AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hei jeg bruke kjoler hver dag inne i huset. Anonymkode: 8f8f4...e18
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Nei. Pysjbukse i velur i dag. Skjønner ikke dette kjolemaset det er her inne. Bruker skjeldent kjole når jeg bare går inne spesielt i desember, da trenger jeg noe mer lunere over beina Anonymkode: 6fac7...db7 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Okei takk for infoen Anonymkode: fc0b1...23c
LiseTV Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Hva type kjoledame er du? Jeg begynte dagen med en kjole og så.....
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 Ikke kjole i dag, men langt skjørt og genser. Og det får antrekket både her på jobb og etter jobb da jeg ikke skal rett hjem. Anonymkode: 70ef5...aed 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Ja har på kjole Anonymkode: 8f8f4...e18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 Nei, hadde ikke behov for å være ekstremt ukomfortabel. Anonymkode: 4661a...6c5 3
Ellie Italia Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Ja. Men den er i et stoff som tiltrekker seg mye hår og støv, så jeg har holdt på mye med klesrullen i dag Har lyst på en fin en i ull!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 Ja, en varm strikket kjole i dag. Anonymkode: c0fff...2e6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, hadde ikke behov for å være ekstremt ukomfortabel. Anonymkode: 4661a...6c5 Kjoler er da vel komfortabel? det føler jeg. Anonymkode: 8f8f4...e18 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjoler er da vel komfortabel? det føler jeg. Anonymkode: 8f8f4...e18 Men det er ikke alle som føler det samme som deg vettu. Anonymkode: 66660...e47 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er ikke alle som føler det samme som deg vettu. Anonymkode: 66660...e47 Men hva er ukomfortabelt med et plagg som man stort sett bare trer over hodet eller trer bena inn i? Den henger jo liksom bare der. Anonymkode: e7550...a24 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva er ukomfortabelt med et plagg som man stort sett bare trer over hodet eller trer bena inn i? Den henger jo liksom bare der. Anonymkode: e7550...a24 Blir det samme som å spørre hva som er ukomfortabel med å gå i bukse. Det kan være individuelle svar på dette. Men siden du spør skal jeg svare for min egen del på det. For at jeg skal gå i kjole på denne tiden av året må jeg ha strømpebukse under. Det er for kalt rett og slett, og jeg skrur ikke varmeovner opp til 25 grader inne bare fordi jeg skal gå med kjole, så mye must er det faktisk ikke å tre et plagg over hode! Når det finnes varmere klesplagg som også er lette og løse på kroppen når jeg bsre dksl være inne f.eks hele dagen. Jeg må også ha noe over beina mine nå i vinterstid og da kan en like gjerne ta på seg noe annet enn kjole. Mange trives ikke med kjole og å gå i plagg en ikke trives i er faktisk ukomfortabel uavhengig av hvilket plagg det er. Men det høres ut som at det er helt utenkelig for deg, alle skal være komfortabel i kjole? Fordi det bare henger der? Anonymkode: 66660...e47 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir det samme som å spørre hva som er ukomfortabel med å gå i bukse. Det kan være individuelle svar på dette. Men siden du spør skal jeg svare for min egen del på det. For at jeg skal gå i kjole på denne tiden av året må jeg ha strømpebukse under. Det er for kalt rett og slett, og jeg skrur ikke varmeovner opp til 25 grader inne bare fordi jeg skal gå med kjole, så mye must er det faktisk ikke å tre et plagg over hode! Når det finnes varmere klesplagg som også er lette og løse på kroppen når jeg bsre dksl være inne f.eks hele dagen. Jeg må også ha noe over beina mine nå i vinterstid og da kan en like gjerne ta på seg noe annet enn kjole. Mange trives ikke med kjole og å gå i plagg en ikke trives i er faktisk ukomfortabel uavhengig av hvilket plagg det er. Men det høres ut som at det er helt utenkelig for deg, alle skal være komfortabel i kjole? Fordi det bare henger der? Anonymkode: 66660...e47 Du, det finnes strømpebukser som er kjempevarme og ser ut som tynne nylonstrømper. Det blir som å ta på seg en hvilken som helst strømpebukse eller bukse for den sakens skyld. Du trenger ikke ha bukse utenpå slike. Da er det svært behagelig å ta på seg en kjole over en slik strømpebukse. Så ja, for meg så er det utenkelig at kjole ikke er komfortabelt. Like utenkelig som at noen trer på seg joggebukser og stor collage genser. En kjole er for meg mye mer anvendelig OG behagelig. Klart man er forskjellige, men tror mye handler om at man ikke er klar over muligheter og komfort. Anonymkode: e7550...a24 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Inne er det ikke kaldt med meg, og jeg bruker nesten bare kjoler inne. Hadde på kjole først på dagen, så turbukse på tur og tilbake til en ny kjole. Søster min har det akkurat slik som meg. Anonymkode: 8f8f4...e18
