Gå til innhold

Dere som ble raskt gravide i 20-årene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor fort gikk det i slutten av 30-årene- starten av 40-årene. Har lyst på barn nummer tre, men litt redd for at det ikke går. Er 36 nå. To barn. Blitt gravid på første forsøk med begge som 27 og 31- åring 

Anonymkode: fa488...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traff på første (og siste) forsøk i en alder av 35

Ble gravid på første forsøk som 18-åring,22åring,24åring,28åring og da siste gang som 35åring. Har to flotte barn. Kom i starten av overgangsalderen som 38åring -så man vet aldri hvor lenge fruktbarheten varer. 

Anonymkode: 47a62...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første når jeg var 19 uplanlagt gikk på p-piller. Min 2 når jeg var 25 planlagt først forsøk. Min 3 hadde vi 2 spontanaborter og en MA før vi ble gravide for 4 gang etter 2 mnd etter MA. Min 4 fikk jeg når jeg var 30 satt på første forsøk. Fikk en atpåklatt, planlagt satt på første forsøk var da 39 rakk og bli 40.

Anonymkode: 109fc...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor fort gikk det i slutten av 30-årene- starten av 40-årene. Har lyst på barn nummer tre, men litt redd for at det ikke går. Er 36 nå. To barn. Blitt gravid på første forsøk med begge som 27 og 31- åring 

Jeg fikk min 3 og 4 som 27 og 31, siste ble født når jeg var 40, hun satt på første forsøk. I min familie er det vanlig og komme i overgangsalderen rundt den alderen, så var litt spent på om vi ville få det til eller ikke. Ingen i min familie har fått barn såpass seint heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I slutten av 20 årene gikk det på første forsøk med alle 3 barna. I midten av 30 årene tok det nesten 6 mnd med nr 4.

Anonymkode: 53f5e...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk to barn på første forsøk i 20-årene. Ble gravid ved uhell (hoppe av i svingen), da jeg var 38. Gravid på tredje forsøk som 40-åring. 

Er nå 42 og et halvt, og har prøvd snart ett år uten å lykkes. 

Anonymkode: 1cfba...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28: satt på prøveperiode 2

31: satt på prøveperiode 3

34 år: satt på prøveperiode 2

Aldri opplevd sa eller ma. Føler meg heldig 

Anonymkode: 0617a...210

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 - på prevensjon       24 år 

Nr 2 - prøve periode 2    26 år 

Nr 3 - prøve periode 1     29 år 

Nr 4 -  prøvd i 1 år            33 år 

Anonymkode: 3c909...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...