Gå til innhold

Snødybde kart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen kart over snødybde i Norge? Den på SeNorge stemmer ikke da det står at det ikke har snødd noe i dag der jeg bor og det har kommet masse snø. I tillegg står det at Tønsberg og Horten ikke er noe snø men samtidig leser jeg i aviser at biler sklir ut pga. masse snø og vanskelige føreforhold.

Anonymkode: 8da53...d70

Skrevet

Den på yr.no er det bare de siste tre dagene. Ikke hva snødybden er til sammen.

Skrevet

Prøv xgeo.no 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes det noen kart over snødybde i Norge? Den på SeNorge stemmer ikke da det står at det ikke har snødd noe i dag der jeg bor og det har kommet masse snø. I tillegg står det at Tønsberg og Horten ikke er noe snø men samtidig leser jeg i aviser at biler sklir ut pga. masse snø og vanskelige føreforhold.

det er https://www.windy.com på meny på høyre sida, velger du "more layers" og derfra "snow depth". Da kan du klikke hvor som helst på kartet og du får noe sånn (nå vet ikke hvor detaljert det er)

example.jpg

• Liker 1
Skrevet
NatNat skrev (11 timer siden):

det er https://www.windy.com på meny på høyre sida, velger du "more layers" og derfra "snow depth". Da kan du klikke hvor som helst på kartet og du får noe sånn (nå vet ikke hvor detaljert det er)

example.jpg

Så utifra den så er deg minst snø på bla. Hamar ? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så utifra den så er deg minst snø på bla. Hamar ? 

errr... vet ikke, du må åpne lenken og skjekke selv :)

Skrevet
NatNat skrev (14 minutter siden):

errr... vet ikke, du må åpne lenken og skjekke selv :)

Jeg har sjekka og jeg synes det var litt rart at det skal være så lite snø på bla. Hamar. Tenkte at det var mye snø på de stedene derfor jeg ble overraska.

• Nyttig 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sjekka og jeg synes det var litt rart at det skal være så lite snø på bla. Hamar. Tenkte at det var mye snø på de stedene derfor jeg ble overraska.

vet ikke, jeg har prøvd akkurat nå rundt Hamar og jeg får noe mellom 8 og 11 cm snø, avhengig om hvor jeg klikker..

• Liker 1
Skrevet
NatNat skrev (14 minutter siden):

vet ikke, jeg har prøvd akkurat nå rundt Hamar og jeg får noe mellom 8 og 11 cm snø, avhengig om hvor jeg klikker..

Takk. Jeg trodde bare deg var mye snø der. Da er det ganske lite snø nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...