AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 Er det noen som har et god sexliv og samliv med en overvektig mann? Min eks var vel 25 kilo overvektig og vi sov elendig pga snorking, og sexen var elendig pga overvekt og andre forhold som seksuell kjemi. Har ellers opplevd dårlig sex med alle som har vært overvektige og bra med se som har vært slanke. 🤔 Anonymkode: 11e30...a37 2
LadeJarl Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noen som har et god sexliv og samliv med en overvektig mann? Min eks var vel 25 kilo overvektig og vi sov elendig pga snorking, og sexen var elendig pga overvekt og andre forhold som seksuell kjemi. Har ellers opplevd dårlig sex med alle som har vært overvektige og bra med se som har vært slanke. 🤔 Anonymkode: 11e30...a37 Jeg tenker at kanskje noe av grunnen til overvekten er mangel på testosteron? 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Vi har så absolutt det! Mannen her har også en 25-30 kilo for mye. Han trener fortsatt en del, så fysikken er ikke så dårlig som det kanskje ser ut til ved første øyekast. Han er utholdende og en veldig omtenksom elsker. Særdeles opptatt av mine behov. Han har riktig nok ikke like høyt libido som meg, men det skal vel godt la seg gjøre. Snorkingen er litt plagsom da.. så vi har ett gjeste rom om det blir sånn at jeg ikke får sove. Dårlig søvn gir dårlig sexlyst hos meg. Anonymkode: efc4f...c9c 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Mannen min er ganske overvektig (183 cm og 117 kg), men null problem med sexlivet. Merker ikke forskjell nå enn da han var 85 kg egentlig. Han trener, så fysikken er ikke så ille. Har også høye verdier av testosteron. Er vel maten og en rolig livsstil utenom trening som har skylda for vekta. Snorker en del på natt, men jeg sover tungt, så det plager oss ikke. Jeg liker kroppen hans og han har også blitt en bedre elsker med årene, så det gjør meg ingenting. Jeg er derimot 170 cm og 62 kg. Anonymkode: 915b2...334 3
Nuka Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min er ganske overvektig (183 cm og 117 kg), men null problem med sexlivet. Merker ikke forskjell nå enn da han var 85 kg egentlig. Han trener, så fysikken er ikke så ille. Har også høye verdier av testosteron. Er vel maten og en rolig livsstil utenom trening som har skylda for vekta. Snorker en del på natt, men jeg sover tungt, så det plager oss ikke. Jeg liker kroppen hans og han har også blitt en bedre elsker med årene, så det gjør meg ingenting. Jeg er derimot 170 cm og 62 kg. Anonymkode: 915b2...334 Veldig likt her, så ja jeg bruker ditt svar 🙈 Forskjellen er at min mann ikke direkte trener nå, men holder seg aktiv og har en noe fysisk krevende jobb, men ikke veldig høye verdier av testosteron. Vi spiser variert, men en del så-som-så mat også. Han og jeg gjør noen tiltak for at det skal bli bra for begge og akten er stort sett med veldig få unntak gjennom 12 år veldig bra, og jeg sover med en ørepropp 😅 Jeg tenker at nøkkelordet hi kommer med er at seksuell kjemi er viktig. Jeg har hatt noen partnere før mannen min og sex har vært bra om de har vært slanke/veltrente eller kraftige. (Høres ut som det er mange, men det får så være. Det er heller personlighet fremfor utvendige trekk jeg tiltrekkes av) Kun en gang ble jeg litt skuffa og noe klønete sjøl og det var en jeg drev med mot slutten av tenåra der vi plutselig fikk det travelt av en eller anna grunn. Han var slank og muskuløs, så tenker at så lenge preferanser er på plass har ikke størrelsen noe å si, men kjemi, imøtekommenhet, samarbeid og kommunikasjon.. 🌺 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 Min BMI er akkurat innafor til å være overvektig, så hadde jeg gått ned 25kg, så ville jeg vært normalvektig. Men det har aldri gått ut over sexen på noen måte, jeg har også veid 10kg mer enn jeg gjør i dag, det påvirket heller ikke sexlivet. Snorking derimot er det verre med Anonymkode: ab161...a12 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #7 Skrevet 10. desember 2023 Ingen vits å hverken være overvektig eller ha sex med overvektige med mindre du ikke har noe annet valg. Anonymkode: a0e29...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min BMI er akkurat innafor til å være overvektig, så hadde jeg gått ned 25kg, så ville jeg vært normalvektig. Men det har aldri gått ut over sexen på noen måte, jeg har også veid 10kg mer enn jeg gjør i dag, det påvirket heller ikke sexlivet. Snorking derimot er det verre med Anonymkode: ab161...a12 Snorking er jo drepen på samlivet. Jeg levde i ti år med dårlig søvn der mannen ikke gadd å gjøre en dritt med problemet. Anonymkode: 11e30...a37
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #9 Skrevet 10. desember 2023 Nå er vel overvekt et problem uansett hvilket kjønn som har noen kilo for mye å slite med. Per i dag har vel fruen en BMI på 29, og jeg BMI på 31. Selv om hun har en grei fordeling av kiloene, har nok magen også fått noen ekstra. Jeg har og litt mage, uten at noen av oss ser "gravide ut" . Dette er definitivt en ulempe i misjonærstillingen, det fungerer overhodet ikke like bra som dengang jeg veide 15 kilo mindre og hun jeg hadde på den tiden var 1.60 og 55-60 veldreide kilo. Anonymkode: dada2...8a5 1
flusa Skrevet 10. desember 2023 #10 Skrevet 10. desember 2023 Da mannen min var overvektig,hadde vi likevel deilig sex. Nå som vi begge er slanke,er det enda enklere å gjøre flere 'øvelser'i senga😁 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #11 Skrevet 10. desember 2023 Kjæresten min er ganske overvektig, men har bedre sex med han enn de andre kjærestene jeg har hatt. Det handler om seksuell kjemi og kommunikasjon for min del. For det er ikke kun vekt som har noe å si. Han er en omtenksom elsker og ønsker at mine behov og ønsker også skal bli møtt. Han er for øvrig den eneste jeg har klart å få vaginal orgasme med. Han er også ganske utholdende, så det er ikke alltid at man skal se på vekten, men han ønsker selv å gå ned litt i vekt. Snorking plaget meg i begynnelsen av forholdet, men nå sover jeg stort sett gjennom det. Anonymkode: afcbb...549 3 1
Silvia515 Skrevet 10. desember 2023 #12 Skrevet 10. desember 2023 Jeg var gift med en mann i litt over 15 år. Han hadde noen kilo for mye uten at det var negativt for meg på noen måte. Har var seksuelt aktiv og kreativ. Min første skikkelige kjærste etter han jeg var gift med var fysisk tung og bløt i kantene, og trente ikke mer enn å gå en tur av og til. I sengen var han likevel et lite monster. Han holdt ut lenge og fikset de utroligste stillinger. Plutselig valgte han å flytte til utlandet for å jobbe, men det er en annen historie. Mitt eksempel nr 3 er en gammel studievenn som jeg fikk kontakt med da jeg ble singel igjen. Vi innledet et seksuelt forhold som dessverre ikke fungerte. Kort fortalt syntes jeg han var alt for opptatt av seg selv (han elsket speil) og han syntes jeg var for tynn og hadde både for små pupper og for liten rumpe. Monsteret i midten var en klar favoritt seksuelt 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #13 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen vits å hverken være overvektig eller ha sex med overvektige med mindre du ikke har noe annet valg. Anonymkode: a0e29...1cd Tja, har hele veien hatt sjans på de aller fleste menn. Har så langt ikke blitt avvist hverken for sex eller forhold. Likevel velger jeg å ha sex med en overvektig mann. Skal love deg at ingen andre har gitt meg nytelse som ham. Ingen tidligere har gitt meg orgasme kun av penetrering eller multiorgasmer. Den koden knakk han veldig raskt - ja, til tross for at han er overvektig. Uansett hvor godt trent tidligere partnere har vært, så har ingen vært i nærheten av å gi meg slik nytelse og det er nok mye av grunnen til at forholdene endte. Anonymkode: 915b2...334 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #14 Skrevet 10. desember 2023 Sex ble et problem med min eks da han ble overvektig. At han hadde penis under gjennomsnittet var ikke et problem da han ikke var overvektig, men den forsvant i fett og enda mer vanskelig, magen hans var ikke stor og myk men en stor og hard "ball", og jeg kom rett og slett ikke til omtrent. At han ikke orket å være den aktive lenger gjorde også sitt. Veldig lite inspirerende med mann som la seg på rygg og kun forventet service, som var å sloss meg tilrette, mot en stor hard mage som ikke ville vike unna. Anonymkode: d137f...857
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Skrevet 11. desember 2023 Har som ganske overvektig hatt sex med flere overvektige menn. Aldri vært noe problem, uansett stilling. Nå er jeg ned mot normalvektig, og har fremdeles ikke hatt problemer. Selv med en som var sterkt overvektig. Så lenge de gidder være litt aktiv i senga, så kommer man alltid frem til en løsning. Anonymkode: 2f112...255 2
Kalikalinka Skrevet 11. desember 2023 #16 Skrevet 11. desember 2023 Veldig slanke menn synes jeg personlig blir for «kantete». Har ikke noe i mot litt polstring og mage, men når penis «forsvinner» og mannen har større pupper enn meg, da er det uaktuelt. Hatt faktisk hatt best sex med en som var ca 20 kg overvektig, men samtidig godt trent. Han så bra ut, var bra og vi hadde det helt supert. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #17 Skrevet 11. desember 2023 Hvis han har stor mage synes jeg sex blir vanskelig. Den er i veien. Og penis forsvinner inn i fettet. Og jeg takler ikke mannepupper. Det er skikkelig turn off Anonymkode: f4347...dc7 1
Topper og daler Skrevet 11. desember 2023 #18 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 8.23): Er det noen som har et god sexliv og samliv med en overvektig mann? Min eks var vel 25 kilo overvektig og vi sov elendig pga snorking, og sexen var elendig pga overvekt og andre forhold som seksuell kjemi. Har ellers opplevd dårlig sex med alle som har vært overvektige og bra med se som har vært slanke. 🤔 Anonymkode: 11e30...a37 Hvorfor spør du? Planlegger du å gå inn i et forhold med en overvektig mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå