Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 (endret) . Endret 10. desember 2023 av Adobyen Mislykket
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Mye mas rundt dette, men en ser aldri noe budsjett. Rart, det der. Anonymkode: 883b9...add
Molly 4.5 år Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det er helt vanlig at prisene stiger hvert år fra januar. I dag fikk jeg min første avtalegiro inn i nettbanken med forfall i januar. Ikke av de største, men min avtale hos Sector alarm, går opp fra 621 til 681 kr. Seksti kroner her, og så kommer noen hundre rundt omkring fra alle andre, og totalt blir det jo summer av det - og ingen utsikter til noen økning av inntektene før i juni. Det lille man fikk i fjor, ble jo oppspist av prisstigning og renteøkninger på null komma svisj. Slik har jeg det, men tusenvis av mennesker har det langt verre enn meg, enten de er i eller utenfor arbeid. Er det rart at man blir litt oppgitt? Det må være lov å si uten å bli utskjelt. Min julehandel kommer til å konsentrere seg om litt mat og dagligvarer til bruk utover vinteren. Slippe å handle noe særlig i de første månedene pga andre utgifter . Litt av det før jul og noe når de selger ut restene til nedsatt pris. På kjøpesentrene sitter det nok flere butikkeiere og håper at julehandelen kan redde dem fra stadig nærmere konkurs også denne gang. Jeg har ingen spørsmål til forumet i dette innlegget. Bare deler tanker etter et besøk i nettbanken… Ble helt oppgitt fikk brev fra kommunen at husleien skulle stige fra januar. Leier en kommunal bolig 90 kvadratmeter. Nå er husleien 10113 kr og stiger til 10500. Ved siden så har man jo strøm, nett, tv ,tlf ,forsikring og mat. Går på arbeidsavklaringspenger etter en kneprotese operasjon som ikke har blitt bra(ennå) og at jeg fikk angst etter operasjonen . Har en 16 åring og en 21 åring( med diagnoser) og en liten hund. Veit snart ikke hva vi skal leve av. Null julestemning i år . Skulle gjerne ha jobbet men når beinet ikke vil så er det ikke så lett. Får jo mere angst av å handle mat og betale regninger
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Molly 4.5 år skrev (11 minutter siden): Ble helt oppgitt fikk brev fra kommunen at husleien skulle stige fra januar. Leier en kommunal bolig 90 kvadratmeter. Nå er husleien 10113 kr og stiger til 10500. Ved siden så har man jo strøm, nett, tv ,tlf ,forsikring og mat. Går på arbeidsavklaringspenger etter en kneprotese operasjon som ikke har blitt bra(ennå) og at jeg fikk angst etter operasjonen . Har en 16 åring og en 21 åring( med diagnoser) og en liten hund. Veit snart ikke hva vi skal leve av. Null julestemning i år . Skulle gjerne ha jobbet men når beinet ikke vil så er det ikke så lett. Får jo mere angst av å handle mat og betale regninger Finnes det ikke jobber man kan utføre med et dårlig kne? Anonymkode: 778df...3db 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 Molly 4.5 år skrev (14 minutter siden): Ble helt oppgitt fikk brev fra kommunen at husleien skulle stige fra januar. Leier en kommunal bolig 90 kvadratmeter. Nå er husleien 10113 kr og stiger til 10500. Ved siden så har man jo strøm, nett, tv ,tlf ,forsikring og mat. Går på arbeidsavklaringspenger etter en kneprotese operasjon som ikke har blitt bra(ennå) og at jeg fikk angst etter operasjonen . Har en 16 åring og en 21 åring( med diagnoser) og en liten hund. Veit snart ikke hva vi skal leve av. Null julestemning i år . Skulle gjerne ha jobbet men når beinet ikke vil så er det ikke så lett. Får jo mere angst av å handle mat og betale regninger Stigningen er ihh til kpi og helt legitim. Anonymkode: 883b9...add 1
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Mye mas rundt dette, men en ser aldri noe budsjett. Rart, det der. Anonymkode: 883b9...add Avsporing/uønsket oppgulp.
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #7 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Stigningen er ihh til kpi og helt legitim. Anonymkode: 883b9...add Avsporing/uønsket oppgulp
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #8 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Finnes det ikke jobber man kan utføre med et dårlig kne? Anonymkode: 778df...3db Avsporing/uønsket oppgulp
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #9 Skrevet 10. desember 2023 Molly 4.5 år skrev (37 minutter siden): Ble helt oppgitt fikk brev fra kommunen at husleien skulle stige fra januar. Leier en kommunal bolig 90 kvadratmeter. Nå er husleien 10113 kr og stiger til 10500. Ved siden så har man jo strøm, nett, tv ,tlf ,forsikring og mat. Går på arbeidsavklaringspenger etter en kneprotese operasjon som ikke har blitt bra(ennå) og at jeg fikk angst etter operasjonen . Har en 16 åring og en 21 åring( med diagnoser) og en liten hund. Veit snart ikke hva vi skal leve av. Null julestemning i år . Skulle gjerne ha jobbet men når beinet ikke vil så er det ikke så lett. Får jo mere angst av å handle mat og betale regninger Oi, ja, hund er jo dyrt. Det er et valg man tar. Og det finnes flere jobb der man mest sitter. Kjenner til flere i rullestol i full jobb. Anonymkode: d8819...e3b 1
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #10 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, ja, hund er jo dyrt. Det er et valg man tar. Og det finnes flere jobb der man mest sitter. Kjenner til flere i rullestol i full jobb. Anonymkode: d8819...e3b Avsporing/uønsket oppgulp
Muskath Skrevet 10. desember 2023 #11 Skrevet 10. desember 2023 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det ikke jobber man kan utføre med et dårlig kne? Anonymkode: 778df...3db Da må man kanskje omskoleres, det koster også penger. Så skal man komme seg til og fra (bare en avsporing) Endret 10. desember 2023 av Muskath 1
Muskath Skrevet 10. desember 2023 #12 Skrevet 10. desember 2023 Ja, alt stiger. Her øker fellesutgiftene med ca 800,- i måneden bl.a. 1
Gjest Adobyen Skrevet 10. desember 2023 #13 Skrevet 10. desember 2023 Jeg ber moderator stenge tråden, takk
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #14 Skrevet 10. desember 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Jeg ber moderator stenge tråden, takk Kanskje du bør tenke deg litt bedre om før du lager tråder når du ikke tåler at folk svarer? Anonymkode: a7de9...68c 5 2
Peanut Skrevet 10. desember 2023 #15 Skrevet 10. desember 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du bør tenke deg litt bedre om før du lager tråder når du ikke tåler at folk svarer? Anonymkode: a7de9...68c Det er da vel ikke det at det ikke tåles, men om det er en tråd der folk måtte gå på aap eller what not og synes ting blir dyrere, så kommer det alltid noen som skal si at «det har vedkommende aldri hørt om», «kan du ikke jobbe» og Ikke svar da, hvis det bare kommer edder og galle ut av kjeften 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #16 Skrevet 10. desember 2023 Jeg leste tråden tidligere men hadde ikke tid til å svare. Jeg er enig, får epost om at Internett blir dyrere, tvpakka stiger med en hundrings, nettleia går opp, alt stiger, jevnt hele tiden. Så starter et nytt år med opparbeiding til nytt frikort og hele pakka. Anonymkode: 50a18...6ac
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #17 Skrevet 10. desember 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): Det er da vel ikke det at det ikke tåles, men om det er en tråd der folk måtte gå på aap eller what not og synes ting blir dyrere, så kommer det alltid noen som skal si at «det har vedkommende aldri hørt om», «kan du ikke jobbe» og Ikke svar da, hvis det bare kommer edder og galle ut av kjeften Jeg har ikke svart med eder og galle 🤷♀️ Ts er ikke helt fersk på KG, så hen burde vite hvordan folk oppfører seg her 🤷♀️ Anonymkode: a7de9...68c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #18 Skrevet 10. desember 2023 Adobyen skrev (47 minutter siden): Avsporing/uønsket oppgulp På samme måte som du ødela min tråd med hetsebeskydningene dine? Anonymkode: 883b9...add 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #19 Skrevet 10. desember 2023 Har du endret tittelen på tråden bare for å fremprovosere en stengning av tråden? Anonymkode: 9ed67...e23 2
Perelandra Skrevet 10. desember 2023 #20 Skrevet 10. desember 2023 Tråden er ryddet for avsporinger og stenges siden trådstarter har valgt å fjerne hovedinnlegget og trådtittelen. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg