AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 … hva jobber du med og hvorfor trives du? Anonymkode: dd09d...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Forsker. Får finne ut av ting jeg lurer på. Anonymkode: c17d7...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Har trives i alle mine jobber. Det være seg i hjemmehjelpen, på nattklubb, prosessoperatør, lærer og mere til. Anonymkode: 5a116...94c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Trives pga hjemmekontor. Blir i jobben pga av det, skifter jeg jobb blir det sannsynligvis mindre hjemmekontor da mange arbeidsgivere har kuttet det mer ut. Anonymkode: c9bc0...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 10. desember 2023 #5 Del Skrevet 10. desember 2023 Trafikklærer. Gjør som jeg vil, får kjøre Mercedes og tjener greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Del Skrevet 10. desember 2023 UX designer. Får være kreativ, lære nye ting og løse spennende problemer. Har høy lønn og bra goder. Anonymkode: 172ba...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #7 Del Skrevet 10. desember 2023 Lærer på yrkesfag vgs. Mye fri, god lønn, legger opp timene akkurat som jeg vil. Anonymkode: e2339...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Del Skrevet 10. desember 2023 Trafikklærer, elsker jobben min. Planlegger mine egne dager, får jobbe med ungdommer og voksne, jobber mye og kan derfor ta fri når jeg måtte ha behov for det. Blir ikke rik, men tjener godt nok til at jeg ikke bekymrer meg over økonomien min. Anonymkode: 34bf0...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #9 Del Skrevet 10. desember 2023 Saksbehandler i barneverntjeneste Liker jobber fordi jeg får treffe så mange fine og sterke barn og foreldre! Anonymkode: 41387...114 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #10 Del Skrevet 10. desember 2023 I den første jobben min trivdes jeg godt fordi det var godt teamarbeid på avdelingen. Det var som regnskapsmedarbeider på en økonomiavdeling med 10 ansatte. Lærte utrolig mye. Etter fire år ble jeg tilbudt stilling som leder av en annen og mindre avdeling. Faget var nytt og målet var ikke like klart definert. Kjedet meg fort. Forsto at jeg trivdes best i stilling hvor en gruppe mennesker hadde samme mål. Teamarbeid er lærerikt og inspirerende. Arbeidsmiljøet godt fordi alle fokuserer på oss og ikke jeg. Samtidig er det svært krevende å lede andre. Ikke faglig mest, men mht. personalansvaret. Møter, informasjon og masse oppfølging og planlegging. Ferie, sykefravær, medarbeidersamtaler osv. osv. Det var en lettelse da jeg ble leder i en bedrift med personalavdeling og avdelingsledere. Å ha en mindre ledergruppe under meg, gjorde alt mye lettere. Anonymkode: 0bf5d...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 Mellomleder i en nyhetsredaksjon. Får jobbe med nyheter og journalistikk - og med menneskene jeg leder. Anonymkode: d0620...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Del Skrevet 11. desember 2023 Jobber på cruiseskip i Karibien. Tjener greit, går på restaurant hver dag, spa en gang i uken, og kan sole meg eller dra på sightseeing i lunsjen. Styrer min egen tid. Anonymkode: 683ce...05b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 11. desember 2023 #13 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): … hva jobber du med og hvorfor trives du? Anonymkode: dd09d...fe9 Har trivdes i samtlige jobber jeg har vært i. MEN, straks jeg kjenner på at jeg begynner å bli lei, så starter jeg intensivt jobbsøk - gjerne i nye bransjer/andre områder. Har vel byttet jobb omtrent hvert 4./5.år etter at jeg var utdannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #14 Del Skrevet 11. desember 2023 HMSK. Liker at dagene er veldig varierte, samtidig som jeg styrer både dagene og arbeidstidene selv. Har også veldig trivelige kolleger, og en fantastisk sjef, og det er mye latter på jobb hver dag. Vi er flinke til å alltid ha tid til litt skravling og litt latter, spesielt de periodene hvor utfordringene er tyngre. Anonymkode: 0c664...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Del Skrevet 11. desember 2023 It, liker arbeidet mitt og har hjemmekontor. Deilig og avslappet arbeidshverdag, gjør jobben min i stillhet og slipper å kaste bort livet på pendling. Anonymkode: c41fd...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Del Skrevet 11. desember 2023 Jobber som systemutvikler. Har både trivdes og mistrivdes i ulike jobber. Hvordan ledelsen i firmaet er, har mye å si for trivsel. Jeg gikk fra å stortrives i en jobb, til å mistrives så intenst at jeg sluttet, bare pga et lederbytte.. Det sosiale miljøet her jeg jobber nå er veldig godt, og ledelsen gir frihet under ansvar, så det er hjemmekontor minst 3 dager i uken om jeg så ønsker, får lo vå ta kurs og etterudtanning, de er flinke til å følge opp og gi ros og faktisk ledelse. Anonymkode: 63201...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 11. desember 2023 #17 Del Skrevet 11. desember 2023 Jurist. Sitter på kontor og bruker dagene mine på å lese og skrive. Jeg trives med det rettsområdet jeg jobber med. Det er i tillegg rolig og jeg sitter mye og hører på musikk mens jeg jobber. Har lite kontakt med mennesker, annet enn de gode kollegaene mine. Det er et fint arbeidsmiljø, jeg har en god sjef og okei lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Del Skrevet 11. desember 2023 Frilans musiker. Elsker å spille instrumentet mitt, så den delen av trivselen er vel selvforklarende. Er ganske lei av timesvis på reise og alt for mange hoteldøgn. Anonymkode: 17393...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #19 Del Skrevet 11. desember 2023 Ufør. Styrer min egen hverdag...trives godt med det. Er min egen sjef 🤗 Lønna er grei også. Anonymkode: ac342...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #20 Del Skrevet 11. desember 2023 Jobber som leder innen IT. Jeg trivdes nok bedre som systemutvikler, men det fulgte høyere lønn med den nye jobben Anonymkode: b2527...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå