AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 Jeg har for tiden mer sexlyst enn mannen min, og vil gjerne ligge et par ganger daglig. Han nøyer seg derimot med hver andre/tredje dag… Jeg vil ikke være for på når han har sagt at han har behov for sex sjeldnere enn meg, men finnes det subtile måter å få han til å få lyst? Har selv tenkt det hjelper å ikke være redd for å vise kropp i forbindelse dusjing/soving osv. Og at det hjelper å være stelt/barbert osv. Noen andre tips? Anonymkode: 29ffb...2c0
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Vis at du er «sulten» på kjønnet hans? Om suging er noe for deg, og litt underkastelse.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 For å tenne mannen være fysisk seksuelt attraktiv. Anonymkode: 4b743...5b4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Du forstår vel at du allerede har fremstått som masete og needy, når han må fortelle deg(!) at han vil ha mindre sex. Å gå inn på kvinneguiden og søke råd et sted hvor brorparten har lyst på mer sex, er bare dumt. Lær deg heller å tøyle lystene dine. Det er typisk at damer vil ha det de ikke kan få, og så blir de masete og bare mer og mer slitsomme. Anonymkode: 68f13...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 Litt enig i han over her! Bestem deg for at du ikke skal gjøre noen trekk mot han I DET HELE TATT... Men, kjøp inn sexy undertøy, kjøp velvære produkter, ta tid for DEG, og kle på deg sexy undertøy for DEG, Full nakenhet er greit det, men det er alltids mye mere sexy med litt klær. Finn deg en neglisje å ha på deg denne før du legger deg. Lær deg å være sensuell... La han "tre inn i deg" ved bruk av ord og lyder. Dette gjøre så enkelt som å gi utrykk for at noe er deilig eller behagelig, både ved bruk av kroppspråk og lyder. Men, når det er sagt, så betyr ikke dette nødvendigvis at han ønsker sex hverdag fordiom. Om dere bare har forskjellig drift, må du finne ut om dette er levbart for deg eller ikke. Du kan kjøpe inn nye sexleketøy, og ha egen tid for deg selv. Det at du blir mer sensuell og sexy, kan hjelpe for en periode, men så vil han gå tilbake til sin baseline seksuelle drift. Anonymkode: e37d4...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 Ta for deg. Nytter ikke å drive å gi diverse hint. Du må handle selv. Anonymkode: 8a760...9f9
Irak Skrevet 10. desember 2023 #7 Skrevet 10. desember 2023 Onanere mer er muligens en løsning? Synes det er litt urealistisk når mannen gir uttrykk for det han gjør. Signerer de andres meninger her. Plei deg selv. Kos med deg selv. Nyt deg selv. 1 1
Trolltunge Skrevet 10. desember 2023 #8 Skrevet 10. desember 2023 Tror det beste i slik situasjon er å onanere, og ikke bli anmasende. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #9 Skrevet 10. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ta for deg. Nytter ikke å drive å gi diverse hint. Du må handle selv. Anonymkode: 8a760...9f9 Så voldtekt? Anonymkode: 13ad1...0ec
Bamseklemmer Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Den som har høyest sexlyst må ta hensyn synes jeg.. og det er faktisk deilig å ronke da.. Jeg ser ofte de på KG som har høy sexlyst, klager og mangler ideer for sin egen nytelse.. det er igrunn motsatt.. for er man en kåting, så står det ikke på fantasien for å få seg en orgasme eller to😇 Og som i slike tilfeller.. tror jeg ingenting på at hun ikke eier sexleketøyer til onani.. ei slik kåtsara har iallefall 7-8 hjelpemidler😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå