Gå til innhold

Dere som er blitt syke av covid denne runden (fra november til nå ca).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har forløpet vært? 

Testet positivt igår,sammen med barna. 
De har hatt milde symptomer med litt feber,snørr og litt hoste. Ikke noe verre enn en forkjølelse. 

Jeg merker milde symptomer nå,halsen og hodet verker, litt snørr. 
Kan det være jeg slipper mer eller går det treigt? Ser for meg jeg ville vært mye verre idag enn igår men.. 

Anonymkode: 26827...314

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er dere vaksinerte? 

Vi hadde en runde her, jeg hadde 41 i feber i 3 timer på kvelden, dagen etter følte jeg meg helt fin igjen og sto opp og malte tak i 8 timer. 🤷 Hadde litt kroppsverk og mild hodepine da feberen var på sitt høyeste, men ikke noe voldsomme greier. Ingen andre i huset ble sjuke. 

Vi er ikke vaksinert. 

Anonymkode: 6f0f0...929

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og er dere vaksinerte? 

Vi hadde en runde her, jeg hadde 41 i feber i 3 timer på kvelden, dagen etter følte jeg meg helt fin igjen og sto opp og malte tak i 8 timer. 🤷 Hadde litt kroppsverk og mild hodepine da feberen var på sitt høyeste, men ikke noe voldsomme greier. Ingen andre i huset ble sjuke. 

Vi er ikke vaksinert. 

Anonymkode: 6f0f0...929

Ja jeg er vaksinert. Ikke barna, de er ikke så store enda. 

Skrevet

Jeg lå på sofaen i en uke, og har akkurat blitt bedre. Sliter fortsatt litt med pusten. Vil ikke si det var noe annerledes forløp fra da jeg hadde det første gang. Hodeverk, feber, vondt i hele kroppen og kjentes ut som noen stakk kniv i lungen min. Mistet også luktesansen denne gangen. Det gjorde jeg ikke forrige gang.

Har en dose med AstraZenica og en med Pfizer. 

Mannen derimot, ble bare litt snufsen… 

Jenta på 10 hadde feber i en dag, og var snufsen i et par dager.

Anonymkode: 90c67...81a

Skrevet

Jeg var dårlig med feber og tungpust i tre dager, sengeliggende. Både forkjølelsessymptomer med hoste og snørr, og utmattethet. Slitenheten hang i en ukes tid, prøvde meg på turer, men fikk hjertebank og ble fri for pust. 

Anonymkode: 4152c...b4e

Skrevet

Sår hals da noe var i gjære. Feber og sengeliggende neste dag og generelt influensalignende i to dager, då mer som forkjølelse i tre dager til. Så ble jeg bra igjen. 

Anonymkode: a8c80...e1d

Skrevet

Tok test den 12. november etter å ha våknet med en intens hodepine, knusktørr hals og en foss av snørr. Ble liggende i senga i 5 dager i strekk med hodepine, muskelverk og ledd stive som tømmerstokker. Er fortsatt helt tom for energi om jeg gjør noe annet enn å stå oppreist. Min samboer og kollega fikk også vond hals og feber, men var mer eller mindre oppegående igjen etter 2 dager. 

Anonymkode: 682cf...103

Skrevet

Vi har hatt 4 ulike forløp. Jeg hat ikke hatt feber, men sovet masse. Nå er jeg "frisk ", men utrolig sliten. Mannen var småsyk en dag. Den ene ungen har hatt feber hele uken, den andre har vært sur og snørrete uten feber. Og den siste har gått fri

Anonymkode: 53e04...e85

Skrevet

Sår i halsen

Tørrhoste

Vondt i kroppen,spesielt ryggen og ledd

Hodepine

Kvalme og oppkast

Skrevet

Vi er i gang nå🙈 Jeg mistet lukte/smakssansen, veldig sliten og sov masse i 2 dager. Ikke feber selv om det føltes slik, men hoste, snørr, vond hals. Minsten kasta opp og har litt feber. Nettopp blitt smitta så vett ikke hvor lang tid detta tar👀

Anonymkode: f68b1...112

Skrevet

Lurer liksom på når det skal «slå meg ut»..

Er foreløpig ganske oppegående, dag2 etter test.. men startet dagen med smertestillende da så… 

Skrevet

En dag med feber og resten bare hoste og endel slim og litt redusert allmenntilstand. Jobbet med munnbind 

Anonymkode: a86cc...59b

Skrevet

Fullvaksinert og fikk covid for 3. gang.

Jeg ble kjempesyk og var helt sengeliggende i 14 dager. Jeg er ikke frisk ennå, selvom det er 7 uker siden jeg testet positiv. Sliter med pust, hoste og utmattelse. Smak og luktesans fikk jeg tilbake, men ble borte igjen forrige uke. Legen min sa at det var flere som ble langvarig syke denne runden.

Anonymkode: 532aa...a29

• Liker 1
Skrevet

Lett sykdomsfølelse, en dag med forhøyet temperatur, men ikke feber og en dag med litt feber. Ganske mildt forløp. 

Skrevet

Er vaksinert , hadde corona for første gang i begynnelse nå i november, føltes som en lett vanlig forkjølelse, hadde noe feber ene dagen, ellers kun litt tett i nesen og sår hals, var over på ca 3 dager

Anonymkode: 9fec2...bd8

Skrevet

Bare lurer, dere som snakker om vaksinert/uvaksinert, mener dere vaksinert nå nylig, eller at dere har tatt vaksine en eller annen gang? 

Anonymkode: f75d9...914

Skrevet

Nå fikk jeg det litt før november. Men velger å svare;

Jeg ble like dårlig som første gang jeg hadde det. Første gang jeg hadde det var i 2022, andre gang nå i høst 2023.

Var syk og borte fra jobb i 2 uker.

I løpet av første uken ble jeg egentlig bare verre for hver dag. Smerter i hele kroppen (ryggen, muskler, ledd), feber, smerter bihulene, sår hals, kvalmen delux, tett i ørene, ekstra ringing i ørene (har tinnitus fra før), trigging av endometriose smerter (inflammasjon reaksjon), skikkelig sliten og trøtt.

I løpet av andre uke ble jeg sakte litt og litt bedre for hver dag.

*har 3 doser med vaksine.

Anonymkode: 1dbd0...684

Skrevet

Samboer fikk seg et par dager på sykehus faktisk 😶 Ikke vaksinert. Går heldigvis bedre nå, men fortsatt sykemeldt. Jeg har fire doser Pfizer pga. jobbsituasjon og ble utrolig nok ikke smittet i det hele tatt (ingen positive tester i hvertfall, testet daglig en ukes tid ettersom jeg har nærkontakt med ekstremt sårbare).

Anonymkode: ad8e8...ec9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare lurer, dere som snakker om vaksinert/uvaksinert, mener dere vaksinert nå nylig, eller at dere har tatt vaksine en eller annen gang? 

Tok en dose i september, så relativt nylig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tok en dose i september, så relativt nylig.

👍 Tror det er litt både og hva folk teller som vaksinert her nemlig. Siden folk snakker om atrazeneca, tre doser.. jeg har også tre doser, men når det er to år siden sist, så teller jeg meg ikke som "vaksinert" nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...