AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Del Skrevet 10. desember 2023 Er det en iPhone-ting? Jeg har Android. Anonymkode: e0748...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det en iPhone-ting? Jeg har Android. Anonymkode: e0748...0cc Ja, så vidt jeg vet så. Tror det skal komme til android også, med den nye rcs-standarden kanskje muligens. Ser skikkelig teit ut når man "liker" en melding fra iPhone til android. Anonymkode: 43c22...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Ja jeg får det kun fra brukere med iphone hvertfall og har ikke muligheten med min Android Anonymkode: 7ec5a...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg får også en sånn sms at xx likte meslinga mi hehe Anonymkode: 57ba0...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. desember 2023 #5 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg har prøvd dette mellom to Android-telefoner og meldingen blir helt lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Del Skrevet 10. desember 2023 911 skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd dette mellom to Android-telefoner og meldingen blir helt lik. Hva mener du, kan man "like" en melding mellom android? Så bra! Det er jo snakk om å tvinge alle til å gå for rcs, slik at det ikke blir forskjell på "blå og grønn snakkebobler" og meldinger fra iPhone og android-telefoner. Innbiller meg at rcs har vært snakket og lenge, men det er vel noe med at de ikke har fått med alle på det eller noe. 🤷♀️ Anonymkode: 43c22...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. desember 2023 #7 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva mener du, kan man "like" en melding mellom android? Så bra! Det er jo snakk om å tvinge alle til å gå for rcs, slik at det ikke blir forskjell på "blå og grønn snakkebobler" og meldinger fra iPhone og android-telefoner. Innbiller meg at rcs har vært snakket og lenge, men det er vel noe med at de ikke har fått med alle på det eller noe. 🤷♀️ Anonymkode: 43c22...442 Mulig dette var en RCS-melding 🙄Jeg skal sjekke når jeg har tilgang til begge telefonene. RCS er vel ment å skulle erstatte SMS på sikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg har ikke aktivert chat funksjonen på android og jeg kan ikke like andres sms ser jeg Anonymkode: 57ba0...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå