AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Har en kattunge på 16 uker. Har begynt så smått og pynte litt til jul her. Men han er ekstremt nysgjerrig på alt og god til å klatre. Og han har revet ned ting flere ganger. Jeg har heldigvis ikke mye som kan knuses. Skal ikke ha juletre da siden jeg skal til mine foreldre i jula, men koselig å pynte litt. Han blir med til mine foreldre så klart, og han har vært der før. Men kan bli spennende å se hvordan det går med julepynten der, og juletreet så klart, det må de nok binde fast 😸🌲 Tenkte litt på å lage pepperkakehus, men siden han klatrer opp overalt så er jeg redd han river det ned og spiser av det. Er vel ikke så bra kanskje. Er litt sånn at spiselige ting som han klarer å stjele smaker godt uansett 😸 Er glad i han uansett da, han har beriket livet mitt 😻❤️ Andre her med kattunger? Hva gjør dere for å beskytte julepynten? Anonymkode: 9b6c9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Har ikke gjort noe for å beskytte den, utenom at alt som kan knuses i småbiter ble liggende på loftet. Etterhvert har omtrent alt av pynt blitt erstattet med uknuselig, og det lille som er av knuselig settes på hyller høyt oppe. Har hatt kattunger 4 jul, siden jeg har vært fosterhjem. Nå har jeg bare voksne katter, men har fortsatt minimalt med knuselig pynt. Anonymkode: 60fac...bc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Bruke mest uknuselig pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Kattungen ødela juletreet. Hun klatret, alle grener ble brukket. Har kjøpt nytt juletre i år. Nå er katten voksen. Å ha dyr innebærer noen utfordringer. Elsket dyrene mine. Men, de kostet litt. Som et juletre 🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 Blir 🎄pennende å se hvordan det går med juletreet til foreldrene mine 😸 Anonymkode: 9b6c9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 Eget lite juletre til pus 😅 På vårt henger det bare plastikk så.hun får ikke knust noe uansett. Men hun har tatt litt veggmontert og vinduspuss de siste ukene. Men det går over. Prøv å distraher katten i stedenfor å si nei. Da er ikke julepynten så spennende 🙂 Anonymkode: 938ea...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Husk at det er mye som er farlig for en nysgjerrig katt i jula. Håper dine foreldre ikke har glasskuler og glitter på treet. Giftige juleblomster osv. og at de bruker dobbeltsidig tape på ting som kan knuses om pusen liker å hoppe opp på ting. Våre katter bryr seg ikke om juletreet noe særlig, de kan daske litt til juletrekuler som henger nederst. Men de er av plast, så de tåler en fotballkamp. Ellers så kan de ordet «nei» og skjønner også en streng kremting om de går over grensen. Anonymkode: 93189...41d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Husk at det er mye som er farlig for en nysgjerrig katt i jula. Håper dine foreldre ikke har glasskuler og glitter på treet. Giftige juleblomster osv. og at de bruker dobbeltsidig tape på ting som kan knuses om pusen liker å hoppe opp på ting. Våre katter bryr seg ikke om juletreet noe særlig, de kan daske litt til juletrekuler som henger nederst. Men de er av plast, så de tåler en fotballkamp. Ellers så kan de ordet «nei» og skjønner også en streng kremting om de går over grensen. Anonymkode: 93189...41d Det er sant ja. Hos dem er det bare uknuselig juletrepynt og kunstige juleblomster. Men er litt redd han skal velte treet 🙀🎄 Skjønner. Min hører på nei, men så går det en liten stund også er det pån igjen 😸 Anonymkode: 9b6c9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 22.26): Har en kattunge på 16 uker. Har begynt så smått og pynte litt til jul her. Men han er ekstremt nysgjerrig på alt og god til å klatre. Og han har revet ned ting flere ganger. Jeg har heldigvis ikke mye som kan knuses. Skal ikke ha juletre da siden jeg skal til mine foreldre i jula, men koselig å pynte litt. Han blir med til mine foreldre så klart, og han har vært der før. Men kan bli spennende å se hvordan det går med julepynten der, og juletreet så klart, det må de nok binde fast 😸🌲 Tenkte litt på å lage pepperkakehus, men siden han klatrer opp overalt så er jeg redd han river det ned og spiser av det. Er vel ikke så bra kanskje. Er litt sånn at spiselige ting som han klarer å stjele smaker godt uansett 😸 Er glad i han uansett da, han har beriket livet mitt 😻❤️ Andre her med kattunger? Hva gjør dere for å beskytte julepynten? Anonymkode: 9b6c9...bc3 min har aldri brydd seg om julepynten, men sørg for at det ikke ligger noen pakker med pakkebånd rundt omkring. Dette kan være potensielt dødelig for katter. Anonymkode: 67881...3b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 Hadde kattunge julen 2020 og julen 2021. I 2020 røk ledningene til både juletreet og utelysene til begge verandaene (de gikk ut gjennom vinduene), x antall mobilladere, julekuler og goderi fra pepperkakehuset. Begge klatret som en apekatt i juletreet. Første kattungen gnagde over alt av «tynne ledninger». Dyreste katten vi har hatt. Kostet 12 000, men har nok ødelagt ting for minst like mye i ettertid😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er sant ja. Hos dem er det bare uknuselig juletrepynt og kunstige juleblomster. Men er litt redd han skal velte treet 🙀🎄 Skjønner. Min hører på nei, men så går det en liten stund også er det pån igjen 😸 Anonymkode: 9b6c9...bc3 De har litt kort hukommelse i blant disse små kattene. 😺 Anonymkode: 93189...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): De har litt kort hukommelse i blant disse små kattene. 😺 Anonymkode: 93189...41d Ja 😸😻 Anonymkode: 9b6c9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Del Skrevet 12. desember 2023 Han står opp tidlig også. Ca kl 5. Og da løper han frem og tilbake i leiligheten, hopper og spretter og prøver å fange ting som henger på veggen osv 😸 Anonymkode: 9b6c9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #15 Del Skrevet 13. desember 2023 Anbefaler å venne pus til sele og bånd, da kan man ha litt kontroll når man trenger det. Ikke minst for å ha kontroll hvis det kommer gjester eller andre skal gå mye inn/ut så ikke pus får stukket av Anonymkode: f0102...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 13. desember 2023 #16 Del Skrevet 13. desember 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. desember 2023 #17 Del Skrevet 15. desember 2023 Er så lei av å si nei. Nei, du får ikke klore på et møbel, nei du får ikke ta godsakene til dine brødre, nei, du får ikke godsaker nå, nei, du får ikke ut når det er natt, nei til alt. Så om pøbel-ungen min vil ødelegge neste juletre, ja så skjer det. Jeg gleder meg nesten til å se hva som skjer med neste tre. Jeg har uerstattelig pynt, men det er ikke knuselig, mere sentimental. Hvert år henger jeg sånne kuler nederst i treet som jeg ikke er redd for. Skulle tro jeg hadde en 3 åring 🤣. Kattene elsker julekulene. Jeg elsker å se at pusene har det gøy. Så jeg bryr meg ikke om tre eller pynt blir ødelagt. Dette er ting, det står ikke om liv. Kattene har det gøy, det er det viktigste. Da blir jeg glad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå