Gå til innhold

Erfaring med goodiebox?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med goodiebox? Er det verdt det? 

Anonymkode: ec08c...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg abonnerte på Goodiebox i et par år. Var veldig fornøyd og det var mest fullsize-produkter i eskene. Byttet til Glossybox i år for variasjonen sin del. Neste år kanskje det blir Goodiebox igjen. Glossybox er billigere, men har også flere mindre størrelser, men også fullsize. Syns Glossybox er mye bedre nå enn det var før. Abonnerte for noen år siden også, men sa opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig fornøyd med både Goodiebox og Glossybox på hver sine måter. Kommer jo litt an på hva det er du er interessert i også. Goodiebox har for det meste produkter til hår, kropp og ansikt, og i grunn lite sminke, men mange produkter i full størrelse, og høy verdi på eskene. De er også en del dyrere da. Goodiebox har også mer fokus på rene, naturlige og veganske produkter, og har mer fokus på å fremme litt mer små og ukjente bedrifter, som jo gjør det vanskeligere å få tak i produktene på nytt om man skulle ønske det. Ikke så veldig mye variasjon når det kommer til merker, på de 2,5 årene jeg var medlem så var det de samme 15-20 merkene som gikk igjen, men aldri samme produkt altså!

Glossybox har mer sminke, mer mini-størrelse på produktene, og har kanskje mer kjente og varierte merker etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...