Gå til innhold

Elektrisk musefelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med elektrisk musefelle? Er de bra? Hvilken har dere? Er det bedre for musa at den er elektrisk enn de gamle musefellen?

Anonymkode: f39f0...525

Skrevet

Må man se musa død? Synes det bare er så ekkelt.

Skrevet

Her prøvde vi. Hos oss fungerte det ikke, de løp nå rundt som før. Satte opp god gammeldags tok flere rimlig raskt

Skrevet

Elektrisk? :sjokkblå: 

Fiks det underliggende problemet du har.... Evt. fang dem, og kjør de ett par km. unna huset, og gi dem en sjanse, i det minste... 

Skrevet

Uff så forferdelig. Ka musa leve. De har følelser akkurat som oss. 

Anonymkode: fb659...056

Skrevet

Stakkars mus. 

Anonymkode: fb659...056

Skrevet

Ts. Jeg har prøvd sånn bøtte som de skal dette ned i men den funka ikke. 

Skrevet

Vi har det, og her funker de godt. Dvs, jeg vil ikke ha noe med det å gjøre, så det er mannen som styrer med dem. De dør med en gang. Vi hadde masse mus, og jeg vil egentlig ikke ta dem, men jeg skjønner jo at de ikke kan få spise seg gjennom huset. Vi hadde først vanlige feller, men de var ikke alltid effektive, musen døde ikke alltid og led. Så vi satte oss ned og leste oss opp, og fant ut at elektriske var best.

Jeg vet ikke hvilke merke vi har, men vi har to stk som tar en og en, og en større nede i kjelleren som jeg tror kan ta opp til 10stk, men akkurat antall er jeg usikker på. Dem vi har kan kobles til telefonen, så mannen får varsel med en gang det er gått en mus i fellen. I fjor tok vi sikkert mer enn 20 mus, i år har det bare vært 2stk.

Så selv om jeg ikke vil ha noe med det å gjøre, og aller helst skulle latt dem være, så tror jeg at jeg kan anbefale elektriske feller.

Anonymkode: a31d0...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...