Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kort fortalt, datet en i halvannen mnd.

Sex etter 3 date,og noen ganger etter det.

Fikk mye oppmerksomhet i starten, flere snapper om dagen.

Nå har dette avtatt til kanskje en melding om dagen 

Vet han er opptatt med jobb i disse dager,men jeg frykter innerst inne at han bare har mistet interessen.

Noen tips til hva jeg skal gjøre?

Min plan er bare å ta 2 skritt tilbake og forholde meg rolig.

Anonymkode: 08d95...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din plan er fin. Men - spør han deg plutselig om noe er galt, bør du si at du opplever at han har tatt et par steg tilbake og derfor nå føler deg noe usikker.

Anonymkode: 9ba02...d1f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Din plan er fin, men ikke bli så opptatt av å få han på kroken at du glemmer å reflektere over om du selv kan leve med en mann som ikke møter dine behov 

Anonymkode: d3a34...7fd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

En mellomting. Ikke forhold deg for rolig, for da slukkes gnisten. Men ikke vær for mye på, for er interessen ikke på topp hos han så mister han lyst. 

Men i all hovedsak tenker jeg at du bør være deg selv, og så får det bære eller briste. Det er ingen grunn til å bedrive mind-games med hverandre. 

• Liker 3
Skrevet

Dere har et forhold, hatt sex flere ganger (delt det mest intime som kan deles). Hva med kommunikasjon, har dere prøvd det ? Dating meg her og dating meg der. Slutt med alle disse "spillene". Det blir bare rør. Snakk med fyren, ta initiativ. Avklar situasjonen og gå evt. videre. Kanskje han sitter i sin ende og tenker det samme som deg. 

Anonymkode: d58f2...3ff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen tips til hva jeg skal gjøre?

Ja slutt med disse barnelekene. Snakk med han og er det ikke kjemi gå videre.

Er ingen verdens ting du kan forandre med spill og taktikkeri, er det ment to be så blir det..Vær deg selv og vær ærlig bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...