Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg pleier alltid å hente min kjæreste på flyplassen når han er jobber utenbys. Det gjør han ofte.

Fast hver onsdag går jeg på et kurs i oljemaling.

Denne gangen kommer han hjem på akkurat samme tidspunkt som mitt kurs.

Da jeg hører han fortelle det til meg på telefonen, blir jeg litt stille. Jeg forventet at han skulle si at jeg da ikke trengte å hente ham, at han ordnet selv med å ta offentlig transport hjem. Hvis han hadde sagt det, hadde jeg sagt at jeg selvfølgelig ville hente ham for det. Bussen stopper et godt stykke fra der han bor, og han har tung bagasje.

Men han sa ingenting. Han sa bare at det var synd det ble i den tiden. Han sa vi kunne male sammen hjemme. Han maler også. Altså, dvs han mente/gikk utifra at jeg skulle komme og hente ham for det om jeg da måtte la være å gå på kurset.

Nå kverner jeg på dette, og er skuffet fordi jeg synes han i hvert fall kunne tilbydd seg å si at han ordnet seg selv, og at jeg selvfølgelig måtte gå på kurset mitt. 

Hadde dere og blitt skuffet?

Jeg hadde tilbydd meg om det var omvendt, det vet jeg.

Endret av exictence
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han forventer at du skal droppe kurset for å hente han er helt klart urimelig og egoistisk.

Anonymkode: d38c2...b5d

• Liker 39
  • Nyttig 10
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke det. Jeg hadde egentlig tatt det som en selvfølge at vi prioriterer å la den andre slippe å drasse tung baggasje langt i vinterkulda fremfor å droppe malekurs én onsdag. 

Anonymkode: 22c28...34d

• Liker 7
Skrevet

Hadde blitt rimelig sur om det var jeg som ble bort prioritert pga hobby og måtte drasse med meg tung bagasje etter jobbtur. 

Skrevet

Hvis det er jobbtur så betaler vel jobben taxi?

Anonymkode: 7a330...596

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, jeg hadde ikke det. Jeg hadde egentlig tatt det som en selvfølge at vi prioriterer å la den andre slippe å drasse tung baggasje langt i vinterkulda fremfor å droppe malekurs én onsdag. 

Anonymkode: 22c28...34d

Sprite skrev (4 minutter siden):

Hadde blitt rimelig sur om det var jeg som ble bort prioritert pga hobby og måtte drasse med meg tung bagasje etter jobbtur. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Umm ja voksne mennesket klarer sikkert å ordne seg selv denne eeeeene gangen, mon tro? 

Anonymkode: 9afeb...3a5

• Liker 15
Skrevet

Går vel taxi fra flyplassen? 

Anonymkode: d7bdb...be5

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Umm ja voksne mennesket klarer sikkert å ordne seg selv denne eeeeene gangen, mon tro? 

Handler vel ikke om det? 
Såklart,fyren kunne hatt common sense nok til å spørre om det gikk fint uten å antyde at TS gjorde det uansett. 
Skjønner at TS er sur for det!

Skrevet

Han er den som bare tar...

Jeg ville droppet han for lenge siden. 

Anonymkode: abed1...c4c

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde blitt skuffet, ja. Med mindre han ikke har råd til taxi fra toget. 

Skrevet
Sprite skrev (1 minutt siden):

Handler vel ikke om det? 
Såklart,fyren kunne hatt common sense nok til å spørre om det gikk fint uten å antyde at TS gjorde det uansett. 
Skjønner at TS er sur for det!

Spørre om det gikk fint?

Det burde vel gå så her

-Jeg har malerkus onsdag på samme tid som du kommer 

- flott kos deg!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
exictence skrev (32 minutter siden):

Jeg pleier alltid å hente min kjæreste på flyplassen når han er jobber utenbys. Det gjør han ofte.

Fast hver onsdag går jeg på et kurs i oljemaling.

Denne gangen kommer han hjem på akkurat samme tidspunkt som mitt kurs.

Da jeg hører han fortelle det til meg på telefonen, blir jeg litt stille. Jeg forventet at han skulle si at jeg da ikke trengte å hente ham, at han ordnet selv med å ta offentlig transport hjem. Hvis han hadde sagt det, hadde jeg sagt at jeg selvfølgelig ville hente ham for det. Bussen stopper et godt stykke fra der han bor, og han har tung bagasje.

Men han sa ingenting. Han sa bare at det var synd det ble i den tiden. Han sa vi kunne male sammen hjemme. Han maler også. Altså, dvs han mente/gikk utifra at jeg skulle komme og hente ham for det om jeg da måtte la være å gå på kurset.

Nå kverner jeg på dette, og er skuffet fordi han ikke i hvert fall kunne tilbydd seg å si at han ordnet seg selv, og at jeg selvfølgelig måtte gå på kurset mitt. 

Hadde dere og blitt skuffet?

Jeg hadde tilbydd meg om det var omvendt, det vet jeg.

Men dere begge må lære å kommunisere altså

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Bor dere sammen ? I så tilfelle : public transport ??? Hvilket da er det naturlige. 

Anonymkode: e465f...6d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spørre om det gikk fint?

Det burde vel gå så her

- flott kos deg!

Nei det burde gått sånn: 

Hei, går det greit om du henter meg selv om du har malekurs? Eller skal jeg finne andre alternativer? 
-Neida, klart jeg henter deg, går nok fint å skippe en gang!

Så får vi være enige om å være uenige 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, det ville jeg jo egentlig tro.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spørre om det gikk fint?

Det burde vel gå så her

- flott kos deg!

Ja, det var det jeg tenkte og.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men dere begge må lære å kommunisere altså

Ja, sikkert.

Hadde jeg sagt at jeg ville gå på kurset, og om han synes det var greit å komme seg hjem selv, hadde han sikkert svart ja. Så hadde vel han blitt skuffet. 

Jeg vil j hente ham, men synes bare at han kunne si at han da klarte seg selv, og at vi snakkes senere.

• Liker 1
Skrevet
Sprite skrev (1 minutt siden):

Nei det burde gått sånn: 

Hei, går det greit om du henter meg selv om du har malekurs? Eller skal jeg finne andre alternativer? 

Ja, det var jo også greit. Men aller hyggeligst av ham å si at  jeg må kose meg på kurset. Vi snakkes senere

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Ja, det ville jeg jo egentlig tro.

Ja, det var det jeg tenkte og.

Ja, sikkert.

Hadde jeg sagt at jeg ville gå på kurset, og om han synes det var greit å komme seg hjem selv, hadde han sikkert svart ja. Så hadde vel han blitt skuffet. 

Jeg vil j hente ham, men synes bare at han kunne si at han da klarte seg selv, og at vi snakkes senere.

Det er ikke skadelig å bli skuffet. 

Anonymkode: f0731...e5d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (9 minutter siden):

Nei det burde gått sånn: 

Ja eller dette, hadde de bare sagt NOE klart og tydelig. 

• Liker 2
Skrevet

Hobby over å kjøre noen. Bare tull å måtte hente noen som kan fint klare å komme seg hjem selv

Anonymkode: 9c1e3...497

• Liker 6
Skrevet

Ts : du har ikke sagt NOE om  det praktiske og avstander ?! 

Det teller jo i denne sammenhengen 😉, samt om dere bor sammen eller kun er kjærester som besøker hverandre ? 

Opplys ! 

Anonymkode: e465f...6d1

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...