Gå til innhold

Yngre menn/kvinne liker 30 - 40 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper du som leser har en fin kveld eller dag ☺️

Har du noen gang hatt crush eller ønsket og ha sex, med eldre personer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har en foreleser som jeg følger ekstra godt med på for å si det sånn. Tror han er 40-50 ish, jeg er 27.

Anonymkode: a2e60...d86

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, har en foreleser som jeg følger ekstra godt med på for å si det sånn. Tror han er 40-50 ish, jeg er 27.

Det er i følge KG umulig. Ingen kvinner tenner på menn som er eldre enn seg selv, og om de gjør det så er de visstnok helt ubrukelige 🙂

Kos deg, men tenk over at flørt med myndighetspersoner på jobb og skole kan bli utrivelig både for deg og den andre parten.

Anonymkode: b3db1...bc3

Skrevet
Stripptiss05 skrev (42 minutter siden):

Hei, håper du som leser har en fin kveld eller dag ☺️

Har du noen gang hatt crush eller ønsket og ha sex, med eldre personer?

Jeg har vel møtt en og annen kvinne på 40 som tente meg når jeg var i 20-årene men det var ikke spesielt vanlig og kanskje mer et utslag av at jeg var kåt og de var kvinne.

Nå er jeg i 40-årene selv og ser masse herlige kvinner på min alder.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er i følge KG umulig. Ingen kvinner tenner på menn som er eldre enn seg selv, og om de gjør det så er de visstnok helt ubrukelige 🙂

Kos deg, men tenk over at flørt med myndighetspersoner på jobb og skole kan bli utrivelig både for deg og den andre parten.

At det var? Jeg har aldri insinuert at jeg har prøvd med på han. Dessuten foreleser han fra et annet land enn Norge så det er greit uaktuelt å gjøre noe ut av det. Må være lov å være tiltrukket til noen uten at det blir noe mer enn det, tenker jeg  

Skrevet

Mange ganger, og ene gangen hadde jeg sex med kompisen til faren min 🫣😂

Anonymkode: 8d217...001

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 0.59):

Jeg er 28, hatt sex med flere menn i 40åra...mye mer tenning for min del enn en på 30,

Anonymkode: 70d8c...df8

Skrevet

Ja, men ikke som ung. Altså ikke 30-40 åringer da jeg var 18-25, mer som 50-60 åringer når jeg selv var 30-40. Kvinne.

Anonymkode: d2670...56a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mange ganger, og ene gangen hadde jeg sex med kompisen til faren min 🫣😂

Anonymkode: 8d217...001

Jeg kan si det samme, bare at jeg er mann og har hatt sex med mora til en kamerat (ikke bestekompis da)   😜

Anonymkode: d81b9...ec2

Skrevet

Jeg er mann så nei. Har hatt sex to ganger med eldre kvinner og angret begge gangene. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: e2785...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...