Martelè Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Hvilket spill ville du anbefalt til en fyr som mener å ha erfart "alt" som spill kan by på? Et spill som er veldig unikt og vågalt? Fyr løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Dwarf Fortress, kanskje? Anonymkode: add9f...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 Litt vanskelig å anbefale noe når du ikke skriver hva du liker, jeg har langt over 200 spill på Steam men et av de spillene jeg alltid faller tilbake til når jeg går lei av andre spill er Snowrunner. For meg så er det perfekt tidsfordriv og avslappende, bruker å høre på radio/podkast når jeg spiller, er også veldig bra hvis man har noen å samarbeide med. Ellers så spiller jeg Wolfenstein: Enemy Territory som forresten er 20 år gammelt i år, det er fremdeles veldig mange aktive servere og det er stort sett et bra miljø med godt voksne spillere. Det er gratis og jeg kan anbefale å laste ned versjonen som heter ET:Legacy, det er jevnlige oppdateringer og det funker bra på moderne maskinvare selv om det kanskje er nødvendig å redigere noen .cfg filer for å kunne spille i f.eks. 4K. Anonymkode: 918e5...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Visceral skrev (1 time siden): Hvilket spill ville du anbefalt til en fyr som mener å ha erfart "alt" som spill kan by på? Et spill som er veldig unikt og vågalt? Fyr løs Pc? konsoll? (Og hvis konsoll, hvilke?) Og, om han har spilt så mange spill, har han nok preferanser og erfaringer om hva kan liker og ikke liker. Strategi? Plattform? Single player? Online? FPS? RPG? Metrovaina? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2023 Beklager fraværet Platformer jeg har tilgjengelig er Windows (Steam), Xbox Series X og Nintendo Switch. Foretrekker anbefalinger innen minimalisme, interaktive filmer eller adventure spill. Singleplayer Jeg har spilt Wolfenstein: Enemy Territory, og det er overhodet ikke unikt eller groundbreaking. Men det var gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. desember 2023 #6 Del Skrevet 14. desember 2023 Hvis du vil spille noe litt annerledes så kan du prøve Pentiment på Steam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsen Skrevet 14. desember 2023 #7 Del Skrevet 14. desember 2023 Disco Elysium? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Del Skrevet 14. desember 2023 Har han spilt alt så har han spilt for mye. Anbefaler stormkjøkken. Anonymkode: 59487...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Del Skrevet 14. desember 2023 Sjakk Anonymkode: 4fb1c...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 15. desember 2023 Tabris skrev (På 14.12.2023 den 13.40): Hvis du vil spille noe litt annerledes så kan du prøve Pentiment på Steam. Har spilt det, men klarte bare 1 time. Narrativet er for tregt for min smak, og jeg synes ikke presentasjonen var kul heller. Det visuelle er flott, men uten stemmeskuespill mister jeg fort tålmodigheten. Alt for mye lesing også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 14.00): Sjakk Anonymkode: 4fb1c...a4f eller enda bedre: Kina-sjakk? Anonymkode: 800b8...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. desember 2023 #12 Del Skrevet 26. desember 2023 On 12/9/2023 at 8:07 PM, Visceral said: Hvilket spill ville du anbefalt til en fyr som mener å ha erfart "alt" som spill kan by på? Et spill som er veldig unikt og vågalt? Fyr løs Har du spilt Inscryption? Fikk det til jul og ble ganske så imponert. Jeg trodde det var et standard roguelike deckbuilding game, men det endte med å være en av de mer kreative spilleopplevelser jeg har hatt på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Del Skrevet 28. desember 2023 Mitt spel som eg alltid kjem tilbake til er X-Com, enten i ny eller gammal utgåve. Om han liker strategi og ikkje spel der det er om å gjere å trykke raskast mulig på knapper, så anbefaler eg X-Com 2 War of the Chosen. Anonymkode: c350e...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeezrom Skrevet 28. desember 2023 #14 Del Skrevet 28. desember 2023 Om du ikke har noe imot litt eldre spill anbefaler jeg Zork:Nemesis. Ligner ikke de andre zork spillene så veldig, mindre humor, mer mørkt. Spillestilen er likt Myst spillene som du kanskje har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 28. desember 2023 #15 Del Skrevet 28. desember 2023 Orcs Must Die 2? Tropico? Surviving Mars? Kanskje litt for generisk.. men det er noe av det jeg alltid faller tilbake til når jeg er lei av det jeg spiller «daglig». 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #16 Del Skrevet 28. desember 2023 Piano. Kanskje det ikke høres ut som et typisk spill, men å spille et instrument har alle kjennetegn ved et spill; man har bestemte regler å forholde seg til som danner rammen for musikk, samtidig som man selv setter målene, og å gå av scenen etter en vellykket konsert gir et adrenalinkick - "dette klarte jeg/vi". I tillegg gir det å kunne spille et musikkinstrument langt mer praktisk nytte i sosial sammenheng; man kan ikke ta spillet ut av PC-skjermen, men man kan ta gitaren med seg, eller sette seg ned ved et piano man aldri har sett før, og få folk til å stemme i allsang. Dessuten er mulighetene ubegrensede i forhold til hva man kan bruke ferdighetene til; noen fokuserer på det analoge spillet alene mens de øver på Bach eller Beethoven, andre spiller i band og holder konserter, mens atter andre sitter foran skjermen, og lager sanger digitalt. I tillegg blir man aldri ferdig utlært; uansett hvilket nivå man har nådd, finnes det alltid nye mål å trakte etter. Så for en som "har spilt alt", vil jeg definitivt anbefale å lære seg å spille et instrument - det finnes mye å velge mellom, men piano eller gitar er de mest populære; jeg spiller deler, og har aldri angret ett sekund på dette. Anonymkode: 8b207...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Piano Anonymkode: 8b207...855 Haha. Jeg er komponist, men har gjerne lyst til å lære meg et instrument. Vurderer piano ila neste år på en lokal skole her i hjembyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #18 Del Skrevet 29. desember 2023 Elden Ring, Dark Souls serien, Bloodborne (Playstation), Nioh eller Sekiro. Kanskje Diablo 4? Anonymkode: c85d5...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå