Gå til innhold

Dårligere ringing og Wi-Fi tale med Happybytes og Plussmobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg trodde det var like bra og de hadde Telenor-nettet, men det viser seg å være feil! SIM-kortene har en "teknisk plattform" som gjør at de bytter SIM kort til alle som  benytter en annen teknisk plattform.

Det viser seg at denne nye "tekniske plattform" i SIM-kortet ikke støtter enkelte mobiltelefoner bortsett fra de store: iPhone, Samsung Galaxy. Derfor er min Google Pixel mobil uten 4G tale eller Wi-Fi tale! Det er rett og slett mye dårlgiere enn Telenor selv om de har Telenor nett?

Når jeg ringer folk så hakker det skikkelig fordi den går over til 2G! Helt forferderlig. Jeg har aldri opplevd dårligere mobilnett etter at jeg byttet! Føles definitivt ikke som Telenor.

Hvorfor er det ingen som fokuserer på det her i det hele tatt? Er det fordi alle bruker iPhone eller Samsung Galaxy?

Anonymkode: e6eb9...f06

Skrevet

Jeg har iPhone, men jeg hadde samme problem med Happybytes: Jeg fikk ikke 5G fordi Happybytes ikke støttet det på iPhone! Needless to say, jeg byttet leverandør umiddelbart. Makan! Reklamere med Telenornett og blablabla, og så har de ikke 5G for en av de vanligste telefontypene! Mulig de har fikset det nå, hva vet jeg, men aldri igjen.

Anonymkode: db8a1...040

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 9.58):

Jeg har iPhone, men jeg hadde samme problem med Happybytes: Jeg fikk ikke 5G fordi Happybytes ikke støttet det på iPhone! Needless to say, jeg byttet leverandør umiddelbart. Makan! Reklamere med Telenornett og blablabla, og så har de ikke 5G for en av de vanligste telefontypene! Mulig de har fikset det nå, hva vet jeg, men aldri igjen.

Anonymkode: db8a1...040

Ja, Happybytes er helt forferdelig her etter at de byttet plattform og sendte nytt SIM-kort.

Det er helt utrolig. Men, men. Heldigvis lett å bytte.

Jeg håper noen av tek-avisene eller andre kan ta med hvilken "plattform" teleselskapet benytter i vurderingen, for Telenor-nett er ikke det samme om 4G tale / Wi-Fi tale / 5G ikke fungerer like bra!

Anonymkode: e6eb9...f06

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...