AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 Vi er 40 og 43 år, har ett lite skolebarn, vært sammen 10+ år. Det er ikke totalt dritt, men dritt. Jeg drømmer noen netter (sporadisk, drømmer alt mulig annet tøv også) om andre menn jeg har vært med som ikke ble noe mer. Kan våkne med vondt i kropp og savne en annen. Savner jo da bare en fantasi, ikke virkeligheten - vet det. Det kunne jo vært verre også med en annen, men det at jeg fysisk blir dårlig og savner sier vel at forholdet jeg er i ikke er bra? Blir faktisk lei meg hele dagen etter en slik drøm (det er ikke seksuelle drømmer, kun hverdags, se TV inntil, smil og følelsen av å bli sett). Disse eksene har jeg forhold til platonisk og perifert, så vet hvor de er og slikt, ingen dårlige avslutninger noe sted. I mitt forhold er vi på lag rundt barnet og skolen og spiser middag og slikt. Har ikke sex, ikke fysiske med hverandre på noe vis, lenge siden «hadet kyss til jobb» f.eksmpl… Tror vi er hyggelige og høflige fordi vi bare eksisterer. Vi krangler masse, men ingenting endrer seg. Vi bor fint, gode jobber, ser sikkert ok bra ut fra utsiden. Huset nå til eksempel er pyntet overdrevent til jul, kompansjon for noe annet? Vet ikke hvor jeg vil, føles som en klager «uten grunn» at man har luksusproblem. Vet det er heldig mye av det som er, men vi er på samme sted begge to. Han klager og kjefter og er slem i krangler også. Og når vi snakket litt (uten noe form for endring eller bedring) er det likt for begge. Orker man å stå i alt og bare ha det ok og savne noe annet. Vet jo ikke hvor en vil, tryggere i det sikre triste enn det uvisse? Barnet er årsak også, vil at han skal ha oss sammen, samme hjem og struktur. Krangler aldri foran han, men barn er jo ikke dumme. Tenker ikke det hjelper fasaden og vaklete forholdet og snakke om andre menn til han, selv om det ikke handler om seksualitet, at det kan gjøre ting verre. Rotete, men måtte bare få ut litt. Anonymkode: 5f1f3...a46
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 Parterapi? Høres ut som det kunne hjelpe. Anonymkode: 7aa1b...437
Edie Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg