AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Dere som har brukt prednisolon for å forebygge spontanabort, når sluttet dere? Og hvor mye tok dere? Anonymkode: 426d0...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg tok 20 mg og startet nedtrapping uke 12. (Nedtrapping tok 4 uker) Legen tar en vurdering av hver pasient. Jeg fikk prednisolon pga sykdom. Hvis du ikke har en grunn til at du får dette vil du nok ikke få prednisolon. Men har hørt kvinner krangle seg til en dose på 5 mg. Anonymkode: 305ef...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tok 20 mg og startet nedtrapping uke 12. (Nedtrapping tok 4 uker) Legen tar en vurdering av hver pasient. Jeg fikk prednisolon pga sykdom. Hvis du ikke har en grunn til at du får dette vil du nok ikke få prednisolon. Men har hørt kvinner krangle seg til en dose på 5 mg. Anonymkode: 305ef...d2e Har fått prednisolon, men er ikke sagt noe om når den skal seponeres. Ville derfor høre andres erfaringer Anonymkode: 426d0...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg har fått prednisolon pga endometriose og 2 tidlige spontanaborter. Tok 10 mg frem til positiv graviditetstest, trappet da ned til 5 mg. Etter 2 uker på 5 mg skal jeg slutte helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå