Gå til innhold

Kjære deg som strøk meg over ryggen i byen i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tok kontakt, spurte etter navnet mitt og sa jeg var fin. 

Jeg var ganske avvisende, men sa hva jeg heter og oppfordret deg til å prøve lykken hos en konkret annen dame.

Du strøk meg over ryggen, gikk tilbake til din plass i baren. Så smilte du fra andre siden av rommet og kom siden bort og kysset meg på kinnet.  Du var en del eldre enn meg. Høy, pen, skallet og med flott dress. Jeg hadde sorte strømper, pen kjole og rød, gjennomsiktig blondetruse. 

Jeg er gift. Jeg har aldri vært utro. Jeg har bare vært med en mann hele livet.

Men jeg likte at du tok på meg. Jeg hadde lyst å vise deg den fine fitta mi. 

Jeg fantaserte om at du ble med meg tilbake til hotellrommet.  Jeg forestilte meg at du hadde hårete brystkasse og dirrende lem. At vi dusjet sammen og såpet hverandre inn. Og at du siden  bar meg fra badet og satte meg oppå skrivebordet, spredte lårene mens du satt på kontorstolen med hodet ivrig  inn for å utforske den nybarberte herligheten. Så la du meg på sengen og beundret synet av min svulmende fitte... Da bare måtte jeg ta kuken din i munnen. Blodårene svulmet. 

Jeg fantaserte om at vi tok for oss av hverandre sine kropper. Og at jeg sovnet på en stor, sterk arm. 

.. heldigvis har jeg god selvkontroll. Og er litt sjenert.. Men jeg tok på meg selv til jeg kom så kraftig at jeg ynket meg og ble dryppende våt der alene i hotellsengen.  Lurer på hva du heter, hvem du er, hvor du jobber og om du fikk napp et annet sted i går kveld. 

Anonymkode: eca04...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: cbb45...1c2

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette minner meg om det gode gamle ordtaket bare se ikke røre

Anonymkode: ba634...8ea

• Liker 2
Skrevet

Okeeei

Anonymkode: c5153...91a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hjelpes.

Nok en tråd med ting som aldri skjedde.

Skjer med runketråd? Helga er visst ikke over enda.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

😂😂

Anonymkode: 843ac...425

Skrevet
Sinsiew skrev (1 minutt siden):

Hei, mann 50!

Evt. mann 60!

Anonymkode: c62ab...13d

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Anonymkode: 65e48...877

Skrevet

Du vet at det finnes andre nettsider som egner seg for å skrive erotiske fantasier sant? 

Anonymkode: b0dfd...938

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Skulle vedkommende lese her..?

Anonymkode: 06fc5...406

Skrevet

Hilsen Per-Arve, 57 år, skallet.

Anonymkode: 0c03e...e89

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
3 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Hjelpes.

Nok en tråd med ting som aldri skjedde.

Skjer med runketråd? Helga er visst ikke over enda.

Hvem pokker runker til noe så dølt som dette? Mulig noe pripne kvinner fingrer seg til det, men det er nok få. 

Om dette skulle være ekte så bør TS ta seg sammen og knulle når hun har sjangsen. Bortkasta.

Anonymkode: 91e42...d9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var ganske avvisende, men sa hva jeg heter og oppfordret deg til å prøve lykken hos en konkret annen dame.

Du strøk meg over ryggen, gikk tilbake til din plass i baren. Så smilte du fra andre siden av rommet og kom siden bort og kysset meg på kinnet.  Du var en del eldre enn meg. Høy, pen, skallet og med flott dress. Jeg hadde sorte strømper, pen kjole og rød, gjennomsiktig blondetruse. 

Jeg fantaserte om at du ble med meg tilbake til hotellrommet.  Jeg forestilte meg at du hadde hårete brystkasse og dirrende lem. At vi dusjet sammen og såpet hverandre inn. Og at du siden  bar meg fra badet og satte meg oppå skrivebordet, spredte lårene mens du satt på kontorstolen med hodet ivrig  inn for å utforske den nybarberte herligheten. Så la du meg på sengen og beundret synet av min svulmende fitte... Da bare måtte jeg ta kuken din i munnen. Blodårene svulmet. 

Jeg fantaserte om at vi tok for oss av hverandre sine kropper. Og at jeg sovnet på en stor, sterk arm. 

.. heldigvis har jeg god selvkontroll. Og er litt sjenert.. Men jeg tok på meg selv til jeg kom så kraftig at jeg ynket meg og ble dryppende våt der alene i hotellsengen.  Lurer på hva du heter, hvem du er, hvor du jobber og om du fikk napp et annet sted i går kveld. 

Yeah! Right!

Anonymkode: 058af...7d7

• Liker 1
Skrevet

Åh fy faen bare stopp 

Anonymkode: fe28b...a24

• Liker 1
Skrevet

Man har tilgang til hele det store internettet og så velger man kg for slikt pjatt, jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 7d1a9...98d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hilsen Per-Arve, 57 år, skallet.

Anonymkode: 0c03e...e89

Per-Arve?

Anonymkode: 624a4...d9c

Skrevet

Det var hvertfall ikke min eks,Harald.- og det skal du være glad for ! - han er stor i bravurene ,men elendig til hverdags . 

Anonymkode: cca33...cba

Skrevet

Trodde du skulle skrive at du ble krenket og at du hadde anmeldt vedkommende for antasting….

Anonymkode: 51c49...e10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

En deilig fantasi da 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...