AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 På tide å kjøpe nytt sett som ikke blir ødelagt etter et år. Må tåle oppvaskmaskin Anonymkode: 624e0...b32
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Jeg unngår å vaske kjeler, kasseroller o.l. i oppvaskmaskinen. Alt sånt vaskes for hånd. Det samme med kjøkkenkniver osv. Nettopp for at de skal vare lenger. Anonymkode: b4c38...eb8
Aviale Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Eva Solo sitt med silikonlokk. Genialt med lokk som ikke er varme å ta på når man feks skal helle vann av potetene. Jeg har hatt dem i 4 år og nesten bare vasket i oppvaskmaskin, funker som bare det!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Aviale skrev (34 minutter siden): Eva Solo sitt med silikonlokk. Genialt med lokk som ikke er varme å ta på når man feks skal helle vann av potetene. Jeg har hatt dem i 4 år og nesten bare vasket i oppvaskmaskin, funker som bare det! Jeg har også disse, de er vel 8 år nå. Like fine! Anonymkode: 65d4a...42b
Chiubi Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 Jeg tåler oppvaskmaskin. Jeg anbefaler likevel å vaske kasseroller for hånd.v
K.B. Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 Iittala Tools Beste kjelene på markedet, gass, induksjon, funker på alt, ekstremt jevn varme og slites aldri ut, mine er 20 år gamle nå og ser som nye ut. Pannene deres var bare så som så. Støpejern fra skepphult og vanlig karbonstål stekepanne fra De Buyer Da har du ting som varer resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 K.B. skrev (12 minutter siden): Iittala Tools Beste kjelene på markedet, gass, induksjon, funker på alt, ekstremt jevn varme og slites aldri ut, mine er 20 år gamle nå og ser som nye ut. Pannene deres var bare så som så. Støpejern fra skepphult og vanlig karbonstål stekepanne fra De Buyer Da har du ting som varer resten av livet. De Buyer har en fin rustfri serie...der går alt i maskinen. Har derfra selv, livstidgaranti. Anonymkode: 19f6c...9e7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 Jeg har vasket alt kasseroller i oppvaskmaskin i mer enn 30 år. Flere begynner å bli slitt. Noen aluminiumskasseroller er blitt matte. Vasker ikke på program for kasseroller. Anonymkode: 02436...eb5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 Har de fra Clas Ohlson. Hatt dem i mange mange år og like fine. Kjører alt i oppvaskmaskinen Anonymkode: 9ab39...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå