AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg blir blank og rød og får store porer bare timer etter morgenrensen. Ser ikke bra ut! Sminker jeg med mattende foundation så ser det veldig maskete ut, så jeg vil helst begynne å gå uten foundation men huden blir jo så oljete og rød.. og bruker jeg mattende pudder så enten blir jeg oljete i løpet av et par timer eller må ta på så mye pudder at ansiktet blir flatt og dødt. Når jeg bruker mattende primer blir jeg enda mer oljete etter noen timer enn hva jeg gjør uten mattende primer. Hva gjør dere andre? Rett etter rens er huden min fin, jevn, ikke oljete og ikke rød men det kommer liksom etter kort tid Anonymkode: 7c676...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg klapper med dopapir i pannen og nesen av og til gjennom dagen. Bruker litt solpudder jeg også kan «etterfylle». Men jeg syns ikke det gjør noe å være litt blank heller. Mitt inntrykk er at vår type hud ikke aldres så fort som de tørre stramme. Anonymkode: 8e1d6...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Sover med Stopp24 el. i ansiktet. Anonymkode: c1bba...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Bruke ansiktprodukter tilpasset fet hud ee nøkkelen ! Og gi nok fukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #5 Del Skrevet 10. desember 2023 Begynt på a vitamin, sjekk ut iherb.com! Skriv inn acne og det kommer masse gode produkter for rens osv også. Behandling begynner fra innsiden 😃 tar med andre vitaminer også! Anonymkode: e29c1...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #6 Del Skrevet 10. desember 2023 Prøver å la huden få være i fred. Jo mer man renser, jo mer øker fettproduksjonen. Fettet er der av en grunn. Anonymkode: a7dea...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 10. desember 2023 #7 Del Skrevet 10. desember 2023 Bruker denne under https://apotekia.no/aco-spotless-mattifying-moisturiser-daily-face-cream-60-ml Bruker bare micellar vann på morgenen. Også kommer det helt an på hvilken Foundation jeg bruker. It cosmetics cc cream er den som sitter best på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg går på isotretinoin, 40 mg i uken. Eneste som hjelper for meg. Anonymkode: 94e71...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. desember 2023 #9 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøver å la huden få være i fred. Jo mer man renser, jo mer øker fettproduksjonen. Fettet er der av en grunn. Anonymkode: a7dea...7ed Det stemmer til en viss grad - hvis man bruker en rens (eller andre produkter) som tørker ut huden, så vil den respondere med å produsere mer talg. Som @flusa skriver, så er det viktig å tilføre huden fukt for å balansere talgproduksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå