Gå til innhold

Et sukk fra en mann om strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke prøve et godt strømpebelte og strømper i stedet?

Det er masse klaging om strømpebukser. De zagger, er for liten eller for store, draes helt opp til brystene for å holde. stygt syn!

Strømpebukse - forhandlerne er selvfølgelig engstelige. De vet at en tredjedel av stoffet ligger i en "bukse" som kastes hver gang. Miljø...

Damer. Slutt å syt om strømpebukser, og bruk strømper i stedet.

Anonymkode: 53f3e...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er for kaldt. 

• Liker 16
Skrevet

Skjønner ikke hva du prater om. Jeg synes strømpebukser er veldig behagelig. Jeg vet også hvordan de skal tas vare på slik st er kan brukes flere ganger. 

Anonymkode: e3f02...8c5

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg bruker strømpebukser for å holde meg varm. Hvis jeg ikke har stoff fra lårene og opp så blir det veldig kjølig i disse tider...

Hva mener du med kastes hver gang? Jeg bruker strømpebuksene mine igjen og igjen. 

Anonymkode: 249ac...eab

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Blir for klumpete med strømpeholder under en tight kjole, så da må strømpebukse brukes

Anonymkode: 8c184...384

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har tilgode å finne strømper som sitter pent på mine lår, så jeg forbeholder meg retten til selv å velge å bruke strømpebukse. (Normalvektig, slank, noe trent - i fall du skulle tenke å bruke vekt som årsak til at strømper sitter fint på meg).

Om du virkelig bryr deg om bruk og kast hadde du nok oppnådd langt mer om du kontaktet strømpebukse - og strømpeprodusenter og tok opp miljøperspektivet ditt, og ba om at strømpebukser og strømper fikk langt bedre forsterkninger i tå og hæl.

Men... jeg tenker dette egentlig handler om dine preferanser, mer enn noe annet. ..

Anonymkode: 6cde3...969

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

En god strømpebukse glatter også ut under klær.

De har flere funksjoner.

Strømper er sånn oldemor bruker, for de har vide lange skjørt og orker ikke ting som klemmer over magen.

Slutt å uttal deg om ting du overhodet ikke kan noe om som mann!!

Anonymkode: 1df00...78a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er det så kaldt at hvis jeg skal bruke strømper så må jeg jo en mamelukk i tillegg 😅 Da er det jo mye enklere med en strømpebukse. 

Anonymkode: 7db65...57a

• Liker 6
Skrevet

Har hatt mange strømpebukser i flere år som er til hverdagsbruk. Tynne hudfargede har neglene mine mer problem med. Strømpebukser glir ikke ned når jeg har truse også utenpå strømpebuksa.

Anonymkode: a4f4f...303

• Liker 3
Skrevet

Ta nå heller å pakk snegla og ballene dine inn i ei tynn truse, kle på deg fotballstrømper og ta deg en tur ut i minus ti.

Se hvor behagelig du synes det er.

Anonymkode: a7df3...82c

• Liker 9
  • Nyttig 15
Skrevet

Lårene gnisser uten strømpebukser…

Anonymkode: e2acb...280

• Liker 11
Skrevet

Tydelig at dette kommer fra en mann. 

Anonymkode: 2a445...0fd

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er masse klaging om strømpebukser. De zagger, er for liten eller for store, draes helt opp til brystene for å holde. stygt syn!

Strømpebukse - forhandlerne er selvfølgelig engstelige. De vet at en tredjedel av stoffet ligger i en "bukse" som kastes hver gang. Miljø...

Anonymkode: 53f3e...900

aldri hørt om noen som syter om disse ikke-problemene. Er vel heller du som har en strømpefetisj. Dette er feil forum for det.

Anonymkode: 0ccc4...d79

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Anonymkode: c13ff...06b

Skrevet

Strømpiks er jo et av de mest geniale plagg som er funnet opp! 

Anonymkode: b89fa...1d4

Skrevet

Jeg syter ikke over strømpebukser og bruker de mer enn en gang. Menn, finn noe viktigere å heng dere opp i.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Siden du tar opp miljøakspektet, kan du anbefale noen gode strømper, som er mer holdbar enn strømpebukser?

Og siden du sier det er ett stygt syn, hvis jeg skal bruke en truse som gjør samme nytten som en strømpebukse, altså holde inn både mage og rumpe, hvilken strømpeholder passer best til truser ala shapeup/holdin? Altså disse trusene som går litt ned på lårene, og ett stykke over navlen?

Anonymkode: b5041...ecb

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tenker på strømper av typen stay-ups er de enda verre.

Anonymkode: 930fa...7c6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Aldri hørt noen damer syte om strømpebukser men fint forsøk på å manipulere damer til å gå med noe du syns er mer sexy, som om damer skulle bry seg om å være sexy for deg. 

PS strømper og hofteholder er hvertfall upraktisk, kaldt og vondt å gå med under klær så. 

Anonymkode: 356d2...682

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Ble du så misfornøyd med svarene du fikk her at du måtte lage en ny, identisk tråd? 🙄

Anonymkode: a7df3...82c

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...