Gjest s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 Skal møte EXEN i juleferien. Vi hadde et veldig spesielt forhold. Har aldri hatt et så sterkt bånd med noen andre gutter tidligere. Vi var noe veldig seriøst. På grunn av religiøse grunner gjorde han det slutt. vi chatter innimellom og ut ifra hvordan han skriver , så virker det som han fortsatt liker meg og vil ha meg. Men samtidig ikke fordi han skrives ofte bare på «venne måte» også. Men i noen tilfeller er gjør han ikke det. Han nevnte at han har vært på 2 fester, men avvist alle jentene som har prøvd seg på han. Jeg liker han fortsatt skikkelig, og klarer ikke gå over han uansett hva siden det var spesielt forhold. hvordan bør jeg være med han? Bør jeg pynte meg skikkelig? Hvordan skal jeg snakke? Gruer meg skikkelig ønsker jo han egentlig veldig tilbake og at alt skal bli som før, men er vet ikke om han vil. Er så usikker på om jeg bør i det hele tatt møte han vil ikke ha følelser for han lenger, men ja..
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Hva skjedde med han som ba om pause? Anonymkode: e9cc1...a8a
Gjest s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skjedde med han som ba om pause? Anonymkode: e9cc1...a8a Blokka han det er en helt annen en som ikke ønsket noe seriøst. EXEN chatta meg for litt siden
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 s_12345 skrev (11 minutter siden): Skal møte EXEN i juleferien. Vi hadde et veldig spesielt forhold. Har aldri hatt et så sterkt bånd med noen andre gutter tidligere. Vi var noe veldig seriøst. På grunn av religiøse grunner gjorde han det slutt. vi chatter innimellom og ut ifra hvordan han skriver , så virker det som han fortsatt liker meg og vil ha meg. Men samtidig ikke fordi han skrives ofte bare på «venne måte» også. Men i noen tilfeller er gjør han ikke det. Han nevnte at han har vært på 2 fester, men avvist alle jentene som har prøvd seg på han. Jeg liker han fortsatt skikkelig, og klarer ikke gå over han uansett hva siden det var spesielt forhold. hvordan bør jeg være med han? Bør jeg pynte meg skikkelig? Hvordan skal jeg snakke? Gruer meg skikkelig ønsker jo han egentlig veldig tilbake og at alt skal bli som før, men er vet ikke om han vil. Er så usikker på om jeg bør i det hele tatt møte han vil ikke ha følelser for han lenger, men ja.. kanskje du skal begynne med en ordentlig overskrift? Hvor gamle er dere? Hvilket land, religion osv har dere? Hvordan bor dere? Har dere barn? Osv….. 🤯🤦♀️🙄 Anonymkode: 92edf...6c0
Gjest s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kanskje du skal begynne med en ordentlig overskrift? Hvor gamle er dere? Hvilket land, religion osv har dere? Hvordan bor dere? Har dere barn? Osv….. 🤯🤦♀️🙄 Anonymkode: 92edf...6c0 Skriver den overskriften jeg selv ønsker? 🤫 gamle- ingen kommentar. hsr dere barn- NEI ALTFOR TIDLIG land religion - ingen kommentar. hvor bor dere- NORGE
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 Gamle, nei for tidlig, unge altså. Jeg tenkte mer på om noe av dere hadde barn fra tidligere. resten av svarene avslører vel også seg selv…. men veldig kjedelig for andre å drive å trykke seg inn på alle overskrifter uten mening 🙄🤦♀️ Tips? bh? Vinterdekk? Kjole? Sminke? Barn som ikke vil legge seg? Doen er tett, Osv… men kanskje du er litt ung til å tenke lurt 🤷♀️ Anonymkode: 92edf...6c0 1
Gjest s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #7 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gamle, nei for tidlig, unge altså. Jeg tenkte mer på om noe av dere hadde barn fra tidligere. resten av svarene avslører vel også seg selv…. men veldig kjedelig for andre å drive å trykke seg inn på alle overskrifter uten mening 🙄🤦♀️ Tips? bh? Vinterdekk? Kjole? Sminke? Barn som ikke vil legge seg? Doen er tett, Osv… men kanskje du er litt ung til å tenke lurt 🤷♀️ Anonymkode: 92edf...6c0 Skjønner ikke hvorfor alle skal drive å være så frekke mot meg her. Du er helt jævlig du og. Ikke si jeg er for ung til å tenke lurt , at this point bare🤫Du trenger jo faen ikke klikke deg inn heller. Scroll videre ingen tvinger deg til å trykke deg inn hit kjære vene asså!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Skrevet 10. desember 2023 Er nok bare en til som vil playe deg Anonymkode: 910be...758
Gjest s_12345 Skrevet 10. desember 2023 #9 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nok bare en til som vil playe deg Anonymkode: 910be...758 Enig!!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 s_12345 skrev (Akkurat nå): Enig!! Så ikke gidd da. Ikke gjør disse guttene så viktige i livet ditt at du oppretter tråder om de for råd. Bruk hodet og selvrespekten og finn deg en ordentlig bra mann som respekterer og virkelig elsker deg Anonymkode: 910be...758
Gjest s_12345 Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ikke gidd da. Ikke gjør disse guttene så viktige i livet ditt at du oppretter tråder om de for råd. Bruk hodet og selvrespekten og finn deg en ordentlig bra mann som respekterer og virkelig elsker deg Anonymkode: 910be...758 Tusen takk helt enig
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 s_12345 skrev (3 minutter siden): Tusen takk helt enig ❤️ Anonymkode: 910be...758
Edie Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg