Gå til innhold

Kunne du hatt en vennskap til eksen din som Jerry og Elaine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at du tar en kaffe med eksen din? 
Møtes dere et par ganger i året?

Ringes?

Klarer dere å prate sammen uten å være bitre? 

Anonymkode: f5cac...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og ja? Kommer an på hvem av dem. De som er for over 10 år siden kunne jeg sikkert møtt. Men ikke de siste.

Anonymkode: 779a2...c16

Skrevet

Nei. Eksen er blokkert over hele linja. Vil aldri se ham for mine øyne mer. 

Anonymkode: cd16a...b17

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 21.58):

Ringes?

Selvsagt. Men igjen så har vi barn sammen. 
Har det bedre nå enn da vi var sammen. 

Skrevet

Nei, det hadde aldri funket. 

Skrevet

Jeg har kontakt med to av eksene mine, men disse var jeg sammen med for veldig mange år siden. Var ingen drama eller noe slikt, vi bare vokste fra hverandre. Så kan fint treffe dem. Den siste eksen min er en annen sak, der var han utro og det skjedde mye drit. Det er en person jeg aldri kommer til å snakke med igjen. 

Anonymkode: 58691...60d

Skrevet

Møter eksen for kaffe eller lunsj 3-5 ganger i året, selv om det er fem år siden det ble slutt. Synes fortsatt hun er en fantastisk person, selv om vi ikke lenger fungerte sammen som par. 

Siden vi skiltes som venner etter å ha vært sammen i over 15 år, så ville det føles veldig rart å aldri skulle ha kontakt igjen.

Skrevet

Om man knapt har "vært sammen", og hun var like morsom, så...  "Forholdet" til Jerry og Elaine var jo bare helt overfladisk og kan vel knapt ansees som å ha dÆitet i disse dager uansett... 

Skrevet

Ja. Har flere ekser jeg gjerne kunne hatt uregelmessig sosial kontakt med. Ikke fordi det er romantiske følelser igjen der, men fordi det er mennesker som en gang var de viktigste personene for meg og vi hadde et vennskap i tillegg til å være kjærester. Enn kaffe en gang eller to i året for å høre hvordan ting går og skravle hadde bare vært hyggelig. 

Anonymkode: 1abcf...e7b

Skrevet

Ja har en. Vi var venner, trodde vi likte hverandre så godt at vi gikk i et forhold.  Det holdt i 4 uker. Og innså at kjærestepar var vi iallefall ikke. Så gikk tilbake til vennskap. Like tullete og tøysete som før. Ingen av oss har problemer med de 4 ukene. Det plager tydeligvis alle andre.....

Anonymkode: fb8c5...931

Skrevet

Ja, har jevnlig kontakt med to ekskjærester, og tre jeg bare datet en periode.

Kjæresten holder også litt kontakt med sin siste ekssamboer. Sikkert med noen han datet og, men slikt deler vi ikke 😅

Er ikke bitter. Iblant fungerer det bare ikke som kjærester. Men man har jo ting til felles for det.

Anonymkode: cd900...207

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 21.58):

Ringes?

Med faren til barna mine; selvfølgelig. De andre har jeg ikke kontakt med.

Anonymkode: e3fdc...e57

Skrevet

Ja, min aller beste venn i hele verden er faktisk en som startet med sex og romantikk for 20 år siden :)

Vi var jo ikke helt sånn sammen-sammen, det var dating, sitautionship, sommerflørt, jeg vet ikke hva man skal kalle det. Holdt vel på et halvt år eller noe.

Uten å ha de konkrete detaljene rundt Jerry og Elaine så føles det vel ikke helt som de heller var samboere i fem år akkurat, men mer sånn datet en periode? 

Anonymkode: 8331f...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...