Gå til innhold

Uoppmerksom kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger råd! Har en samboer, vi har vært sammen i 3 år. I dag har jeg hatt på meg et hårbånd i hele dag. Vet dette høres helt tullete ut, men vi har sittet sammen og pratet i mange timer. Hatt gode samtaler. Jeg har laget middag til ham. Vi har kost oss skikkelig. Og nå sånn ca etter da, ja det er vel i alle fall 5 timer, så ser han på meg og sier; Å, har du tatt på deg hårbånd?? Føler meg så lite sett. Min tanke er at gutter er så distre. Men det stakk litt allikevel. Skal jeg bare avskrive det som at gutter er sånn, eller er dette litt dårlig av samboeren min…? Vet det er en filleting dette. Men hva mener dere, helt alvorlig? 

Anonymkode: 3e50f...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette er en skikkelig filleting, hvis dere ikke har større problemer enn det så tenker jeg du burde være takknemlig.

Anonymkode: 4a8b6...090

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg. Jeg hadde sett med en gang om kjæresten min hadde klippet håret eller på seg en ny lue. 

Anonymkode: a228e...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt ikke jeg er din kjæreste, og jeg ee dame.  Jeg ser ikke sånt.  Mitt fokus er på andre ting. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg massevis om en person. Det er bare ikke sånne ting jeg er optatt av og da legger jeg heller ikke merke til sånt

Anonymkode: b1734...288

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn mange av oss er. Vi elsker dere kjempemasse fordiom. Sist gang samboeren hadde klippet seg, så merket jeg det ikke! Etter noen timer måtte han hinte, og da så jeg det jo 😬

Anonymkode: 3be9a...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du generelt ganske kravstor og usikker på deg selv? Siden du trenger kommentarer på små detaljer for å føle deg sett? Høres mer ut som noe du trenger å jobbe med følelsesmessig enn kjæresten sitt problem…

Anonymkode: bae33...cdc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere har hatt en kjempe fin dag sammen? 

Men pga et hårbånd er dagen ødelagt. Høres bare sykt ut. Å jeg er dame.

Anonymkode: 78364...19d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke merke til sånt! Så det ikke da kjæresten hadde vært hos frisøren engang, før han spurte om jeg synes det var fint 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og er også sånn.

Mannen kan ta skjegget og jeg merker en og to dager senere...

Anonymkode: 523bf...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på om dette er en engangshendelse eller skjer hele tiden. Noen menn legger merke til små detaljer, andre ikke. Jeg har en samboer som ofte komplimenterer meg på hår, sminke, kropp osv, og ser den minste lille ting. Men han merker ikke om jeg har nye klær, vaska badet, etc. Folk er forskjellige. 

Dersom det er et mønster at han generelt ikke ser eller bryr seg om deg, kan det jo hende at dere burde prate om det. Men om det kun er snakk om et hårbånd og andre småting, ville jeg holdt det for meg selv. Han merka det jo til slutt. 

Anonymkode: 5bb95...bcc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...