagt "jeg kunne ikke komme inn til deg før, men nå er du enslig så jeg håper døra er åpen" og så tar hun meg lett på låret. Tror dere at det bare er tull og hun drar det lenger eller tror dere hun mener noe med det? Anonymkode: 47fe7...4d0 Setningen i seg selv trenger ikke å bety noe. Det jeg reagerer på er kombinasjonen av det ho sier og berøringen. Det hadde jeg tolka som litt sånn ekkel flørting egentlig.... Hadde skygga unna selv hvis jeg hadde opplevd noe sånt. Ikke slipp denne dama inn tenker jeg. Jeg hadde vært litt redd for hva hun kunne ha funnet på next liksom 🫣. Frigjort dame da. Det skal ho ha 🤣🤣🤣. 1
Wedding Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ganske forvirrende både mentalt og fysisk. Du kan spørre om hun har lyst på et glass vin neste gang hun kommer på besøk. 1
Cor Cubiculum Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke noe jeg drømmer om, men hun er da i god form for alderen og hvis hun flørter så vet jeg ikke om jeg ville ha sagt nei. Jeg prøver bare å bli klok på situasjonen. Det er ganske forvirrende både mentalt og fysisk. Anonymkode: 47fe7...4d0 OK, omsider sa du noe om hva DU faktisk mener, ikke bare ber om hjelp uten å opplyse hvor du står. Ja, selvsagt flørter hun. Det er ikke dermed sagt at hun vil ha deg til helt til sengs. Men jeg tipper det er det hun vil. Det finner du fort ut om du inviterer henne inn. Spørsmålet er hvordan du ønsker å følge opp. Hun er rundt tretti år eldre enn deg. Da jeg var tidlig i 20-åra ble jeg sjekket opp av ei på 42. Det var ei fantastisk flott kvinne, både utenpå og inni. Og jeg lærte mye. Du er så pass mye eldre enn jeg var da, så du vil vel neppe ha samme utbytte. Men min 42-åring var interessert i det jeg da kalte et primærforhold og ikke noe sekundærforhold. Ordet polyamori var ikke oppfunnet den gangen, så vidt jeg vet. Er du forberedt på at denne naboen kanskje vil ha noe mer enn sex? Og er hun en personlighetstype som du tror takler å være naboen din etter at du har avsluttet en eventuell affære?
feliek54 Skrevet 15. desember 2023 #14 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 0.23): M 36 her. Jeg har en nabo, ei dame som nå er i slutten av 60-åra, som alltid har vært litt flørtete. Kommet med kommentarer, men det har alltid bare vært tull og morsomt. Fram til jeg ble singel tidligere i år. Nå begynner det å bli rart. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, hun har f.eks. sagt "jeg kunne ikke komme inn til deg før, men nå er du enslig så jeg håper døra er åpen" og så tar hun meg lett på låret. Tror dere at det bare er tull og hun drar det lenger eller tror dere hun mener noe med det? Anonymkode: 47fe7...4d0 Frister det ikke med kos og nærhet så må du bare være avviserne Men om du er singel og om du har lyst på kos med henne så er det vel bare å flørte til bake. og se om hun svarer på det. Er jo greit om u da også tar på henne. kanskje det kan bil et FF forhold
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #15 Skrevet 15. desember 2023 Be hun i nn på et par glass vin i helgen så kan dere prate ut. Anonymkode: bc7d2...9b9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #16 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 0.23): M 36 her. Jeg har en nabo, ei dame som nå er i slutten av 60-åra, som alltid har vært litt flørtete. Kommet med kommentarer, men det har alltid bare vært tull og morsomt. Fram til jeg ble singel tidligere i år. Nå begynner det å bli rart. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, hun har f.eks. sagt "jeg kunne ikke komme inn til deg før, men nå er du enslig så jeg håper døra er åpen" og så tar hun meg lett på låret. Tror dere at det bare er tull og hun drar det lenger eller tror dere hun mener noe med det? Anonymkode: 47fe7...4d0 Jeg hadde gitt henne ei runde i sengehalmen så det hadde roa seg. Anonymkode: 796a2...256
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #17 Skrevet 15. desember 2023 Sikkert lenge siden hun har fått seg noe, så du kan vel all vennskapelighet til henne litt kjøtt? Hun suger helt sikkert lidenskapelig når hun først får muligheten til litt yngre pikk. Jeg ville hoppet i det. Anonymkode: f867f...64d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #18 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 1.15): Ikke noe jeg drømmer om, men hun er da i god form for alderen og hvis hun flørter så vet jeg ikke om jeg ville ha sagt nei. Jeg prøver bare å bli klok på situasjonen. Det er ganske forvirrende både mentalt og fysisk. Anonymkode: 47fe7...4d0 Det kan være hun bare løselig flørter type «sosial moro» som hun ikke tenker kommer til å ende i noe som helst. Og at hun dermed vil være smigret, men faktisk uinteressert om du initierer noe mer. Det kan være hun er på jakt etter et ligg med den sexy yngre naboen. I så fall kan det tenkes hun blir full psykopat-stilker om eller når du tar med andre kvinner eller menn hjem siden hun etter sex vil anse deg som «sin eiendom». I så fall risikerer du å måtte flytte. Det kan også være hun anser initiering til sex som initiering til forhold. Det er ingen øvre aldersgrense for å gå fullblods «hen utnyttet meg og forkastet meg!» selv om hun slev her tar initiativ til det du kan anse som uforpliktende sex. For mange mennesker ute i verden tror det er snakk om ren rutinemessig tid mellom sex og frieri. Igjen: ta en samling i bånn på om du er villig til å flytte om du initierer eller takker ja til sex og hun går utfor stupet mtp adferd. Sjansen for at hun skal ty til slik adferd dersom du avstår er mindre (men aldri ikke-eksisterende). Anonymkode: 3c026...ec5
Resignert Skrevet 15. desember 2023 #19 Skrevet 15. desember 2023 Tviler vel på at hun er typen som koker kaninen til TS......Så om han er fristet, og leser denne dama rett, er det vel bare å ta for seg? Hvem vet, det kan jo fort bli skikkelig bra ? Om man innser hvor mange damer det fins, som egentlig er lite interessert i sex, gjerne mister lysten etter å ha fått unger og hus på plass, osv, så må det være greit å slå til på de mulighetene som byr seg?
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #20 Skrevet 15. desember 2023 Du kan jo bare svare med en tullete kommentar, men som likevel sier fra hva du mener. Feks: Du kan godt komme inn, men kaffe er alt jeg har å by på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå