Gå til innhold

Nå skal jeg dumpe han

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som har lekt med følelsene mine lenge. Fått nok av han for lenge siden men blitt svak hver gang han kommer krypende tilbake. NÅ er det nok! 

Har svart han tregere og tregere i det siste og nå gidder jeg ikke svare mere. Ignorert han i fire dager nå og håper og tror jeg skal klare det løpet ut denne gangen. Han sender bare meningsløse meldinger for å hekte meg uansett og kommer aldri mer noe konkret om å møtes eller om følelser. Neste gang han spør om å møtes for å få seg et ligg skal jeg droppe bomba om at han ikke er aktuell for meg lenger og ikke har vært det på en stund! 

Men det jeg vil ha litt råd om er om jeg skal skjelle han litt ut å si at han er en egoist og player og dårlig i senga (for det er han) og at dette ikke er noe for meg! Eller si at Nei kan ikke møtes for har møtt en annen (å få han til å føle seg ikke god nok, sånn som han har fått meg til å føle nå manggggge ganger!) Eller bare la helt være å svare? 

Han har vært en dust så det er ikke noe snakk om at han fortjener en respektfull avslutning for det gjør han ikke. 

Anonymkode: f7072...f58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det som svir mest for han er hvis du ghoster han. Hvis han ikke bryr seg om deg, så bryr han seg jo ikke om hva du skriver på siste meldingen.

Anonymkode: 37489...bd8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville bare skrevet 'Du er dessverre ikke aktuell for meg lenger'. Og så aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: bca01...cd7

• Liker 3
Skrevet

Ikke skjell han ut. Da viser du sider ved deg selv som bare vil få ham til å tenke good riddance.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke skjell han ut. Da viser du sider ved deg selv som bare vil få ham til å tenke good riddance.

Ja det er sant! 

Anonymkode: f7072...f58

Skrevet

Ikke skjell han ut. Bare la han få vite på en enkel og udramatisk måte at du ikke lenger er intr i han.

Skrevet

Si at du har fått deg type, og du vil ikke si navnet hans, fordi det er en venn av han 🤣 Da får han litt å lure på😂

Anonymkode: 929cd...71b

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke skriv noe. Bare slutt å svar.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ville bare skrevet 'Du er dessverre ikke aktuell for meg lenger'. Og så aldri sett meg tilbake.

Helt enig! Ville gjort det samme jeg også! Den svir mere enn noe annet 

Skrevet

Hva ønsker du oppnå?

Hvis du ønsker at han skal se seg tilbake å tenke "shit, jeg gikk glipp av en bra dame" så sier du takk for deg og at dere ikke passe sammen på en høflig måte.

Ønsker du at han skal tenke "shit for en dramaqueen, like greit jeg kom meg unna tidlig" så skjeller du han ut med lavmåls personangrep.

Hva ønsker du han skal si om kompisene spør hvorfor det ikke ble dere? "Jeg fucka det opp, og hun var for bra for meg" eller "sjekk disse meldingene, hun var så drama, hold dere langt unna henne"

Anonymkode: e0e18...71e

Skrevet

Bare ikke svar, vent en mannsalder med å åpne meldingen, for deretter å ikke svare. Det svir mest, å bli totalt ignorert og glemt av en han trodde han hadde «balletak» på. 

Anonymkode: e55ec...a5c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke si at du har møtt en annen. Da legger han bare skylden på den andre og får null mulighet til refleksjon over egne valg.

Anonymkode: 75ad6...6a5

• Liker 1
Skrevet

Slett, blokker og glem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ville gått for denne. Da kan han eventuelt lure på om du har endret syn på han og ikke syntes han er bra nok lenger, eller om du kanskje har møtt en ny. Hvis han i det hele tatt ofrer det en tanke.
Utskjelling er mer en naturlig sorgreaksjon når noen du har en dypere relasjon til/elsker, svikter deg grovt. Da er det vanskelig å ha kontroll over følelsene sine. Ved å skjelle han ut beviser du ovenfor han at du har sterke følelser for han, og han har jo mest sannsynlig ikke det for deg. Og det er jo bare trist. For deg. Da har han på en måte vunnet.

Dette høres mer ut som en random ff-relasjon - for han i hvert fall.
Og at sexen er dårlig til og med. Hva er det egentlig som tiltrekker deg ved han? Og hvordan kan du mene at han har lekt med følelsene dine? Har du sagt hva du føler? Og har dere pratet om dette? Hva dere ønsker? Kanskje han tror du ikke vil og av den grunn trekker seg litt tilbake? Du skriver du har ignorert han i fire dager. Ikke noe sjekketriks akkurat hvis man ønsker noe mer robust. Kanskje han syntes det er vanskelig å finne på noe å skrive til deg hver dag og derfor heller snapper for å opprettholde kontakten? Men når sexen er dårlig skjønner jeg ikke helt greia her🤷‍♀️

Å si du har møtt en annen er jo også helt legit i denne situasjonen. Dere skylder hverandre jo ingenting. Det er sånt man nesten må regne med i en ff-relasjon. Som jo er deres status p.t.

Anonymkode: 99672...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...