AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hei! Jeg snakket med en fyr på melding, han har brukt 4 timer på å svare meg. Når burde jeg svare? Kan ikke dette spillet Anonymkode: 3d4e1...a2e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Om du må spille nie spill, er det ikke riktig kar for deg. Anonymkode: 27f3a...329 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Hva er kontakten deres ellers? Hvem startet samtalen? Anonymkode: 3d4e1...a2e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er kontakten deres ellers? Hvem startet samtalen? Anonymkode: 3d4e1...a2e Original poster her: Vi har nylig blitt kjent! Sporadisk kontakt men ikke mye Jeg startet samtalen Anonymkode: 3d4e1...a2e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Jeg svarer når jeg har tid. Og jeg aksepterer at motparten ikke alltid har tid til å svare øyeblikkelig. I det hele greia vlir ett spill, så slutter jeg svare, for da er jeg ferdig. Anonymkode: ed292...f57 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Ikke svar i det hele tatt hvis det er et spill. Bare dropp det. Anonymkode: b5832...364
Rosakatt Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 Prøv å ikke tenk at det ligger noe bak det i starten, for ikke alltid det gjør det. Det er veldig vanlig å ikke svare på en del timer, uten at det trenger å bety noe.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 Man bør ha et normalt avslappet forhold til teksting. Noen ganger er man opptatt og noen ganger trenger man pause, for man vet at det aldri blir bare den meldingen. Alt for mange legger alt for mye av både selvfølelse og tillit til forholdet i disse tekstmeldingene. Det er et tegn på at det ikke står helt bra til med deg. Chill the fuck down. Tar det flere dager, er han ikke spes intr Tar det noen timer så betyr ikke det noe. Men lurt å ta en prat om deres forventninger, of for guds skyld ikke still krav. Men forstå kommunikasjonen hans og forklar din så dere blir tryggere på hverandre. Anonymkode: c2812...185
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #9 Skrevet 9. desember 2023 Du svarer når du ser meldingen og det passer å formulere et svar. Meldinger er ikke et spill. Man må få lov til å være opptatt noen timer. Anonymkode: 0897f...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #10 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har sosial angst så føler ubehag med meldinger og svar og hvor lang tid det tar. Så har sluttet stort sett å sende meldinger. Føler meg uviktig, og at folk rundt meg svarer fordi de føler de må noen ganger men de har jo så hektiske liv og mange andre de må svare og sikkert. Anonymkode: 47aeb...978
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #11 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man bør ha et normalt avslappet forhold til teksting. Noen ganger er man opptatt og noen ganger trenger man pause, for man vet at det aldri blir bare den meldingen. Alt for mange legger alt for mye av både selvfølelse og tillit til forholdet i disse tekstmeldingene. Det er et tegn på at det ikke står helt bra til med deg. Chill the fuck down. Tar det flere dager, er han ikke spes intr Tar det noen timer så betyr ikke det noe. Men lurt å ta en prat om deres forventninger, of for guds skyld ikke still krav. Men forstå kommunikasjonen hans og forklar din så dere blir tryggere på hverandre. Anonymkode: c2812...185 Denne! Jeg vet flere ikke har behovet for å svare, janskje ikke orker, ikke alltid det er noe å svare på heller. Ro ned så kommer det etterhvert. Kjenner til denne.. Anonymkode: d5beb...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #12 Skrevet 10. desember 2023 På en lørdags kveld kan folk være opptatte med andre ting, så at han bruker 4 timer ville jeg ikke hengt meg opp i. Men du bør svare når du vil. Regler er bare teit. Anonymkode: b41d6...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå