Gå til innhold

Hvorfor er mange kunde-klubber så vanskelig og tidkrevende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel når det har kommet en del kø i kassen for å betale. Men manage kundeklubbene har en eller annen APP som man er nødt til å vise frem.. Så må kunden få frem telefonen, skru den på og finne riktig app, logge seg inn (og risikere feilmeldinger før man klarer å logge inn med riktig telefon nummer / passord, og sånn. 

Før man endelig kan vise frem dette til ekspeditøren bak kassen, og kjøpet omsider kan registrert  - og så ender man kanskje bare om med EN lusen prosent eller noe sånn for dette.      

Anonymkode: 3f28e...403

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Jakterpåidioter
Skrevet

Jeg har ikke vært borti noen kundeklubber der man må vise app, kun at man må oppgi telefonnummer.

Det kan umulig være ett stort problem?

Skrevet

Hvilke kundeklubber er dette? Aldri opplevd noe sånt. En prosent høres ut som triumf , men det jo bare og betale med registret kort. Nei, hadde ikke orket denne kundeklubben, og ble veldig nysgjerrige på hvem det er og hvem som gidder. 

Anonymkode: 41cca...e3a

• Liker 4
Skrevet
Gjest Jakterpåidioter skrev (På 10.12.2023 den 20.27):

Jeg har ikke vært borti noen kundeklubber der man må vise app, kun at man må oppgi telefonnummer.

H&M må vise app med strekkode.

Anonymkode: 0e47e...fae

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å finne på et nytt telefonnummer hver gang 🤣

Anonymkode: 069f3...21d

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

hvordan skal du få rabatten / utbyttet eller what ever de tilbyr da? 

sånne ting må vel registreres på deg hver gang du kjøper noe...      

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 20.16):

For eksempel når det har kommet en del kø i kassen for å betale. Men manage kundeklubbene har en eller annen APP som man er nødt til å vise frem.. Så må kunden få frem telefonen, skru den på og finne riktig app, logge seg inn (og risikere feilmeldinger før man klarer å logge inn med riktig telefon nummer / passord, og sånn. 

Før man endelig kan vise frem dette til ekspeditøren bak kassen, og kjøpet omsider kan registrert  - og så ender man kanskje bare om med EN lusen prosent eller noe sånn for dette.      

Aldri opplevd det på den måten 🤔 Jeg oppgir stort sett bare tlfnr mitt. Masse app'er på tlf gidder jeg ikke ha. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke nå lenger 

Anonymkode: 620ea...e4a

Skrevet

Å scanne en app er da den aller enkleste måten å registrere kundeklubb. Det er ikke appen det er noe galt med, det er kunden som ikke klarer å gjøre alt dette mens den står i kø det er noe galt med. 

• Liker 1
Skrevet
Gjest Jakterpåidioter skrev (På 10.12.2023 den 20.27):

Da er du neppe medlem i kundeklubben til Hennes& Mauritz der er det vel en app sist jeg handlet noe der. Og Coop kortet må en vel registrere enten via mobil eller fysisk kort.

Anonymkode: d8936...3e8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man vet at den kundeklubben har app så bør man som kunde gjøre det klart på forhånd. 

Hvis jeg f.eks går på en konsert hvor billetten er sendt elektronisk så har jeg selvsagt billetten klar fremme på mobilen før jeg går bort for å registrere meg.

Anonymkode: f4abc...a7d

Skrevet
Me for life skrev (54 minutter siden):

Å scanne en app er da den aller enkleste måten å registrere kundeklubb. Det er ikke appen det er noe galt med, det er kunden som ikke klarer å gjøre alt dette mens den står i kø det er noe galt med. 

Jepp. De fleste køer oppstår fordi mange ikke gidder å tenke på at køen vokser og på de bak seg. Det er den enkleste sak i verden å gjøre dette på forhånd, eller når man likevel står i kø, ikke vente på at det er sin tur. 

Anonymkode: 67d17...e82

Skrevet

Kundeklubber kan bare gå og dø.

Anonymkode: 284fc...ab2

• Liker 2
Skrevet

de er jo ikke funnet opp fordi kunden skal ha en fordel. De er blitt til fordi selgeren skal kunne samle mest mulig informasjon om kunden. 

Med lokketilbud i store bokstaver (med liten skrift som ekskluderer alt mulig) vil man få kundene til å bli og forbli loyal 

Anonymkode: 2fcc3...fde

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er vel for tilbudskupong , ikke 1%? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

For og skape kø og kaos, eller for og  vinne varen gratis  som hvis akkurat det tlf har en kupong til 1000 kr du kan bruke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er du neppe medlem i kundeklubben til Hennes& Mauritz der er det vel en app sist jeg handlet noe der. Og Coop kortet må en vel registrere enten via mobil eller fysisk kort.

Anonymkode: d8936...3e8

Coop er bare og scanne kort.  Ok, så det er på h&m dere scanner app for og få 1%? Du har rett, jeg handler ikke der, og jeg skjønner hvorfor ts ikke skjønner at folk gidder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...