Gå til innhold

Hvilke kjeler/kasserolle sett anbefaler du som tåler oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å kjøpe nytt sett som ikke blir ødelagt etter et år. Må tåle oppvaskmaskin 

Anonymkode: 624e0...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg unngår å vaske kjeler, kasseroller o.l. i oppvaskmaskinen.
Alt sånt vaskes for hånd. Det samme med kjøkkenkniver osv. Nettopp for at de skal vare lenger.

Anonymkode: b4c38...eb8

Skrevet

Eva Solo sitt med silikonlokk. Genialt med lokk som ikke er varme å ta på når man feks skal helle vann av potetene. Jeg har hatt dem i 4 år og nesten bare vasket i oppvaskmaskin, funker som bare det!

Skrevet
Aviale skrev (34 minutter siden):

Eva Solo sitt med silikonlokk. Genialt med lokk som ikke er varme å ta på når man feks skal helle vann av potetene. Jeg har hatt dem i 4 år og nesten bare vasket i oppvaskmaskin, funker som bare det!

Jeg har også disse, de er vel 8 år nå. Like fine! 

Anonymkode: 65d4a...42b

Skrevet

Jeg tåler oppvaskmaskin. Jeg anbefaler likevel å vaske kasseroller for hånd.v

Skrevet

Fler?

Anonymkode: 624e0...b32

Skrevet

Iittala Tools Beste kjelene på markedet, gass, induksjon, funker på alt, ekstremt jevn varme og slites aldri ut, mine er 20 år gamle nå og ser som nye ut.
Pannene deres var bare så som så. Støpejern fra skepphult og vanlig karbonstål stekepanne fra De Buyer Da har du ting som varer resten av livet.

Skrevet

Høyang polaris.

Skrevet
K.B. skrev (12 minutter siden):

Iittala Tools Beste kjelene på markedet, gass, induksjon, funker på alt, ekstremt jevn varme og slites aldri ut, mine er 20 år gamle nå og ser som nye ut.
Pannene deres var bare så som så. Støpejern fra skepphult og vanlig karbonstål stekepanne fra De Buyer Da har du ting som varer resten av livet.

De Buyer har en fin rustfri serie...der går alt i maskinen. Har derfra selv, livstidgaranti.

Anonymkode: 19f6c...9e7

Skrevet

Jeg har vasket alt kasseroller i oppvaskmaskin i mer enn 30 år. Flere begynner å bli slitt. Noen aluminiumskasseroller er blitt matte. Vasker ikke på program for kasseroller.

Anonymkode: 02436...eb5

Skrevet

Har de fra Clas Ohlson. Hatt dem i mange mange år og like fine. Kjører alt i oppvaskmaskinen

Anonymkode: 9ab39...a9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...