Gå til innhold

Plikt til og informere mannen min?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg var ute på en joggetur i oktober jeg stoppet opp for og knyte skolissene, og sette håret opp i en høy hestehale og etter og ha jogget ca 1 km, så stopper jeg opp for og sjekke tlf plutselig kommer det en ung mann bort til meg, og sier at det er digg og jogge så rekker han ut hånden og sier navnet sitt, så tok jeg han i hånden og sa navnet mitt så spurte han meg, om jeg ville bli med ut og spise da forsto jeg at han sjekket meg opp, da viste jeg gifteringen og sa at jeg har vært gift i 22 år, da sa at han mannen min er heldig som har meg, rakk ut hånden en gang til og gikk videre jeg er 51 år, tipper han var 20-30 sikkert en som liker eldre kvinner "MILF", jeg syns det var litt stas og bli sjekket opp liksom at jeg har fortsatt "draget", er dette noe jeg bør fortelle mannen min? altså det skjedde ikke noe galt det er ikke utroskap, det motiverer meg til og spise sunt og mosjonere og jeg må innrømme, at jeg ønsker gjerne at det skjer flere ganger for jeg har blitt litt høy på pæra, og innbiller meg at det er mange gutter som kunne tenkt seg "a piece of me", skal jeg liksom jogge kun i skogen for og hindre unge gutter i og gi meg oppmerksomhet?, jeg er en voksen kvinne med en sprek kropp og det er lov og vise seg fram, det er ikke sånn at jeg stiller meg opp blant en gjeng gutter, og bøyer meg ned for og knyte skolissene men jeg har fått flere blikk, og det syns jeg er digg det høres kanskje rart ut for mange men jeg jobber hardt, for og ha kroppen min som den er og da er det vel lov og få oppmerksomhet for det?, en dag her så jogget jeg forbi en gjeng unge gutter som sto og pratet, så latet jeg som at jeg skulle sjekke skolissene, og da hørte jeg ene gutten mumle "dat ass" så lo dem jeg snudde meg og sa takk, og da så jeg han ble litt flau i blikket så sa jeg at jeg syns det er fint at han turte og si det, jeg oppfører meg som ei tenåring med stort behov for oppmerksomhet og det er pga mannen min gir meg lite av det...

Anonymkode: 62706...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke plikt til å informere mannen din om hva andre menn sier til deg.

• Liker 5
Skrevet

Drømmer dør aldri, men tviler på du er 51. Hvem skriver digg i den alderen. Og er rnok ikke drøssevis av ung gutter som drømmer om damer 50+, så sprek er ikke de fleste i den alderen. MILF, du høres ut som en fjortis

Anonymkode: 6e281...999

• Liker 16
Skrevet

Beklager, men det er vanskelig å lese en tekst uten punktum. 

Anonymkode: 8888c...d80

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager, men det er vanskelig å lese en tekst uten punktum. 

Anonymkode: 8888c...d80

Si det til Jon Fosse 😂

Anonymkode: ea1bc...d21

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har du aldri skrevet en stil i norsktimene på skolen og fått rettelser av læreren som du tok til deg?

Anonymkode: 7b22a...5ea

• Liker 17
Skrevet

Er vel greit å informere mannen om at man har muligheter, hvis man har behov for at mannen øker innsatsen litt 😁

• Liker 1
Skrevet

Nei, du har ingen plikt til å fortelle om dette. Men hadde jeg vært ham, ville jeg likt å høre det. Da hadde jeg kost meg med tanken på at kona mi er attraktiv og deilig, og igjen kjent på stoltheten over å tilliten, gleden og hvor heldig jeg er som havnet i forhold med akkurat deg/hun 😊

Anonymkode: a8300...2ca

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Artig fantasi.

Anonymkode: 9b68f...4d3

• Liker 2
Skrevet

IMG_4547.png

Anonymkode: b4c13...6e1

• Liker 5
Skrevet

Du har ikke noe plikt til det nei. Men kanskje det er best å slå opp med han når han gir deg lite oppmerksomhet? Du har åpenbart mange andre alternativer og menn som vil sette mere pris på deg 😊

Anonymkode: 55bec...164

Skrevet

Jeg er 5 år yngre enn deg, er riktignok singel, men bare for å jekke ned egoet ditt litt: yngre menn gir "alle" sånne kommentarer, jeg trener men er hverken slank eller bruker mye tid på å få en perfekt kropp, men kommentarer kommer uansett. Tror mannen din kanskje hadde ledd inni seg hvis du hadde informert om at yngre menn er interessert, han har vært ung selv.

Anonymkode: f834b...9c8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Si det til Jon Fosse 😂

Anonymkode: ea1bc...d21

Ingen vits, Fosse vet dette allerede.

Anonymkode: 1de39...062

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg oppfører meg som ei tenåring med stort behov for oppmerksomhet og det er pga mannen min gir meg lite av det...

Hadde fortalt det, lagt på litt her og der og kommet med et pik til mannen min som ikke ser meg ;) 

Anonymkode: fd71a...c59

Skrevet

Du skriver som en tenåringsgutt 

Anonymkode: 2f6bb...c92

• Liker 11
Skrevet

Plikt, nei, men jeg setter stor pris på dama er helt åpen om sånt, det gjør meg tryggere på henne, men det skjer mest digitalt da 

Anonymkode: 351cc...088

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Drømmer dør aldri, men tviler på du er 51. Hvem skriver digg i den alderen. Og er rnok ikke drøssevis av ung gutter som drømmer om damer 50+, så sprek er ikke de fleste i den alderen. MILF, du høres ut som en fjortis

Anonymkode: 6e281...999

Gi deg! Jeg har sagt "digg" siden jeg var fjortis på 80-tallet. Slutter ikke å si digg bare fordi jeg pusher 50. Iallfall ikke for å passe inn i en døv, konform forestilling om hvordan en 50-åring skal prate som en eller annen uptight tjueåring har oppkonstruert.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skulle du fortelle ham om andres handlinger? Det er ikke ditt ansvar.
Med mindre du er ute etter å gjøre ham usikker naturligvis... men det håper jeg du ikke er?

Skrevet

Ikke plikt til å informere mannen. Men jeg synes at du har plikt til å sette deg inn i tegnsettingsreglene før du skriver noen flere innlegg på KG.

Anonymkode: 75801...c0c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Å fortelle mannen din om en 2 mnder gammel hendelse virker bare som du er ute etter å provosere og terge han. Noe annet hadde vært hvis du kom tilbake fra joggeturen og sa «vet du hva som skjedde …».

Isteden for å søke oppmerksomhet fra fremmede så burde du heller kommunisere dine behov med mannen din. Er kan ikke han fylle dine behove, og du hans så kanskje dere har det bedre hver for dere. 

Anonymkode: b1427...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...