Gå til innhold

Spørsmål til dere som liker å gi oral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som kanskje holder ut i 5 minutter når han slikker meg, før han klager over kink i nakken eller at det er slitsomt, så hører jeg om menn som omtrent kan ligge i timesvis å slikke og fingre damer for maksimal nytelse, hva er henmeligheten? Blir dere slitne eller er det bare en unnskyldning fordi han egentlig ikke liker så godt?

Anonymkode: 7c36e...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en mann som kanskje holder ut i 5 minutter når han slikker meg, før han klager over kink i nakken eller at det er slitsomt, så hører jeg om menn som omtrent kan ligge i timesvis å slikke og fingre damer for maksimal nytelse, hva er henmeligheten? Blir dere slitne eller er det bare en unnskyldning fordi han egentlig ikke liker så godt?

Jeg er dame , men bi, så jeg svarer likevel. Ligger han i samme stilling hele tiden ? For da kan jeg skjønne det. Man kan jo hvile hodet på siden i blandt. Eller så kan du jo sitte over han, så har han ikke det å skylde på 😆

Anonymkode: 798ed...813

Skrevet

Jeg har opplevd å bli sliten, men nåværende liker så godt å bli slikket, så jeg har fått tid til å prøve meg fram. Jeg må ligge med overkroppen flatt på senga, dvs som regel med føttene på utsida. Andre stillinger er 69, med meg på topp, eller at hun rir fjeset mitt. Da bestemmer hun trykket, og når jeg får lov å gi meg.  

Jeg tror det er viktig at du sier fra om at du vil ha mer, og ber om at dere prøver dere fram. Ikke bare godta latskap.  Hvis du kommer av slikking, så er det veldig motiverende for å gi mer! 

Anonymkode: e3670...a6d

Skrevet

Jeg har nakkeproblemer, så jeg kan forstå problemet hans. MEN, ærlig talt, man er da ikke bundet til bare en stilling. Varier. Jeg liker godt de som er nevnt over her, men også hvor hun ligger godt bakoverlent i stressless og jeg på kne foran slik at jeg kommer til uten å måtte bøye hodet bakover i 45 grader pluss. Eller tilsvarende posisjon i seng/sofa. Så bruk fantasien og prøv dere fram. Ja, og så til deg, eller andre kvinner som gjerne vil ha mer: Sørg for å få beina godt fra hverandre og godsakene godt tilgjengelig. Spesielt dersom du/dere har noen kg mer enn trivselsvekta.

• Nyttig 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er dame , men bi, så jeg svarer likevel. Ligger han i samme stilling hele tiden ? For da kan jeg skjønne det. Man kan jo hvile hodet på siden i blandt. Eller så kan du jo sitte over han, så har han ikke det å skylde på 😆

Anonymkode: 798ed...813

Stort sett samme stilling, men når han da er sliten så er han ferdig. Det er jo ikke alltid superbehagelig å suge pikk heller stillingsmessig, men da finner jeg jo stort sett en stilling som er ok, evt får han til å ligge på kanten av senga og så kan jeg sitte utenfor. 

Jeg kan sitte på han og gjør det av og til, men sliter med å komme da, mest på grunn av eget hode tror jeg.

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har opplevd å bli sliten, men nåværende liker så godt å bli slikket, så jeg har fått tid til å prøve meg fram. Jeg må ligge med overkroppen flatt på senga, dvs som regel med føttene på utsida. Andre stillinger er 69, med meg på topp, eller at hun rir fjeset mitt. Da bestemmer hun trykket, og når jeg får lov å gi meg.  

Jeg tror det er viktig at du sier fra om at du vil ha mer, og ber om at dere prøver dere fram. Ikke bare godta latskap.  Hvis du kommer av slikking, så er det veldig motiverende for å gi mer! 

Anonymkode: e3670...a6d

Jeg kommer fort og mye av slikking, men trenger litt mer enn 4 minutter. Han sier han skal bli bedre men det skjer ikke noe, kanskje han gjør en liten ekstra innsats neste gang og så er vi tilbake på å legge seg på rygg og la meg ta all jobben.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Får du ikke orgasme etter 5min med god slikking så er det noe feil :D Hos meg tar det under  5min...slikker "oppover" for hvert slikk over hele musa og opp over klitten....

Anonymkode: ea834...9b3

• Nyttig 1
Skrevet

Om du ligger som en maskin, så kan man kanskje få vondt.

