Gå til innhold

Han var ikke min type men elsker personligheten hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avslått han lenge, vært med han hjem noen ganger men nektet å kysse eller ligge med han! Så ble det julebord, han ble med hjem så skjedde det, han var utrolig i sengen egentlig. Vi har god kjemi, men noen ganger er han av og på, og jeg vet det er pga meg, at jeg trekker meg litt tilbake, men han kan faktisk ikke klenge på meg på jobb, det er ikke greit. Jobb og forhold skal skilles, men nå er han på igjen fordi jeg viser interesse. Prøver å være forsiktig. Trodde jeg aldri kom til å falle for han da utseendemessig er han egentlig ikke min type, jeg liker mørke, men hans personlighet er så fin. Som tatt ut av film. Men jeg har merket han ikke kan overnatte eller komme på besøk, vet vi har en slitsomjobb og vi sees jo på jobb hver dag, men tanke på den nærheten jeg ikke kan ha ødelegger meg litt og han gir litt miksa signaler, jeg inviterer han til meg, hvorfor kan han ikke bare sove over? Han har en avtale om å hente foreldrene sine, men han kan gjøre litt annet prioritere litt meg også? Eller så føler jeg han ikke er intressert. Selv om han viser det mye, men for meg så kan det ikke være nok, er av en annen kultur egentlig så jeg kan fort føle meg avvisende.

Anonymkode: c0cac...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor oppretter du en identisk tråd?

Anonymkode: 65f5d...d5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...