Gå til innhold

Helt hjem - kan man endre hentetidspunkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har solgt en vare på Finn. Bruker fiks ferdig og helt hjem som jeg alltid gjør. Varen skal egentlig hentes etter kl. 23 i kveld. Nå viser det seg at varen som skal selges er hos kjæresten min, og det blir vanskelig å få hentet den da han er bortreist. Jeg har prøvd å finne ut om det finnes noen smart måte å få utsatt hentingen på, men finner ikke ut av det. Noen her som aner?? 
Kundeservice åpner først i morgen 😅

Anonymkode: 601f1...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du selger ting du ikke har?

Anonymkode: 4076e...5d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du selger ting du ikke har?

Anonymkode: 4076e...5d6

Jepp 🤷‍♀️

Skrevet

Om du ikke får tak i kundeservice tar du kontakt med selger og  informerer om at du ikke får sendt i kveld, men skal ordne med kundeservice og få sendt i morgen i stedet. Kundeservice hjelper deg :)

Anonymkode: 9be28...3c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du ikke får tak i kundeservice tar du kontakt med selger og  informerer om at du ikke får sendt i kveld, men skal ordne med kundeservice og få sendt i morgen i stedet. Kundeservice hjelper deg :)

Anonymkode: 9be28...3c0

Takk - hadde håpet det var en magisk lenke jeg ikke har funnet som noen andre visste om 😊 

Skrevet

Jeg tror det var helt hjem som ga meg 3 "sjanser", selv om de hentet det første dagen. Tok litt tid før de registrerte at det var hentet

Anonymkode: e489e...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...