Gå til innhold

Anale gleder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som liker å bruke dildoer og buttplugger, enten alene eller med partner?

Anonymkode: 9a2a2...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det kan være veldig godt av og til.

Anonymkode: 14681...a7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det kan være veldig godt av og til.

Anonymkode: 14681...a7a

Hva slags metode bruker du?

Skrevet

Har bestilt meg en prostata vibrator og glidemiddel, gru gleder meg liksom 

Anonymkode: 8d0f5...326

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det andre som liker å bruke dildoer og buttplugger, enten alene eller med partner?

Det er det selvfølgelig. Du trodde vel ikke at du var den eneste? Uansett hva man spør om, av typen "finnes det noen som...", er svaret alltid ja. Det finnes alltid noen.

Anonymkode: 2a48d...800

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det selvfølgelig. Du trodde vel ikke at du var den eneste? Uansett hva man spør om, av typen "finnes det noen som...", er svaret alltid ja. Det finnes alltid noen.

Jeg synes plugg er deilig men liker ikke analsex

Anonymkode: f1e46...858

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er fantastisk og ufattelig deilig og gir helt amazing orgasmer

Anonymkode: ef7b5...da5

Skrevet

Jeg liker jo slikt, men gjør det absolutt ikke hver gang, enten jeg har sex med noen eller alene. Det er mer som et krydder innimellom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Uansett hva man spør om så er det noen som starter en meta-debatt fordi de mangler evnene til å forstå hva TS ønsker å snakke om.

Anonymkode: 6681d...8b4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du må være litt gal for å like anal.

Skrevet
Serafin skrev (4 timer siden):

Minner meg på noe jeg sa om hun som ble kjæresten min, etter å ha datet en del andre kvinner; jeg har behov for litt galskap i livet. 

Vi er vel begge enige om at vi foretrekker stimulans inn og ut, enn statiske plugger. For meg kan det være litt opphissende å se at hun har en plugg i seg, og kjenne at det er noe som klemmer litt på vagina fra baksiden. 

Anonymkode: 883c0...471

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst å introdusere dette for kjæresten min, men jeg har hittil i andre forhold bar brukt fingrene eller rimmet. Så dette med leketøy og slikt tiltenkt anal nytelse er helt nytt for meg.

Noen konkrete tips til en nybegynner?

Anonymkode: 6e98e...454

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst å introdusere dette for kjæresten min, men jeg har hittil i andre forhold bar brukt fingrene eller rimmet. Så dette med leketøy og slikt tiltenkt anal nytelse er helt nytt for meg.

Punkt én: introduser tanken først. Hvis det fenger, så les artikler, se film, og se om nettbutikkene har noe som kjæresten kan tenke seg. Et nybegynnersett med plugger, er noe begge kan ha glede av. 

Anonymkode: 883c0...471

Skrevet
Serafin skrev (7 timer siden):

Sosianalkanalen anbefales.

Anonymkode: 2a069...0d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En oppblåsbar buttplugg er et fint sted å starte.

Liten og myk, så enkel å få inn, men kan blåses opp for en større stimulering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...