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du, det finnes strømpebukser som er kjempevarme og ser ut som tynne nylonstrømper. Det blir som å ta på seg en hvilken som helst strømpebukse eller bukse for den sakens skyld. Du trenger ikke ha bukse utenpå slike. Da er det svært behagelig å ta på seg en kjole over en slik strømpebukse. Så ja, for meg så er det utenkelig at kjole ikke er komfortabelt. Like utenkelig som at noen trer på seg joggebukser og stor collage genser. En kjole er for meg mye mer anvendelig OG behagelig. Klart man er forskjellige, men tror mye handler om at man ikke er klar over muligheter og komfort. Anonymkode: e7550...a24 Men hvorfor dette presset med å gå med kjole? Hvorfor føler du for å tipse meg om den ene strømpebuksen etter den andre? Hvorfor er det viktig for deg eller andre at de (andre enn deg selv) kler seg i kjole? Istedenfor bukse/skjørt/det de selv trives med? For meg er det unektelig mye mer komfortabel å gå med loungeklær der noe ikke er så stramt som en Strømpebukse er. Men heller en løs og ledig joggebukse/ pysj/whatever. 2 i 1: det er varmt & komfortabelt! Det finnes strømpebukse som er varme og de dagene jeg skal noe spesielt eller ønsker å kle meg i kjole så kler jeg meg i ull strømpebukse eller slike du nevner men det er ikke når jeg er alene eller sammen med partner bak mine 4 vegger. You do you, ingen ingen grunn til å tipse eller ønske at alle kvinner skal kle seg med kjole av den grunn at du liker det. For meg er det unektelig mye mer komfortabel å gå med loungeklær der noe ikke er så stramt som en Strømpebukse er. Men heller en løs og ledig joggebukse/ pysj/whatever. Det finnes strømpebukse som er varme og de dagene jeg skal noe spesielt eller ønsker å kle meg i kjole så kler jeg meg i ull strømpebukse eller slike du nevner men det er ikke når jeg er alene eller sammen med partner bak mine 4 vegger. You do you, ingen ingen grunn til å tipse eller ønske at alle kvinner skal kle seg med kjole av den grunn at du liker det. Er du så usikker på deg selv at alle må kle seg likt som deg? Selv innenfor sine egne 4 vegger? Anonymkode: 66660...e47 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor dette presset med å gå med kjole? Hvorfor føler du for å tipse meg om den ene strømpebuksen etter den andre? Hvorfor er det viktig for deg eller andre at de (andre enn deg selv) kler seg i kjole? Istedenfor bukse/skjørt/det de selv trives med? For meg er det unektelig mye mer komfortabel å gå med loungeklær der noe ikke er så stramt som en Strømpebukse er. Men heller en løs og ledig joggebukse/ pysj/whatever. 2 i 1: det er varmt & komfortabelt! Det finnes strømpebukse som er varme og de dagene jeg skal noe spesielt eller ønsker å kle meg i kjole så kler jeg meg i ull strømpebukse eller slike du nevner men det er ikke når jeg er alene eller sammen med partner bak mine 4 vegger. You do you, ingen ingen grunn til å tipse eller ønske at alle kvinner skal kle seg med kjole av den grunn at du liker det. For meg er det unektelig mye mer komfortabel å gå med loungeklær der noe ikke er så stramt som en Strømpebukse er. Men heller en løs og ledig joggebukse/ pysj/whatever. Det finnes strømpebukse som er varme og de dagene jeg skal noe spesielt eller ønsker å kle meg i kjole så kler jeg meg i ull strømpebukse eller slike du nevner men det er ikke når jeg er alene eller sammen med partner bak mine 4 vegger. You do you, ingen ingen grunn til å tipse eller ønske at alle kvinner skal kle seg med kjole av den grunn at du liker det. Er du så usikker på deg selv at alle må kle seg likt som deg? Selv innenfor sine egne 4 vegger? Anonymkode: 66660...e47 PS ja jeg føler meg faktisk like feminin og kvinne om jeg kler meg i bukse. Femininitet min ligger ikke i kjole eller bukse Anonymkode: 66660...e47 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 Hjelper ikke hvor uendelig myk og på den måten en kjole er, jeg vantrives i kjole, føler meg utkledd som noe jeg ikke er. Anonymkode: 4661a...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du, det finnes strømpebukser som er kjempevarme og ser ut som tynne nylonstrømper. Det blir som å ta på seg en hvilken som helst strømpebukse eller bukse for den sakens skyld. Du trenger ikke ha bukse utenpå slike. Da er det svært behagelig å ta på seg en kjole over en slik strømpebukse. Så ja, for meg så er det utenkelig at kjole ikke er komfortabelt. Like utenkelig som at noen trer på seg joggebukser og stor collage genser. En kjole er for meg mye mer anvendelig OG behagelig. Klart man er forskjellige, men tror mye handler om at man ikke er klar over muligheter og komfort. Anonymkode: e7550...a24 😅 Snakk om å føle seg overlegen "ikke er klar for/over muligheter.." Har det slått deg at vi trives best i bukser?" Kjole mennesker er ikke bedre enn bukse alternativ og det er rart du ser ut til å tro det om deg selv Anonymkode: 6fac7...db7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå