Gå til innhold

Når skal man informere om man har klippet strengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I nytt forhold… Når skal man informere om man har klippet strengen?

Anonymkode: 89d0d...088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En, hvertfall jeg, spør ganske tidlig om barn, gjerne før første møte eller på første møte.

Så så tidlig som mulig.

Anonymkode: dec83...c69

• Liker 19
  • Nyttig 14
Skrevet

Så fort som mulig. Er du virkelig ute etter en livspartner så skriver du at du ikke ønsker (flere) barn i profil. Og sier det raskt hvis du ikke har profil. 

Mange vil takke for seg, og da slipper dere begge å kaste vekk tid

Anonymkode: df668...4ea

• Liker 19
  • Nyttig 10
Skrevet

Første eller andre date, eventuelt før om man bruker litt tid på å chatte sammen 

Anonymkode: c09f8...da2

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Tidlig. Det er ikke alle som vil fate en evenukk, i alle fall ikke de under 40 med en eller ingen barn..

Anonymkode: 52b89...573

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tidlig. Det er ikke alle som vil fate en evenukk, i alle fall ikke de under 40 med en eller ingen barn..

Og noen av oss hadde virkelig blitt glad for dette. Jeg er under 35 og vil ikke ha flere barn 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Kommer an på damas alder og om hun allerede har barn eller ikke. 

Er hun ung og barnløs bør du si det veldig tidlig. Er hun eldre og har barn har det ikke så stor hast. 

Anonymkode: 25272...049

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Si ifra med en gang, så slipper du å bli forelsket og tvile på egne avgjørelser hvis hun vil ha barn.

Anonymkode: f7468...a2d

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har alltid spurt tidlig om tanker om barn, og da informert om at jeg ikke selv ønsker barn. Tenker det er en samtale man bør ta veldig tidlig, på samme tid som man finner ut av om den andre er ute etter noe seriøst eller bare noe gøy for noen kvelder. Om de er ute etter noe seriøst er det naturlig å forhøre seg om deres tanker om barn og fortelle om eget ståsted.

Anonymkode: d4cf0...038

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du datingprofil, nevner du at du ikke ønsker barn/flere barn i profilen. 

Om ikke, så nevner man det på første eller andre date.

Barn/ikke barn er et punkt hvor det ikke er mulig å inngå kompromiss. Det er derfor ingen vits å date noen som har andre ønsker enn deg selv når det kommer til barn. 

Anonymkode: 96963...4c6

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og noen av oss hadde virkelig blitt glad for dette. Jeg er under 35 og vil ikke ha flere barn 

Ja ikke jeg heller, men det betyr ikke at vi skal la menn få lure andre damer som ønsker barn og kaste bort dyrebar tid

Anonymkode: c09f8...da2

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Slutt å skap deg. Det er en ekstremt stor forskjell på en evnukk og en sterilisert mann. En sterilisert mann er sexy, fordi han tar ansvar i stedet for å furte og grine om juridisk abort fordi han ikke vil bruke kondom.

Anonymkode: 65f63...7a5

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Si fra før dere har sex. Så slipper hun å bruke skadelig hormonell prevensjon unødig. 

Anonymkode: 285e7...c37

• Liker 2
Skrevet

Før forholdet helst. 

Anonymkode: b15ab...90c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er en stund siden jeg var på dating markedet, men trodde barn var noe man snakket om med en gang. Ville hvertfall nevnt det tidlig for å eventuelt unngå å kaste bort tiden til noen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at det bør nevnes veldig tidlig. Så snart det er snakk om å møtes eller man ser at dette kan føre til noe seriøst. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du trenger ikke forhaste deg.

Hvis du av en eller annen grunn ønsker å inngå noe forpliktende på et senere tidspunkt kan det nok være lurt å bringe dette opp i forkant.

Men bare les litt her på KG om hva kvinner tillater seg å "ikke synes at menn har noe med", så ser du tydelig at det ikke er noe behov for åpenhet og ærlighet i moderne dating.

Ikke vær idiot, det bare straffer seg.

Skrevet
KallePils skrev (6 minutter siden):

Du trenger ikke forhaste deg.

Hvis du av en eller annen grunn ønsker å inngå noe forpliktende på et senere tidspunkt kan det nok være lurt å bringe dette opp i forkant.

Men bare les litt her på KG om hva kvinner tillater seg å "ikke synes at menn har noe med", så ser du tydelig at det ikke er noe behov for åpenhet og ærlighet i moderne dating.

Ikke vær idiot, det bare straffer seg.

Straffer seg å være idiot? Ja, det har du vel erfart...

Anonymkode: aeca5...eee

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Straffer seg å være idiot? Ja, det har du vel erfart...

Anonymkode: aeca5...eee

Alle menn erfarer dette på ett eller annet tidspunkt.

Det sentrale er at kvinner skal få det de gjør seg fortjent til, på godt og vondt.

Går ut ifra at du ikke er uenig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...