Snusmumrikken123 Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 Er det noen tråder for dem som bruker letrozol for eggløsning? Og for oss som har IKM i januar? 🥰 jeg har mens nå, begynner på letrozol på dag tre av mensen(12.12) så forhåpentligvis sitter det denne syklusen ❤️
HeleneHS Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Ikm Januar finnes ikke enda tror jeg, men du kan bruke søkefunksjonen til å finne ut selv 😅
Snusmumrikken123 Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2023 HeleneHS skrev (3 minutter siden): Ikm Januar finnes ikke enda tror jeg, men du kan bruke søkefunksjonen til å finne ut selv 😅 Ikke IKM jeg mente kanskje, er så ny på de forkortelsene 😂 mente neste mens, om du skjønner?
HeleneHS Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 IKM betyr Ikke kommende mens, altså dagen du forventer at mens kommer hvis du ikke er gravid. Vanligvis oppretter noen (ikke alltid samme person) en "IKM tråd" for hver måned. Jeg vet at vi har en Desember tråd som er aktivt nå, men har ikke sett en "IKM Januar" enda. Du kan likevel bruke søkefunksjonen..
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Jeg skal begynne på det selv 3 dag av mensen. Forventer mensen i morgen Anonymkode: c198d...b63
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Har IKM ca hver måned med letrozol, siden jeg jo bruker det hver syklus (har ikke syklus uten pga PCOS) og jeg har 33 dagers syklus på dobbel dose letrozol fra CD4-9. Neste IKM blir vel 26/1. Dette blir vel fjerde runde med letrozol tror jeg, så egentlig bare fjerde runde vi på en måte har en reell sjanse for å bli gravid til tross for 1 år med prøving. Anonymkode: 4ebe0...bf5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Hvorfor er det lettere og bli gravid på denne medisinen? Anonymkode: c198d...b63
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor er det lettere og bli gravid på denne medisinen? Anonymkode: c198d...b63 Det er en fertilitetsbehandling for kvinner som har eggløsningsproblemer (gjerne med PCOS, eller kvinner med uforklarlig infertilitet. Den fungerer ved å trigge kroppen til å få eggløsning, og vil da selvfølgelig øke sjansen for graviditet hos de som ikke har eggløsning, eller sjelden har eggløsning. Hos friske kvinner vil den nok ikke øke sannsynligheten for graviditet. Er du interessert i virkningsmekanismen i kroppen så kan du lese mer om det her: https://tidsskriftet.no/2009/02/oversiktsartikkel/ovulasjonsinduksjon-ved-bruk-av-letrozol Anonymkode: d1c6a...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå