Gå til innhold

Erfaringer med menn fra Midtøsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fet er en god venn av en venninne jeg nå vurderer å bli bedre kjent med. Han virker jo helt Norsk med utlands utseende. Han er så snill og omtenksom, men dette er ukjent territorium for meg og slike utenlandske menn har jeg alltid uglesett.

Jeg føler nå jeg er åpen for å date andre type menn, men nå vet jeg ikke om han er interessert. Har hørt at de hater Norske kvinner eller dater helst andre type kvinner. Hva er deres syn?

k 31

Anonymkode: 138a8...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de har forskjelige personligheter som alle andre. Du må nesten bli kjent med han, eventuelt spøre vennina de som kjenner han...

• Liker 3
Skrevet

Får egentlig følelsen av at det er norske kvinner som hater dem

Xenofobi

Anonymkode: 696b5...5b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fet er en god venn av en venninne jeg nå vurderer å bli bedre kjent med. Han virker jo helt Norsk med utlands utseende. Han er så snill og omtenksom, men dette er ukjent territorium for meg og slike utenlandske menn har jeg alltid uglesett.

Jeg føler nå jeg er åpen for å date andre type menn, men nå vet jeg ikke om han er interessert. Har hørt at de hater Norske kvinner eller dater helst andre type kvinner. Hva er deres syn?

k 31

Jeg har vært gift med en. Min erfaring aldri igjen. Jeg ble kontrollert fra A -Å ingen frihet, kunne ikke dra hvor jeg ville uten tillatelse. Han kunne gjøre hva han ville. Sove hele dagen mens jeg var oppe kl 5 hver dag pluss våken flere ganger om natten med to små.

Ikke lov å snakke med venner. Mistet mange venner under den tiden. Menn forbudt å snakke med. Fb var forbudt. Sjekket mobilen min. Ikke lov å bade i badedrakt eller bikini. Måtte bade i klær. ( jeg elsker å bade). Sex annen hver dag hvis jeg ikke klarte å lure meg unna. 

Prøvde å ta meg analt uten noe form for oppvarming. Hinsides smertefullt.

Psykisk mobbing om hvor gammel og feit jeg var. Hvor idiot jeg var og stokk dum jeg var. Han kjøpte med en gang små røde jeans og sa neste kona skulle være så tynn og slank.

så ja værsegod skaff deg en fra Midtøsten.

jeg skal aldri ha noe med noen mann fra land med veldig forskjellig kultur fra oss.

Jeg ble nok ødelagt av det ekteskapet og har ingen tanker lengre om at jeg fortjener noe bedre og dermed blitt vant til at jeg aldri vil bety noe for noen mann noe mer. Jeg lar de tråkke på meg osv føler jeg ikke fortjener annet lengre.  Bare bra nok for sex idag spesielt fra opptatte menn. Tenker at jeg er ikke verd noe mer uansett så får ta til takke med det en kan få.

Vil være alene resten av livet fordi da er jeg tryggest på at jeg har det best.

Nå er jeg over 50 så markedet er stort sett borte vil aldri gjøre samme bommerten en gang til å bli sammen med noen uten å være forelsket.

Anonymkode: 3e141...dd5

• Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

kjør på Ts, hvis ditt resonnemang resulterer til å date en og enda bedre giftemål og barn, håper jeg du kommer tilbake om X år og forteller om det ble bra eller ikke

Anonymkode: 62068...69d

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har vært gift med en. Min erfaring aldri igjen. Jeg ble kontrollert fra A -Å ingen frihet, kunne ikke dra hvor jeg ville uten tillatelse. Han kunne gjøre hva han ville. Sove hele dagen mens jeg var oppe kl 5 hver dag pluss våken flere ganger om natten med to små.

Ikke lov å snakke med venner. Mistet mange venner under den tiden. Menn forbudt å snakke med. Fb var forbudt. Sjekket mobilen min. Ikke lov å bade i badedrakt eller bikini. Måtte bade i klær. ( jeg elsker å bade). Sex annen hver dag hvis jeg ikke klarte å lure meg unna. 

Prøvde å ta meg analt uten noe form for oppvarming. Hinsides smertefullt.

Psykisk mobbing om hvor gammel og feit jeg var. Hvor idiot jeg var og stokk dum jeg var. Han kjøpte med en gang små røde jeans og sa neste kona skulle være så tynn og slank.

så ja værsegod skaff deg en fra Midtøsten.

jeg skal aldri ha noe med noen mann fra land med veldig forskjellig kultur fra oss.

Jeg ble nok ødelagt av det ekteskapet og har ingen tanker lengre om at jeg fortjener noe bedre og dermed blitt vant til at jeg aldri vil bety noe for noen mann noe mer. Jeg lar de tråkke på meg osv føler jeg ikke fortjener annet lengre.  Bare bra nok for sex idag spesielt fra opptatte menn. Tenker at jeg er ikke verd noe mer uansett så får ta til takke med det en kan få.

Vil være alene resten av livet fordi da er jeg tryggest på at jeg har det best.

Nå er jeg over 50 så markedet er stort sett borte vil aldri gjøre samme bommerten en gang til å bli sammen med noen uten å være forelsket.

Nei? Nå overdriver du? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjør på👍🏼 drit i alle advarsler og historier om mishandling og kidnappede barn. Han som du har møtt virker jo så hyggelig, han er nok annerledes han…..

Anonymkode: 540e1...c33

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er mange rasister her inne, og du har selv rasistiske fordommer når du lurer på om menn fra midtøsten er en gruppe der alle er like eller oppfyller forskjellige rasistiske stereotypier. 

Menn fra Midtøsten er like forskjellige som norske menn. Det finnes mange norske menn som er kontrollerende og nedlatende og det fines også asiatiske og menn fra midtøsten som er det. 

Det fins også mange gode og omtenksomme menn. Ettersom dette er en god venn av venninnen din vet du hva du får, hun hadde ikke vært venn med han om han var en dårlig mann. Alle menn fra Midtøsten jeg kjenner er veldig gentlemen og snille, opptatt av likestilling og kvinners rettigheter og har enten blitt født her eller rømt fra et udemokratisk regime i hjemlandet slik at de vet godt hvor viktig demokrati og likestilling er. 

Anonymkode: 2415b...e6d

• Liker 2
Skrevet

Ja altså… 

nei… hehe, fytti grisen, dette er slitsomme menn som regel… 

Anonymkode: 2a9a2...5f8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei det er sant. Men det er 1 mann fra midt østen og min erfaring. Mulig det fins snille menn der og hva vet jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Tipper de er som alle andre menn, de fleste hyggelige og en og annen drittsekk.

Jeg tror uansett at trikset er, uansett hvem du skal date om de er norske eller ikke, er å date en god stund før det blir seriøse greier. De fleste klarer ikke å skjule sitt sanne jeg over lang tid hvis de bare har tatt på en maske for å sjarmere deg i starten.

Anonymkode: bc241...5e0

• Liker 1
Skrevet

Selv om mange er hyggelige kommer man ikke bort fra at de har er annet kvinnesyn enn mange europeere og er veldig styrt av religion. Det forventes at du skal føye deg etter deres regler, for det skjer aldri omvendt. For andre vil du også bare være litt underholding fram til de gifter seg med en «verdig kvinne».

Anonymkode: ffe08...d83

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er mange rasister her inne, og du har selv rasistiske fordommer når du lurer på om menn fra midtøsten er en gruppe der alle er like eller oppfyller forskjellige rasistiske stereotypier. 

Anonymkode: 2415b...e6d

Hvis det et rasisme så er alle rasister.

Det finnes tendenser til kulturforskjeller mellom forskjellige regioner/religioner/kulturer. Det finnes tendenser til forskjeller mellom kvinner og menn, mellom gamle og unge. Hvis vi får sånn berørings-angst at vi ikke kan snakke om det så blir vi et fattigere samfunn.

Anonymkode: 1ceea...714

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen menn fra Midtøsten er 100% moderne og "norske". Spørsmålet er hvordan HAN er. Ikke hva statistikken sier eller hva andre har erfart.

Jeg tenker det er fordel å være omtrent på linje når det gjelder religion. Jeg ville ikke giftet meg inn i et Jehovas- vitne miljøeller strengt religiøst muslimsk miljø.

• Liker 1
Skrevet

Ta en titt på familien hans. Så får du en god ide hvordan du vil få det sammen ned han. 

Anonymkode: 71cfa...9f2

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet må det være greit. Det jeg likevel har problemer med er at mange av disse mennene nekter "utenlandske" damer å bli sammen med norske menn. Menn som har et slikt antikvarisk verdisyn kan jeg ikke forstå er i det hele tatt interessante for norske kvinner.

Anonymkode: 05ecc...852

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 8.55):

k 31

Det går nok bra vettu..ikke bry deg om alle kvinner som forteller om psykisk mishandling, null frihet, måtte dumpe vennene og ble isolert av mannen...Din er sikkert ikke som andre muslimske menn ..åhnei da..

• Liker 1
Skrevet

Var i forhold med en fra Iran. Tok ikke lang tid før det ble tydelig at han kom fra en annen kultur enn meg. Selv om han sa selv at han ikke var sånn som andre menn derfra. Ble kontrollerende, sjalu og veldig intens. 

Anonymkode: 24194...55f

• Liker 4
Skrevet
Isambard skrev (4 timer siden):

Noen menn fra Midtøsten er 100% moderne og "norske". Spørsmålet er hvordan HAN er. Ikke hva statistikken sier eller hva andre har erfart.

Jeg tenker det er fordel å være omtrent på linje når det gjelder religion. Jeg ville ikke giftet meg inn i et Jehovas- vitne miljøeller strengt religiøst muslimsk miljø.

Der er jeg enig …gjelder alle strenge religiøse grupper ikke bare islam. 

Skrevet

Jeg er gift med en mann fra Jordan på syvende året og er meget fornøyd med det!

Anonymkode: a05cb...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...