Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så utrolig lyst på nye sminkekoster. Har blitt fristet av I.D Bare Escentuals sine, men må kjøpe de over nettet og føler dette er litt tungvint pga. toll og så videre. Jeg så i et ELLE her en dag at det stod noe om Clinique sine koster (tror det var enten clinique eller clarins, er ikke sikker). De skulle visst være litt antibakterielle osv. og de er like dyre som BE sine. Hva tror dere er best? Det går vel an å bruke andre koster uten at jeg får kviser av den grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tvilsomt at bakterier i kostene gir deg kviser, kviser har som oftest andre årsaker enn at huden har bakterier på seg, og så lenge du vasker kostene dine ukentlig, har det ingen ting å si hva slags koster du velger. Det er lurt å ta ting du leser med en klype salt...

Skrevet

Det er Clinique som har antibaktirelle koster. Som Elphaba sier; vasker du dem ofte nok holder det.

Jeg liker godt kostene til revlon og Body Shop. De varer leeenge. Ikke de dyreste heller! ;)

Skrevet

Du har milliarder av bakterier på huden uansett, så jeg ser ikke helt poenget i antibakterielle koster. Enig med Elphaba, jeg.

Skriver for øvrig under på Body Shops koster. :-D

Skrevet

OK, tusen takk :) Da skal jeg ta turen innom Body Shop snarest.

Skrevet

Jeg har clinique sin, hatt i åresvis og den er like fantastisk ennå. Også har en en fra Chanel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...