Jeg varierer og liker å kjenne på kroppen hennes når hun har det best! Min erfaring er at noen kommer på 2minutt og andre trenger lenger tid. Kommer veldig ann på hvor avslappet de er

Skrevet

Ja da må han finne andre stillinger og sitte i når man slikker. Samme gjør jeg når jeg suger mannen her.  Noen elsker og slikke men og holde på lenge lenge tror jeg veldig få gjør. 5 min slikking er jo ganske lenge, men mulig ikke nok tid for og komme. Her pleier jeg og være ganske så kåt når han starter og slikke så da kommer jeg som oftes veldig raskt

Anonymkode: f6071...8d2

Skrevet

Jeg elsker å gi, men det er faktisk fysisk slitsomt etter en stund. Bare å holde munnen åpen blir slitsomt til slutt. Det er ikke bare noe han finner på.

Jeg tror det er mye skryt og lite erfaring på de som "elsker å slikke i timevis".

Det var et godt råd  å slifte stilling. Han kan kanskje veksle på med å bruke fingrene? Litt pause hjelper. 

Anonymkode: 3f0a2...261

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Stort sett samme stilling, men når han da er sliten så er han ferdig. Det er jo ikke alltid superbehagelig å suge pikk heller stillingsmessig, men da finner jeg jo stort sett en stilling som er ok, evt får han til å ligge på kanten av senga og så kan jeg sitte utenfor. 

Jeg kan sitte på han og gjør det av og til, men sliter med å komme da, mest på grunn av eget hode tror jeg.

Jeg kommer fort og mye av slikking, men trenger litt mer enn 4 minutter. Han sier han skal bli bedre men det skjer ikke noe, kanskje han gjør en liten ekstra innsats neste gang og så er vi tilbake på å legge seg på rygg og la meg ta all jobben.

Han gjør det fordi han vet han kommer unna med det. Gi samme innsat som han gir, så mulig det blir noe endring. Aldri i verden om jeg hadde måtte gjort det meste og han la inn halve innsatsen aldri 

Anonymkode: f6071...8d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Unnskyldning for at han ikke liker det så godt. Det er mye mer slitsomt for nakken å gi en blowjob enn å ligge å slikke/kose/fingre.

Anonymkode: a175b...58f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg kommer fort og mye av slikking, men trenger litt mer enn 4 minutter.

Mer enn 4 minutter er ikke fort. 

Anonymkode: 40322...92f

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Mer enn 4 minutter er ikke fort. 

Kjære vene, glem nå klokka i det minste. Sex er til for å nytes, ikke for å tas tiden på eller få unnagjort fortest mulig mener nå jeg.

Anonymkode: fa30e...744

• Liker 1
Skrevet

Vi har en slik wedge pute for og få henne opp i en bedre «arbeidstilling», har også en sex krakk som fungerer bra til denne typen aktiviteter

Anonymkode: 5f90e...6b1

Skrevet

Etter fem min har jeg vel kommet et par ganger. Kansje mannen har feil teknikk som ikke funker for deg. 

Anonymkode: 57a0e...929

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kjære vene, glem nå klokka i det minste. Sex er til for å nytes, ikke for å tas tiden på eller få unnagjort fortest mulig mener nå jeg.

Det gjør du nok, men forvent ikke at andre holder ut med det. Hvis man ikke klarer å komme, fordi noen gjør ting feil, så kan man ikke bare be vedkommende glemme tiden, holde munn og nyte. 

Skrevet

Går greit, men merker en blir sliten i tunga etterhvert, så greit med noen små pauser 

Skrevet

Jeg trenger absolutt mer enn 5 minutter! Og mannen min blir sliten i både nakke og tunge. Derfor skifter vi stilling iblant. Og teknikk.

De beste stillingene for ham, er når han sitter på en krakk (eller kneler på en pute) og jeg ligger med baken helt på sengekanten. Vi er også blitt veldig glad i slyngen vår.

Hvis han slikker heftig hele tiden, blir tunga sliten. Men jeg liker variasjon av fjærlette berøringer og mer kraftig slikking. Så det fungerer bra.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det gjør du nok, men forvent ikke at andre holder ut med det. Hvis man ikke klarer å komme, fordi noen gjør ting feil, så kan man ikke bare be vedkommende glemme tiden, holde munn og nyte. 

Stress/tidspress er i alle fall veldig ødeleggende å bli liggende og tenke på. Om det blir vanskelig fordi noe blir gjort feil, må man jo kommunisere og signalisere det, gjerne også snakke sammen om hvordan man liker det og hva som kan bli feil.

Jeg har aldri hatt sex utenfor parforhold, og tror kanskje det er verdt å nevne, fordi etter min erfaring er oralsex er noe man i beste fall får til bra med en partner etter litt tid, siden det ikke finnes noen standard suksessoppskrift som fungerer like bra for alle. 

Skrevet

Eneste jeg kan merke er strengen under tungen blir strekt og støl hvis jeg holder på lenge, men merker det ikke før etterpå, men det er da ikke akkurat så plagsomt 

Anonymkode: cb38e...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...